ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ---------------Ψαλμοί 18:---35 Και έδωσες σε μένα την ασπίδα τής σωτηρίας σου· και το δεξί σου χέρι με υποστήριξε, και η αγαθότητά σου με μεγάλυνε.----------------36 Πλάτυνες τα βήματά μου, από κάτω μου, και τα πόδια μου δεν κλονίστηκαν.--------------Ψαλμοί 19:----1 ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ διηγούνται τη δόξα τού Θεού, και το στερέωμα αναγγέλλει το έργο των χεριών του.----------Ψαλμοί 37:24 Αν πέσει, δεν θα συντριφτεί· επειδή, ο Κύριος υποστηρίζει το χέρι του.---------------25 Ήμουν νέος, και ήδη γέρασα, και δεν είδα δίκαιον εγκαταλειμμένον ούτε το σπέρμα του να ζητάει ψωμί.


ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ
ΤΡΙΤΗ-9-6--2015
           09
Έξοδος 34:
4 Και έκοψε δύο πέτρινες πλάκες, καθώς τις πρώτες· και αφού ο Μωυσής σηκώθηκε ενωρίς το πρωί, ανέβηκε επάνω στο βουνό Σινά, καθώς τον πρόσταξε ο Κύριος, και πήρε στα χέρια του τις δύο πλάκες, τις πέτρινες.
5 Και ο Κύριος κατέβηκε σε μορφή νεφέλης και στάθηκε εκεί μαζί του, και κήρυξε το όνομα του Κυρίου.
6 Και πέρασε ο Κύριος μπροστά του και κήρυξε: Ο Κύριος, ο Κύριος ο Θεός είναι οικτίρμονας και ελεήμονας, μακρόθυμος, και πολυέλεος, και αληθινός,
7 ο οποίος φυλάττω έλεος σε χιλιάδες, συγχωρώ ανομία και παράβαση και αμαρτία, και καθόλου δεν αθωώνω τον ένοχο· ανταποδίδοντας την ανομία των πατέρων επάνω στα παιδιά, κι επάνω στα παιδιά των παιδιών, μέχρι τρίτης και τέταρτης γενεάς.
…………………………….
33/. Ω Κύριέ μου Συ και Θεέ μου

1/. Ω Κύριέ μου Συ και Θεέ μου
Μέσα στον κόσμο  αυτό
Από το χέρι μη με αφήσεις
Γιατί θα πλανηθώ
…………………….
Επωδός
Μη με αφήσεις από κοντά Σου
Να φύγω μακριά μη με αφήσεις
Γιατί φοβούμαι μέσα στη σκοτεινιά.
……………………..
2/. Ω Κύριε μου όταν μαζί σου
Στη στράτα προχωρώ
Μόνον Εσένα και την μορφή Σου
Να βλέπω αυτό ποθώ.
………………………
3/. Ω Κύριε μου αν το θελήσεις
Για σένα να πονώ δίνε μου χάρη
Και μεσ’ τον πόνο Εσένα να υμνώ.

………………………