07--Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΓΑΠΗΣ (Bill Btight) Μεταφορά της βίβλου Σπύρος φίλος

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 

07--Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΓΑΠΗΣ (Bill Btight) Μεταφορά της βίβλου Σπύρος φίλος

Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΓΑΠΗΣ
(Bill Btight)
 Μεταφορά της βίβλου Σπύρος φίλος

07
Βιβλική Μελέτη
Τι ισχυριζόταν ο Ιησούς Χριστός για τον Εαυτό Του;
1/. Γράψτε με δικά σας λόγια τις αξιώσεις που είχε ο Ιησούς για τον Εαυτό Του στα παρακάτω χωρία:
……………………………………………….
Σκέψεις μου:
Ο Ιησούς ισχυριζόταν και το αποδείκνυε ότι ήταν ο Μεσσίας ο υιός του Θεού . Επίσης ισχυριζόταν ότι κατέβηκε από τον ουρανό και η πρόθεσή Του ήταν να κάνει το θέλημα του Πατέρα και ότι του λέει. Γιατί εκείνος τον έστειλε.
Και ότι από τον Θεό προήλθε και δεν ήλθε από μόνος Του.
Επίσης έλεγε πως ο Πατέρας και εκείνος είναι ένα.
……………………………………………..
Μάρκος 14: 61—62—
Ο Ιησούς όμως σιωπούσε και δεν έδινε καμιά απάντηση. Πάλι ο αρχιερέας τον ρώτησε: «Εσύ είσαι ο Μεσσίας ο Υιός του ευλογημένου Θεού;» Ο Ιησούς απάντησε: «Εγώ είμαι. Και θα δείτε τον Υιό του ανθρώπου να κάθεται πάνω στα δεξιά του παντοδύναμου Θεού και να έρχεται πάνω στα σύννεφα του
ουρανού».
…………………………………………
Ιωάννης 6:38
…γιατί εγώ κατέβηκα από τον ουρανό για να κάνω όχι αυτό
που θέλω εγώ αλλά αυτό που θέλει εκείνος που με έστειλε.
……………………………………………
 Ιωάννης 6:38-και 8:42
 «Αν ο Θεός ήταν πραγματικά πατέρας σας» τους είπε ο Ιησούς «θα με αγαπούσατε επειδή εγώ από το Θεό εξήλθα κι ήρθα σ’ εσάς εγώ δεν ήρθα από μόνος μου εκείνος μ’ έστειλε».
…………………………………
Ιωάννης 8:42
42 Ο Ιησούς, λοιπόν, είπε σ' αυτούς: Αν ο Θεός ήταν πατέρας σας, θα αγαπούσατε εμένα· επειδή, εγώ από τον Θεό βγήκα, και έρχομαι· δεδομένου ότι, δεν ήρθα από τον εαυτό μου, αλλά με απέστειλε εκείνος.
…………………………………………..
Ιωάννης 5:17—18
Ο Ιησούς όμως έλεγε: «Ο Πατέρας μου εξακολουθεί να εργάζεται ως τώρα γι’ αυτό κι εγώ εργάζομαι»
………………………………………………
Ιωάννης 10:30
«Εγώ  και ο πατέρας είμαστε ένα».
………………………………………………..
Τι κατάλαβαν εκείνοι που άκουσαν τον Ιησού;

