Ψαλμοί 50:1 . Ο ΘΕΟΣ των θεών, ο Κύριος μίλησε, και κάλεσε τη γη, από την ανατολή του ήλιου, μέχρι τη δύση του.----------2 Από τη Σιών, που είναι η εντέλεια της ωραιότητας, έλαμψε ο Θεός.-------------------- 3 Ο Θεός μας θάρθει, και δεν θα σιωπήσει· φωτιά που κατατρώει θα είναι μπροστά απ' αυτόν, και γύρω του δυνατή ανεμοζάλη.---------------- 4 Θα προσκαλέσει τούς ουρανούς από πάνω, και τη γη, για να κρίνει τον λαό του.----------------- 5 «Συγκεντρώστε μου τους οσίους μου, που έκαναν μαζί μου συνθήκη επάνω σε θυσία».--------------- 6 Και οι ουρανοί θα αναγγέλλουν τη δικαιοσύνη του· επειδή, ο Θεός, αυτός είναι ο Κριτής. (Διάψαλμα).-

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 

Ψαλμοί 50:1 . Ο ΘΕΟΣ των θεών, ο Κύριος μίλησε, και κάλεσε τη γη, από την ανατολή του ήλιου, μέχρι τη δύση του.----------2 Από τη Σιών, που είναι η εντέλεια της ωραιότητας, έλαμψε ο Θεός.-------------------- 3 Ο Θεός μας θάρθει, και δεν θα σιωπήσει· φωτιά που κατατρώει θα είναι μπροστά απ' αυτόν, και γύρω του δυνατή ανεμοζάλη.---------------- 4 Θα προσκαλέσει τούς ουρανούς από πάνω, και τη γη, για να κρίνει τον λαό του.----------------- 5 «Συγκεντρώστε μου τους οσίους μου, που έκαναν μαζί μου συνθήκη επάνω σε θυσία».--------------- 6 Και οι ουρανοί θα αναγγέλλουν τη δικαιοσύνη του· επειδή, ο Θεός, αυτός είναι ο Κριτής. (Διάψαλμα).--


5ον -ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ Φίλου Αγίας Γραφής
Θέμα: κάλεσε –
10
Ματθαίος 11:12
 Από δε των ημερών Ιωάννου του βαπτιστού έως του νυν η βασιλεία των ουρανών βιάζεται, και οι βιασταί αρπάζουσιν αυτήν.
Μόνο ένα εδάφιο από το:
 Ματθαίος 5 κεφάλαιο όπου βρίσκεται η  επι του όρους ομιλία.
 Ματθαίος 5:10
Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης, διότι αυτών είναι η βασιλεία των ουρανών.
 Αυτό το κάλεσμα το επικύρωσε ο Κύριος στην προσευχή Του, για μένα, και σένα αδελφέ μου που διαβάζεις, αυτά τα απλά λόγια και σκέψεις μου.
Ιωάννης 17:
9 και υπέρ αυτών εγώ αγιάζω εμαυτόν, διά να ήναι και αυτοί ηγιασμένοι εν τη αληθεία.
20 Και δεν παρακαλώ μόνον περί τούτων, αλλά και περί των πιστευσόντων εις εμέ διά του λόγου αυτών·
21 διά να ήναι πάντες εν, καθώς συ, Πάτερ, είσαι εν εμοί και εγώ εν σοι, να ήναι και αυτοί εν ημίν εν, διά να πιστεύει ο κόσμος ότι συ με απέστειλας.
......................

