5ον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΗΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ---------Ιωάννης 10:38 αν, όμως, τα κάνω, και αν σε μένα δεν πιστεύετε, πιστέψτε στα έργα· για να γνωρίσετε και να πιστέψετε ότι, ο Πατέρας είναι σε ενότητα με μένα, και εγώ σε ενότητα μ' αυτόν.------------------Ιωάννης 14:10 Δεν πιστεύεις ότι εγώ είμαι σε ενότητα με τον Πατέρα, και ο Πατέρας είναι σε ενότητα με μένα; Τα λόγια που εγώ μιλάω σε σας, δεν τα μιλάω από τον εαυτό μου· αλλά, ο Πατέρας που μένει σε ενότητα με μένα, αυτός εκτελεί τα έργα.----------------Ιωάννης 14:11 Πιστεύετε σε μένα ότι εγώ είμαι σε ενότητα με τον Πατέρα, και ο Πατέρας είναι σε ενότητα με μένα· ειδάλλως, εξαιτίας αυτών των έργων πιστεύετε σε μένα.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


5ον  ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΗΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά Σπύρου Φίλου9-6-2015-ΔΕΥΤΕΡΑ
ΘΕΜΑ: ΕΝΩΜΕΝΟΙ-01

Υπάρχει ένας ύμνος που μιλά για την ενότητα στο πρόσωπο του Χριστού. Και μου αρέσει πάρα πολύ όταν τον ψάλλουμε νιώθω τόσο να γίνομαι ένα με τους αδελφούς μας και νιώθω ότι ο Κύριος έχει πλημμυρίσει την εκκλησία με την παρουσία του.
****
Είναι  ο ύμνος : 369
1/. Είμαστε ενωμένοι όλοι με τον Χριστό είμαστε ένα σώμα ένδοξο λαμπρό, οι πιστοί μια ποίμνη όλοι κάτω εδώ στη γη.
*****
Επωδός
Για να δουν πως μας κάνει αδελφούς ο Χριστός, με    αγάπη πως ενώνει τους πιστούς.
****
2/. Όλοι μες τον ίδιο δρόμο πάμε μπροστά, προσχωρούμε πιασμένοι απ’ τα χέρια σφιχτά και σκορπούμε τα νέα του Χριστού σ’  όλους παντού.
*****
Ενωμένοι λοιπόν με τον Χριστό μας λέει ο υπέροχος αυτός ύμνος.
Αλλά ο Κύριος μιλεί ακόμα πιο τέλεια το πώς να είμαστε ενωμένοι.
Ιωάννης 15:4
Μείνετε ενωμένοι μαζί μου και εγώ ενωμένος μαζί σας. Όπως το κλήμα δεν μπορεί να φέρει καρπό από μόνο του, αν δεν μείνει ενωμένο με την άμπελο, έτσι κι εσείς, αν δεν μείνετε ενωμένοι μαζί μου.
****
Εδώ το λέει ολοκάθαρα ότι πρέπει να μείνουμε
ενωμένοι μαζί του όπως το αμπέλι επάνω στο κλήμα.
Φέρνει παράδειγμα την άμπελο ότι είναι ο εαυτός του και εμείς είμαστε επάνω στην άμπελο τα κλήματα και ο πατέρας είναι ο αμπελουργός.
Βέβαια αν τα κλήματα δεν είναι ενωμένα στην άμπελο δεν φέρνουν καρπό. Διότι ξέρουμε όταν το καδί φύγει από την άμπελο ξεραίνεται και το βάζουν στη φωτιά. Αν όμως μείνει τότε κλαδεύεται σωστά για να φέρει πολύ καρπό. Έχουμε  εμείς κληματαριές και ξέρω. Όταν τα περίσσια τα κλαδιά που το βλάπτουν κλαδεύονται και έχουμε σταφύλια.
  Αυτό τι σημαίνει; Σημαίνει ότι για να είμαστε ενωμένοι με την άμπελο που λέγεται Χριστός πρέπει να πέσει κάποιο κλάδεμα στην ζωή μας για  φέρουμε καρπό.
  Η ενότητα με τον με τον Κύριο έχει αμέσως σωστό καρπό στη ζωή μας. 
ΣULTANA.CHA