Ιωάννης 14:7—
…αν με είχατε γνωρίσει θα είχατε γνωρίσει και τον Πατέρα μου. Αλλά κι από τώρα τον γνωρίζετε και τον έχετε δει».
…………………………………………….
Ιωάννης 14:8—9
«Κύριε» του λέει ο Φίλιππος «δείξε μας τον Πατέρα κι αυτό μας αρκεί». Του λέει ο Ιησούς «Τόσον καιρό είμαι μαζί σας Φίλιππε και δε μ’ έχεις γνωρίσει; Αυτός που έχει δει Εμένα έχει δει τον Πατέρα, Πως μπορείς  εσύ να λες δείξε μας τον Πατέρα»;
………………………………………………….
 2/. Τι ισχυρίζεται ο Ιησούς ότι κάνει στα ακόλουθα χωρία;
Ιωάννης 5:22
22 Δεδομένου ότι, ούτε ο Πατέρας κρίνει κανέναν, αλλά στον Υιό έδωσε όλη την κρίση·
Ματθαίος 9:6
22 Εγώ, όμως, σας λέω ότι, καθένας που οργίζεται αναίτια ενάντια στον αδελφό του, θα είναι ένοχος στην κρίση, και όποιος πει στον αδελφό του: Ρακά, θα είναι ένοχος στο συνέδριο· και όποιος πει: Μωρέ, θα είναι ένοχος στη γέεννα της φωτιάς.
Ιωάννης 6:45-47
45 Είναι γραμμένο στους προφήτες: «Και όλοι θα είναι διδακτοί τού Θεού». Καθένας, λοιπόν, που θα ακούσει από τον Πατέρα και θα μάθει, έρχεται σε μένα.
46 Όχι ότι κάποιος είδε τον Πατέρα, παρά μονάχα εκείνος που είναι από τον Θεό· αυτός είδε τον Πατέρα.
47 Σας διαβεβαιώνω απόλυτα: Εκείνος που πιστεύει σε μένα, έχει αιώνια ζωή.
…………………………………………..

Σκέψεις μου:
Ότι ο πατέρας δεν δικάζει κανέναν και ότι την εξουσία το να κρίνει την έδωσε στον ίδιο, και τους είπε ότι αν θέλετε να μάθετε πως ο Υιός του ανθρώπου έχει εξουσία να συγχωρεί αμαρτίες πάνω στη γη.
Και μπροστά τους διέταξε τον παράλυτο να σηκωθεί γερός να πάρει το κρεβάτι του και να πάει σπίτι του.  
…………………………………………..
Ιωάννης 5:22—
Επίσης ο Πατέρας δεν δικάζει κανέναν αλλά έδωσε στον Υιό όλη την εξουσία να κρίνει τους ανθρώπους
…………………………………………..
Ιωάννης 6:45—47
Έχει γραφτεί από τους προφήτες ο ίδιος ο Θεός θα τους διδάσκει όλους  όποιος λοιπόν ακούει τον Πατέρα απ’ αυτόν έρχεται κοντά μου. Αυτό δε σημαίνει πως είδε κανείς τον Πατέρα μόνο όποιος έρχεται από το Θεό αυτός μόνο έχει δει τον Πατέρα. Σας βεβαιώνω: όποιος πιστεύει σ’ εμένα αυτός έχει την ζωή αιώνια ζωή.
………………………………………………
Ματθαίος 9:6—
« για να μάθετε λοιπόν πως ο Υιός του ανθρώπου έχει εξουσία να συγχωρεί αμαρτίες πάνω στη γη»--λέει λοιπόν στον παράλυτο: «Σήκω πάρε το κρεβάτι σου και πήγαινε στο σπίτι σου».

