ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-----------Ψαλμοί 145:1 Αίνεση του Δαβίδ.----- ΘΑ σε υψώνω, Θεέ μου, βασιλιά· και θα ευλογώ το- όνομά σου στον αιώνα, και στον αιώνα.-------------2 Κάθε ημέρα θα σε ευλογώ· και θα αινώ το όνομά σου στον αιώνα, και στον αιώνα.------------------ 3 Ο Κύριος είναι μέγας, και υπερβολικά αξιύμνητος· και η μεγαλοσύνη του ανεξιχνίαστη.------------------ 4 Γενεά σε γενεά θα επαινεί τα έργα σου, και θα διηγούνται τα μεγαλεία σου------------. 5 Θα μιλάω για την ένδοξη μεγαλοπρέπεια της μεγαλειότητάς σου, και για τα θαυμαστά σου έργα·


 ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ-8-6--2015
            08
Ψαλμοί 34:1 …ΘΑ ευλογώ τον Κύριο σε κάθε στιγμή·  η αίνεση του θα είναι πάντοτε στο στόμα μου.
 Ψαλμοί 7:
10 Η ασπίδα μου είναι στον Θεό, που σώζει τούς ευθείς στην καρδιά.
11 Ο Θεός είναι δίκαιος κριτής, και Θεός που οργίζεται κάθε ημέρα.
Εβραίους 6:
11 Επιθυμούμε, όμως, κάθε ένας από σας να δείχνει την ίδια επιμέλεια προς την πλήρη βεβαιότητα της ελπίδας μέχρι τέλους·
…………………………………

32/. Ω βεβαιότης ευλογητή

1/. Ω βεβαιότης ευλογητή
Δικός μου είναι ο Λυτρωτής
Και μου χαρίζει στη γη αυτή
Περίσσεια χάρη ζωή αγνή.
………………….
Επωδός
Τον Ιησούν μου θα εξυμνώ Αυτόν για
Πάντα θα ευλογώ σ’ αυτό τον κόσμο όσο
Θα ζω και αιωνίως στον ουρανό.
……………………
2/. Ζωή ειρήνη ζωή χαράς Αγάπης πίστεως
Σταθεράς πλημμυρισμένη με άγιο φως
Που οδηγός της είν’ ο Χριστός
……………………..
3/. Αυτός μου έδωκε προσταγή να εξαγγέλλω
στη γη αυτή χάρη που σώζει κάθε ψυχή
και της χαρίζει νέα ζωή.

………………………….