ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ---01/. Θεός το φρούριον ημών Ασπίς εν τοις κινδύνοις Και βοηθός παντός πιστού Εν ώρα της οδύνης. Κατά του πονηρού Κατά του πονηρού Του των ψυχών εχθρού, Προπύργιον ημών Ο πάντα κυβερνών Ο άρχων της ειρήνης

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ-
ΣΑΒΒΑΤΟ--27-6--2015
                   27
Κύριε στο όνομα σου ερχόμαστε σαν χώρα να ακουμπήσουμε τα βάρη όλα του λαού στα χέρια σου.
 Γνωρίζεις Κύριε ότι μόνο σε σένα στηριζόμαστε και είσαι ο δικός μας ο αιώνιος βράχος που μπορούμε να στηριχτούμε.
Στο όνομα σου ξέρουμε όταν φωνάζουμε απαντάς. αυτό είναι βέβαιο και από τον αιώνιο Λόγο σου.
 Σκύψε κι τώρα κύριε στη χώρα των παιδιών σου και δώσε την καλύτερη λύση εσύ.
Βασιλέων Β' 19:14 Και ο Εζεκίας, παίρνοντας την επιστολή από το χέρι των πρεσβευτών, τη διάβασε· και ο Εζεκίας ανέβηκε στον οίκο τού Κυρίου, και την ξετύλιξε μπροστά στον Κύριο.
15 Και προσευχήθηκε ο Εζεκίας μπροστά στον Κύριο, λέγοντας: Κύριε, Θεέ τού Ισραήλ, που κάθεσαι επάνω στα χερουβείμ, εσύ ο ίδιος είσαι ο Θεός, ο μόνος, όλων των βασιλείων τής γης· εσύ έκανες τον ουρανό και τη γη·
16 στρέψε, Κύριε, το αυτί σου, και άκουσε· άνοιξε, Κύριε, τα μάτια σου, και δες· και άκουσε τα λόγια τού Σενναχειρείμ, που έστειλε τούτον να ονειδίσει τον ζωντανό Θεό·
17 αληθινά, Κύριε, οι βασιλιάδες τής Ασσυρίας ερήμωσαν τα έθνη, και τους τόπους τους,
18 και έριξαν τους θεούς τους στη φωτιά· επειδή, δεν ήσαν θεοί, αλλά έργο χεριών ανθρώπων, ξύλα και πέτρες· γι' αυτό, 
19 τώρα, λοιπόν, Κύριε Θεέ μας, σώσε μας, παρακαλώ, από το χέρι του· για να γνωρίσουν όλα τα βασίλεια της γης, ότι εσύ είσαι Κύριος, ο Θεός, ο μόνος. τους κατέστρεψαν·…
20 Τότε, ο Ησαϊας, ο γιος τού Αμώς, έστειλε στον Εζεκία, λέγοντας: Έτσι λέει ο Κύριος ο Θεός τού Ισραήλ: Άκουσα όσα προσευχήθηκες σε μένα, ενάντια στον Σενναχειρείμ, τον βασιλιά τής Ασσυρίας…
..22 Ποιον ονείδισες και βλασφήμησες; Και ενάντια σε ποιον ύψωσες φωνή, σήκωσες ψηλά τα μάτια σου; Ενάντια στον Άγιο του Ισραήλ…
..35 Και τη νύχτα εκείνη βγήκε ο άγγελος του Κυρίου, και πάταξε στο στρατόπεδο των Ασσυρίων 185.000· και όταν σηκώθηκαν το πρωί, δέστε, ήσαν όλοι νεκρά σώματα.
36 Και ο Σενναχειρείμ, ο βασιλιάς τής Ασσυρίας, σηκώθηκε και έφυγε, και γύρισε, και κατοίκησε στη Νινευή.
37 Κι ενώ προσκυνούσε στον οίκο τού θεού του, του Νισρώκ, ο Αδραμμέλεχ και ο Σαρασάρ, οι γιοι του, τον πάταξαν με μάχαιρα· κι αυτοί έφυγαν στη γη τής Αρμενίας· και αντ' αυτού βασίλευσε ο γιος του ο Εσαραδδών.
………………………………………

Ιερεμίας 16:19 
Κύριε, δύναμις μου και φρούριο μου και καταφυγή μου εν ημέρα θλίψεως, τα έθνη θέλουσιν ελθεί προς σε από των περάτων της γης και θέλουσιν ειπεί, Βεβαίως οι πατέρες ημών κληρονομήσαν ψεύδος, ματαιότητα και τα ανωφελή.
Ψαλμοί 18:2
 Ο Κύριος είναι πέτρα μου, και φρούριό μου, και ελευθερωτής μου· Θεός μου, βράχος μου· σ' αυτόν θα ελπίζω· η ασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου· ψηλός πύργος μου.
Ψαλμοί 31:
2 Στρέψε το αυτί σου προς εμένα· κάνε γρήγορα να με ελευθερώσεις· γίνε σε μένα ισχυρός βράχος· σπίτι καταφυγής, για να με σώσεις.               
Σαμουήλ Β' 23:
3 Ο Θεός τού Ισραήλ μού είπε, ο Βράχος τού Ισραήλ μίλησε, και είπε: Αυτός που εξουσιάζει επάνω σε ανθρώπους, ας είναι δίκαιος, εξουσιάζοντας με φόβο Θεού·
Σαμουήλ Β' 22:
3 ο Θεός είναι ο βράχος μου· σ' αυτόν θα ελπίζω· Η ασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου, ο ψηλός πύργος μου,  και το καταφύγιό μου, Ο σωτήρας μου· εσύ με έσωσες από την αδικία.
Δευτερονόμιον 32:
4 Αυτός είναι ο Βράχος, τα έργα του είναι τέλεια· επειδή, όλοι οι δρόμοι του είναι κρίση· είναι Θεός πιστός, και δεν υπάρχει αδικία σ' αυτόν· αυτός είναι δίκαιος, και ευθύς.
Ψαλμοί 31:3
 Διότι πέτρα μου και φρούριο μου είσαι· και ένεκεν του ονόματός σου οδήγησόν με και διάθρεψόν με
………………………………..
             10
Θεός το φρούριον ημών

01/. Θεός το φρούριον ημών
Ασπίς εν τοις κινδύνοις
Και βοηθός παντός πιστού
Εν ώρα της οδύνης.
Κατά του πονηρού
Κατά του πονηρού
Του των ψυχών εχθρού,
Προπύργιον ημών
Ο πάντα κυβερνών
Ο άρχων της ειρήνης
02
Εάν ημείς εις εαυτούς
έχωμεν την ελπίδα
Ματαίως θέλομεν ζητεί
Ουράνιον Πατρίδα
Αλλ’ είναι μεθ’ ημών
Ο μέγας Ηγεμών
Χριστός ο Λυτρωτής
Εχθρού του της ψυχής
Συντρίψας την παγίδα.
03
Εάν ο κόσμος εγερθεί
Ημάς να αφανίσει
Δεν θέλομεν θορυβηθεί
μη όντως κατισχύσει
ταχέως ο Θεός
θα έλθει βοηθός
εν τη δυνάμει Του
της αληθείας Του
το κράτος να ιδρύσει

……………………………….

......................................