……………………………………………………
 3/. Τι προέβλεψε ο Ιησούς στα ακόλουθα χωρία;
………………………………………………….
Μάρκος 9:31
« Ο Υιός του ανθρώπου θα παραδοθεί σε χέρια ανθρώπων που θα τον θανατώσουν την Τρίτη όμως ημέρα μετά τον θάνατο Του θ’ αναστηθεί.
…………………………………………………….
—Λουκάς 18:31—33
Ο Ιησούς πήρε κοντά Του τους δώδεκα μαθητές και τους είπε: «Ακούστε τώρα ανεβαίνουμε στην Ιερουσαλήμ όλα όσα έγραψαν οι προφήτες για τον Υιό του ανθρώπου θα εκπληρωθούν. Δηλαδή θα παραδοθεί στους εθνικούς θα τον περιγελάσουν θα τον βρίσουν και θα τον φτύσουν. Ύστερα θα τον μαστιγώσουν και θα τον σκοτώσουν αλλά την Τρίτη μέρα αυτός θ’ αναστηθεί».
……………………………………………………..
—Ιωάννης 14:1—3
«Μην ταράζεται η καρδιά σας να’ χετε πίστη στο Θεό να’ χετε πίστη σ’ εμένα. Στο σπίτι του Πατέρα μου υπάρχουν πολλοί τόποι διαμονής αν δεν υπήρχαν θα σας το’ λεγα. Εγώ πηγαίνω να σας ετοιμάσω τόπο. Κι όταν πάω και σας ετοιμάσω τόπο πάλι θα’ ρθώ  και θα σας πάρω κοντά μου ώστε όπου είμαι εγώ να είστε κι εσείς».
4/. Ποια χαρακτηριστικά του Ιησού είναι γνωρίσματα ενός Θεού;
…………………………………………………
Σκέψεις μου:
Τα γνωρίσματα τα βλέπουμε στα εδάφια. Διατάζει τον άνεμο και την τρικυμία και γίνεται γαλήνη. Ποτέ κανείς άνθρωπος όσο άγιος και να είναι τα στοιχεία της φύσης δεν τον υπακούνε. Μόνον ο θεός μπορεί να το κάνει αυτός που είναι δημιουργός αυτών. Ανάστησε τον Λάζαρο την κόρη του Ιάειρου τον γιο της χήρας στην Ναϊν. Με ένα του λόγο γίνονταν καλά οι άρρωστοι ή ένα πιάσιμο ή χάδι του χεριού του. μιλούσε και δίδασκε με εξουσία Θεού και όχι όπως οι άνθρωποι ακόμα και με το πιάσιμο του ρούχου του έγινε καλά η αιμοραούσα  διότι το πίστεψε.
Επίσης ποτέ δεν αρνήθηκε ότι δεν είναι Θεός πάντα το δεχόταν και τους ενθάρινε να τον αποδέχονται Θεό.   
Ματθαίος 8:26—27
Και τους λέει: «Ολιγόπιστοι γιατί είστε δειλοί;» Μετά σηκώθηκε και επιτίμησε τους ανέμους και τη θάλασσα κι έγινε απόλυτη γαλήνη. Και ο άνθρωποι είπαν γεμάτοι κατάπληξη: «Ποιος είναι αυτός που τον υπακούνε οι άνεμοι και η θάλασσα;
…………………………………………..
Ιωάννης 11:43—45
Κι όταν τα είπε αυτά κραύγασε με φωνή δυνατή: «Λάζαρε έλα έξω!» Βγήκε ο νεκρός με δεμένα τα πόδια και τα χέρια σε πάνινες λουρίδες και το πρόσωπο του περιτυλιγμένο  με το σουδάριο. Τους λέει τότε ο Ιησούς.»Λύστε τον κι αφήστε τον να περπατήσει».
Πολλοί λοιπόν από τους Ιουδαίους αυτοί που είχαν έρθει να επισκεφτούν τη Μαρία και είδαν τι έκανε ο Ιησούς πίστεψαν σ’ Αυτόν.
……………………………………………
Σύμφωνα με τα προηγούμενα χωρία ο Ιησούς ισχυρίστηκε πως είναι Θεός. Πρόβαλε ισχυρισμούς που μόνο κάποιος που ήταν Θεός θα μπορούσε να προβάλλει. Οι φίλοι Του αλλά και οι εχθροί Του Τον αποκαλούσαν ως Θεό και Αυτός ποτέ δεν το αρνήθηκε. Ενθάρρυνε τους οπαδούς Του στην πίστη τους ότι ήταν Θεός.
…………………………………………………….
               Ο Ιησούς ισχυρίσθηκε                           
            Πως ήταν Θεός
…………………………………………………..
               Δύο πιθανότητες
……………………………………………………
Οι ισχυρισμοί Του -------------------------Οι Ισχυρισμοί Του
ήταν Ψεύτικοι-------------------------------ήταν Αληθινοί
Δύο πιθανότητες---------------------------------------------------
Γνώριζε-----------Αγνοούσε---------------------------------------
………………………………………………………………….
Πως οι--------------Πως οι---------------------
Ισχυρισμοί Του----Ισχυρισμοί Του----------------------------
Ήταν ψεύτικοι-----Ήταν ψεύτικοι ----------------------------
…………………………………………………………………..
Παρουσίαζε -------Ήταν ο ίδιος---------------------------
Συνειδητά μια ----Πραγματικά--------- --Είναι ο ---------------
Ψεύτικη------------Εξαπατημένος---- --- -ΚΥΡΙΟΣ -------------
Εικόνα του ------------------------------ --- Δύο ------------
Εαυτού Του--------------------------------- Πιθανότητες
Ήταν -------Ήταν ---------------------Τον -----------Τον                                                    
Ψεύτης-----Παράφρων--------Παραδέχεσαι-----Απορρίπτεις                     
…………………………………………………………….

.................................................