ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ----------------Αββακούμ 3:--18 εγώ, όμως, θα ευφραίνομαι στον Κύριο, θα χαίρομαι στον Θεό τής σωτηρίας μου.----------------19 Ο Κύριος ο Θεός είναι η δύναμή μου, και θα κάνει τα πόδια μου σαν των ελαφιών· και θα με κάνει να περπατάω επάνω στους ψηλούς τόπους μου. .


ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ-7-6--2015

           07
Σαμουήλ Β' 22:
31 Του Θεού, ο δρόμος του είναι άμωμος, ο λόγος τού Κυρίου είναι δοκιμασμένος· είναι ασπίδα όλων εκείνων που ελπίζουν σ' αυτόν.
32 Επειδή, ποιος Θεός υπάρχει, εκτός από τον Κύριο; Και ποιος είναι φρούριο, εκτός από τον Θεό μας;
33 Ο Θεός είναι το δυνατό οχύρωμά μου· και ο οποίος κάνει άμωμο τον δρόμο μου.
34 Κάνει τα πόδια μου σαν τα πόδια των ελαφιών, και με στήνει επάνω   στους ψηλούς τόπους μου.
……………………….
Ψαλμοί 42:
1ΟΠΩΣ το ελάφι επιποθεί τα ρυάκια των νερών, έτσι η ψυχή μου σε επιποθεί, Θεέ.
2 Διψάει η ψυχή μου τον Θεό, τον Θεό τον ζωντανό· πότε θάρθω, και πότε θα φανώ μπροστά στον Θεό;
3 Τα δάκρυά μου έγιναν τροφή μου ημέρα και νύχτα, όταν καθημερινά μού λένε: Πού είναι ο Θεός σου;
4 Αυτά θυμήθηκα, και ξέχυσα μέσα μου την ψυχή μου, καθώς διάβαινα μαζί με το πλήθος,
και περπατούσα μαζί του μέχρι τον οίκο τού Θεού, με φωνή χαράς και αίνεσης, με πλήθος που γιόρταζε.
 

31/. Όπως το ελάφι

1/. Όπως το ελάφι πάντα μέσα στα βουνά ποθεί
Τρέχοντα νερά για να βρει λίγο να ξεδιψασθεί
Έτσι κι η καρδιά μου πάντα κλαίει και ζητεί να δει
Τον Κύριο τον Άγιον έστω και για μια στιγμή.
………………………`
Όταν ο εχθρός με λύσσα σκύβει μεσ’ στ’ αυτί κρυφά
Και με πονηριά μου λέγει που ‘ ναι ο Θεός σου πια;
Στρέφω το δειλό μου βλέμμα προς τον ουρανό ψηλά
Στον Κύριο των ταπεινών για να βρω παρηγοριά.
………………………….
Τότε κι η καρδιά μου λέγει ξέχασες πόσες φορές
Σ’ έσωσε από φουρτούνες κι από μαύρες συμφορές
Έλπιζ’ επί τον Θεόν σου με αγκάλες ανοιχτές
Ο Κύριος σε προσκαλεί σε αθάνατες χαρές.

…………………………