ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ----------------------------Ψαλμοί 85:----8 Θα ακούσω τι θα μιλήσει ο Κύριος ο Θεός· επειδή, θα μιλήσει ειρήνη στον λαό του, και στους οσίους του· και ας μη επιστρέψουν σε αφροσύνη. -----------------------9 Βέβαια, κοντά σ' εκείνους που τον φοβούνται είναι η σωτηρία του, για να κατοικεί δόξα στη γη μας.------------------------- 10 Έλεος και αλήθεια συναπαντήθηκαν· δικαιοσύνη και ειρήνη φιλήθηκαν.--------------------- 11 Αλήθεια θα αναβλαστήσει από τη γη· και δικαιοσύνη θα σκύψει από τον ουρανό. --------------------12 Ο Κύριος, βέβαια, θα δώσει το αγαθό· και η γη μας θα δώσει τον καρπό της. --------------13 Δικαιοσύνη θα προπορεύεται μπροστά του, και θα τη βάλει στον δρόμο των βημάτων του.


ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΤΕΤΑΡΤΗ-3-6--2015
            24

Δευτερονόμιον 10:
17 Επειδή, ο Κύριος ο Θεός σας είναι ο Θεός των θεών, και ο Κύριος των κυρίων, Θεός μεγάλος, ισχυρός και φοβερός, που δεν αποβλέπει σε πρόσωπο ούτε παίρνει δώρο·
Κορινθίους Α' 1:
23 εμείς, όμως, κηρύττουμε Χριστό σταυρωμένο, για μεν τους Ιουδαίους σκάνδαλο, για δε τους Έλληνες μωρία·
24 στους ίδιους, όμως, τους προσκαλεσμένους, και τους Ιουδαίους και τους Έλληνες, τον Χριστό, Θεού δύναμη και Θεού σοφία.
25 Επειδή, το μωρό τού Θεού είναι σοφότερο από τους ανθρώπους· και το ασθενές τού Θεού είναι ισχυρότερο από τους ανθρώπους.
 
27/ Γιατί να το κρύψω

1/. Γιατί να το κρύψω γιατί να ντραπώ
Βαθειά στην καρδιά μου Αυτόν αγαπώ
Αυτόν και λατρεύω ποιος άλλος στη γη
Για μένα μπορούσε Σταυρό να δεχθεί.
……………………..
Επωδός
Στον Χριστόν ναι γι’ αυτόν η καρδιά μου χτυπά
Στον Χριστόν ναι γι’ Αυτόν η ζωή μου μιλά.
Αυτόν και λατρεύω ποιος άλλος στην γη
Για μένα μπορούσε Σταυρό να δεχθεί.
………………………
2/. Γιατί να το κρύψω παντού ν’ ακουστεί
Και όλοι να μάθουν πως έχω σωθεί
Η μαύρη ζωή μου γέμισε φως
Χαρά και ειρήνη μου δίν’ ο Χριστός.
………………………
3/. Γιατί να το κρύψω δεν κρύβεται αυτό
Πως έχ’ η ζωή μου αλλάξ’ εντελώς.
Το βλέπουνε όλοι το βλέπω και γω
Ο πόνος εχάθει και ζει ο Χριστός.
………………………….