ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ---------ΨΑΛΜΟΣ 23: 1 Ψαλμός τού Δαβίδ.------------ Ο ΚΥΡΙΟΣ είναι ο ποιμένας μου· τίποτε δεν θα στερηθώ.-------------------- 2 Σε βοσκές χλοερές με ανέπαυσε· σε νερά ανάπαυσης με οδήγησε.------------------- 3 Ανόρθωσε την ψυχή μου· με οδήγησε μέσα από μονοπάτια δικαιοσύνης, χάρη τού ονόματός του. ---------------------4 Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω, δεν θα φοβηθώ κακό· επειδή, εσύ είσαι μαζί μου· η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αυτές με παρηγορούν.------------------ 5 Ετοίμασες μπροστά μου τραπέζι, απέναντι από τους εχθρούς μου· άλειψες το κεφάλι μου με λάδι· το ποτήρι μου ξεχειλίζει.------------- 6 Σίγουρα, χάρη και έλεος θα με ακολουθούν όλες τις ημέρες τής ζωής μου· και θα κατοικώ στον οίκο τού Κυρίου σε μακρότητα ημερών.


ΑΠΌ ΚΉΠΟ ΜΟΥ-12-5-2015 ΤΡΊΤΗ

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ-15-6--2015
                    15


  02/. Χριστέ μου σαν συλλογιστώ
Ψαλμοί 16:
11 Μου φανέρωσες τον δρόμο της ζωής· χορτασμός ευφροσύνης είναι το πρόσωπό σου· τερπνότητες βρίσκονται στα δεξιά σου, παντοτινά.
Ψαλμοί 21:
4 Σου ζήτησε ζωή, και του έδωσες μακρότητα ημερών στον αιώνα τού αιώνα.
Ψαλμοί 23:
6 Σίγουρα, χάρη και έλεος θα με ακολουθούν όλες τις ημέρες τής ζωής μου· και θα κατοικώ στον οίκο τού Κυρίου σε μακρότητα ημερών.
.................................. 
01/. Χριστέ μου σαν συλλογιστώ
Χριστέ μου σαν συλλογιστώ
 το έργο σου το θαυμαστώ
Μ’ αγάπη σκύβω να σου πω. Σ’ ευχαριστώ
Χριστέ για μένα στο σταυρό αγώνα πάλεψες σκληρό
……………………
Επωδός
……………..
Για τη ζωή σ’ ευχαριστώ για τη χαρά σ’ ευχαριστώ
Για την αγάπη σου χριστέ σ’ ευχαριστώ
Για τη γλυκιά σου αγκαλιά
Για  τη γλυκιά σου συντροφιά
Για τη μεγάλη σου καρδιά Σ’ ευχαριστώ
………………………..
02/. Κοντά μου ήλθες με στοργή μου
γιάτρεψες κάθε πληγή
μου έδωσες φως απ’ την πηγή. Σ’ ευχαριστώ
Χριστέ δικός σου τώρα εγώ παντοτινά θα σ’ ευλογώ 
Αιώνια θα σου τραγουδώ. Σ’ ευχαριστώ
………………………..
03/. Χριστέ μαζί σου περπατώ Χριστέ το χέρι σου κρατώ
Και μου μιλάς και σου μιλώ .Σ’ ευχαριστώ
Για κάθε ναι σ’ ευχαριστώ για κάθε όχι σ’ αγαπώ
Για κάθε λόγο σου ζεστό .Σ’ ευχαριστώ.

…………………………………………………