Yiannis Foutros 22 Ιουνίου · -ΠΕΜΠΤΗ-25-6-2015-




"Επειδή, φύλαξες τον λόγο τής υπομονής μου, και εγώ θα σε φυλάξω από την ώρα τού πειρασμού, που πρόκειται νάρθει επάνω σε ολόκληρη την οικουμένη, για να δοκιμάσει αυτούς που κατοικούν επάνω στη γη.

Πρόσεξε, έρχομαι γρήγορα· κράτα εκείνο που έχεις, για να μη λάβει κανένας το στεφάνι σου.

'Οποιος νικάει, θα τον κάνω στύλο μέσα στον ναό του Θεού μου, και δεν θα βγει πλέον έξω· και θα γράψω επάνω του το όνομα τού Θεού μου, και το όνομα της πόλης τού Θεού μου, της νέας Ιερουσαλήμ, που κατεβαίνει από τον ουρανό από τον Θεό μου, και το νέο μου όνομα".



Ας έχουμε λοιπόν υπόψιν μας, αυτά τα χαρακτηριστικά της Σοφίας του Θεού, σαν αλάνθαστο κριτήριο της σοφίας που εφαρμόζουμε στην ζωή μας, στις καθημερινές ασχολίες και δραστηριότητες μας.

Μόνο έτσι θα περπατούμε σωστά και θα αυξανόμαστε Πνευματικά, ώστε να ευαρεστούμε τον Κύριο μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, και με λόγια αλλά περισσότερο με έργα...






.............................................
.........................................