Σ’ αυτό το κάλεσμα αδελφοί μου είμαστε όλοι. Διότι  πιστέψαμε ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός είναι αυτός ο Λόγος του Θεού που ενσαρκώθηκε κήρυξε απορρίφτηκε πέθανε για αυτούς που θα πιστέψουν ότι είναι ο αμνός του θεού ο οποίος πέθανε επάνω στο σταυρό για μένα και σένα.
Ιωάννης 1
1 Εν αρχή ήτο ο Λόγος, και ο Λόγος ήτο παρά τω Θεώ, και Θεός ήτο ο Λόγος.
2 Ούτος ήτο εν αρχή παρά τω Θεώ.
3 Πάντα δι' αυτού έγειναν, και χωρίς αυτού δεν έγεινεν ουδέ εν, το οποίον έγεινεν.
4 Εν αυτώ ήτο ζωή, και η ζωή ήτο το φως των ανθρώπων.
*****
Επομένως αδελφοί, αν θέλουμε το φως, και όχι το σκοτάδι, από τώρα πρέπει να αποδεχτούμε ή να απορρίψουμε τον Ιησού Χριστό, και να ζούμε οικιοθελώς στο φως η  στο σκοτάδι.
  Εύχομαι να διαλέξουμε την καλή μερίδα όπως η Μαρία.
Λουκάς 10:42
πλην ενός είναι χρεία· η Μαρία όμως εξέλεξε την αγαθήν μερίδα, ήτις δεν θέλει αφαιρεθή απ' αυτής.
Πράξεις 1:16-17
16 Άνδρες αδελφοί, έπρεπε να πληρωθεί η γραφή αύτη, την οποίαν προείπε το Πνεύμα το Άγιον διά στόματος του Δαβίδ περί του Ιούδα, όστις έγεινεν οδηγός εις τους συλλαβόντας τον Ιησούν,διότι ήτο συνηριθμημένος με ημάς και έλαβε την μερίδα της διακονίας ταύτης.
Πράξεις 1:23-25-26
23 Και έστησαν δύο, Ιωσήφ τον καλούμενον Βαρσαβάν, όστις επωνομάσθη Ιούστος, και Ματθία.
24 Και προσευχηθέντες είπον· Συ, Κύριε, καρδιογνώστα πάντων, ανάδειξον εκ των δύο τούτων ένα, όντινα εξέλεξες,
25 διά να λάβη την μερίδα της διακονίας ταύτης και αποστολής, εκ της οποίας εξέπεσε ο Ιούδας διά να απέλθει εις τον τόπον αυτού.
26 Και έδωκαν τους κλήρους αυτών, και έπεσε ο κλήρος εις τον Ματθία, και συγκατεψηφίσθη μετά των ένδεκα αποστόλων.
............................
  Όπως βλέπουμε, όποιος δεν θέλει την μερίδα του, ενώ έχει αριθμηθεί μαζί με τους μαθητές, και τους πιστούς αργότερα  όταν, απαρνηθεί τον Κύριο, χάνει την μερίδα του και κάποιος άλλος θα πάρει την θέση του.
Αυτό έγινε στον κύκλο των μαθητών του Κυρίου με τον Ιούδα.
  Όμως και σήμερα βλέπουμε ανθρώπους που ήταν μαζί μας και τώρα είναι ενάντιοι μας, και ζουν στον κόσμο. Αυτό εγώ δεν μπορώ να το κρίνω ως άνθρωπος, μόνο ο Κύριος. Όμως  μπορώ να τον φέρνω στην παρουσία του Κυρίου, με πόνο ψυχής στην προσευχή μου.
Ειρήνη του Κυρίου και ασφάλεια Πνεύματος Αγίου στην καρδιά μας Αμήν
SULTANA.CHA
…………………………..
13ον-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ Φίλου Αγίας Γραφής
Θέμα: κάλεσε προόρισε –
 11
Πράξεις 4: 27
Επειδή, στ' αλήθεια, συγκεντρώθηκαν ενάντια στον άγιο παίδα σου, τον Ιησού -αυτόν που έχρισες- και ο Ηρώδης, και ο Πόντιος Πιλάτος, μαζί με τα έθνη και τους λαούς τού Ισραήλ,
Πράξεις 4:28
 για να κάνουν όσα το χέρι σου και η βουλή σου προόρισε να γίνουν.
******
Ο Προορισμός και το κάλεσμα είναι μεγάλα θέματα και θεολογικά.
Δεν καταπιάνομαι ούτε κατά διάνοια βέβαια αλλά θέλω δύο λόγια όπως το αισθάνομαι να πω.
 Νιώθω μέσα μου ότι, μέσα στον προορισμό, και το κάλεσμα, είμαι κι εγώ.  Διότι όταν πελαγώνω, με συζητήσεις και διάφορες γνώμες, πάντα στρέφομαι στον Κύριο που είπε:
  Ιωάννης 1:-5
Ιωάννης 1
1 ΣΤΗΝ αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος.
2 Αυτός ήταν στην αρχή προς τον Θεό.
3 Όλα έγιναν διαμέσου αυτού· και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει.
4 Μέσα σ' αυτόν ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων.
5 Και το φως μέσα στο σκοτάδι φέγγει, και το σκοτάδι δεν το κατέλαβε.
  Επίσης Ιωάννης 1:
9 Ήταν το φως το αληθινό, το οποίο φωτίζει κάθε άνθρωπο που έρχεται στον κόσμο.
10 Ήταν μέσα στον κόσμο, και ο κόσμος έγινε διαμέσου αυτού· και ο κόσμος δεν τον γνώρισε.
11 Στα δικά του ήρθε, και οι δικοί του δεν τον δέχθηκαν.
12 Όσοι, όμως, τον δέχθηκαν, σ' αυτούς έδωσε εξουσία να γίνουν παιδιά τού Θεού, σ' αυτούς που πιστεύουν στο όνομά του·
13 οι οποίοι, όχι από αίματα ούτε από θέλημα σάρκας ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν.
14 Και ο Λόγος έγινε σάρκα, και κατοίκησε ανάμεσά μας, (και είδαμε τη δόξα του, δόξαν ως μονογενή από τον Πατέρα), γεμάτος χάρη και αλήθεια.
Και το άλλο είναι το πιο παρηγορητικο που με κρατα σαν ζυγαριά στα ΙΣΑ μου είναι:
Ιωάννης 3:
15 για να μη χαθεί καθένας ο οποίος πιστεύει σ' αυτόν, αλλά να έχει αιώνια ζωή.
16 Επειδή, με τέτοιον τρόπο αγάπησε ο Θεός τον κόσμο, ώστε έδωσε τον Υιό του τον μονογενή, για να μη χαθεί καθένας ο οποίος πιστεύει σ' αυτόν, αλλά να έχει αιώνια ζωή.
17 Δεδομένου ότι, ο Θεός δεν απέστειλε τον Υιό του στον κόσμο, για να κρίνει τον κόσμο, αλλά για να σωθεί ο κόσμος διαμέσου αυτού.
18 Όποιος πιστεύει σ' αυτόν, δεν κρίνεται· όποιος, όμως, δεν πιστεύει, έχει ήδη κριθεί, επειδή δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενή Υιού τού Θεού.
Ιωάννης 3:
32 Και εκείνο που είδε και άκουσε, αυτό δίνει ως μαρτυρία· και κανένας δεν δέχεται τη μαρτυρία του.
33 Όποιος δεχθεί τη μαρτυρία του, επισφράγισε ότι ο Θεός είναι αληθής.
34 Δεδομένου ότι, εκείνος, που ο Θεός τον απέστειλε, μιλάει τα λόγια τού Θεού· επειδή, ο Θεός δεν του δίνει το Πνεύμα με μέτρο.
35 Ο Πατέρας αγαπάει τον Υιό, και όλα τα έδωσε στο χέρι του.
36 Όποιος πιστεύει στον Υιό, έχει αιώνια ζωή· όποιος, όμως, απειθεί στον Υιό, δεν θα δει ζωή, αλλά η οργή τού Θεού μένει επάνω του.
 Επομένως εγώ ως άτομο είμαι προορισμένο για τον ουρανό
δικάστηκαν οι αμαρτίες μου επάνω στο Σταυρό, συγχώρεση έλαβα και τώρα περπατώ μαζί του με το να τον ευαρεστώ όπως θέλει Εκείνος.
Ιωάννης 15:10
Αν φυλάξετε τις εντολές μου, θα μείνετε στην αγάπη μου• όπως εγώ φύλαξα τις εντολές τού Πατέρα μου, και μένω στην αγάπη του.
Ιωάννης 10:17
Γι' αυτό ο Πατέρας με αγαπάει, επειδή εγώ βάζω την ψυχή μου, για να την πάρω ξανά.
.....................................
Έβαλε την ψυχή του λύτρο και με αγόρασε και από σκλάβο της αμαρτίας με έκανε παιδί καθαρό μου φόρεσε λευκή στολή και Εκείνος πήρε όλη την ευθύνη της βρωμιάς ,της αμαρτίας μου, επάνω στο Σταυρό με εξαγόρασε διότι δεν εξαγόραζα ποτέ εγώ τον εαυτό μου με τίποτα. Δεν υπήρχε αυτός που μπορούσε να με λυτρώσει άνθρωπος
Ειρήνη έλεος και χάρη Κυρίου Αμήν
Sultana.cha

……………………………….