ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ--------------ψαλμοί 119: --88 Ζωοποίησέ με, σύμφωνα με το έλεός σου· και θα φυλάξω τα μαρτύρια του στόματός σου. Λάμεδ---------- 89 Κύριε, ο λόγος σου παραμένει για πάντα στον ουρανό·---------------- 90 η αλήθεια σου σε γενεά και γενεά· θεμελίωσες τη γη και παραμένει.--------------- 91 Σύμφωνα με τις διατάξεις σου παραμένουν μέχρι σήμερα, επειδή τα σύμπαντα είναι δούλοι σου.------------- 92 Αν ο νόμος σου δεν ήταν η ευφροσύνη μου, τότε θα χανόμουν στη θλίψη μου. --------------93 Δεν θα λησμονήσω τις εντολές σου, στον αιώνα, επειδή μέσα σ' αυτές με ζωοποίησες.------------ 94 Δικός σου είμαι εγώ· σώσε με· επειδή, εκζήτησα τις εντολές σου.


ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ-
ΣΑΒΒΑΤΟ--20-6--2015
                   20

08--ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ -ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ
Ψαλμοί 119:
91 Σύμφωνα με τις διατάξεις σου παραμένουν μέχρι σήμερα, επειδή τα σύμπαντα είναι δούλοι σου.
Ιώβ 32:
22 Επειδή, δεν ξέρω να κολακεύω· ο Δημιουργός μου θα με άρπαζε αμέσως.
Ιώβ 35:
10 αλλά, κανένας δεν λέει: Πού είναι ο Θεός, ο Δημιουργός μου, ο οποίος δίνει τραγούδια μέσα στη νύχτα,
Ησαΐας 40:
28 Δεν γνώρισες; Δεν άκουσες, ότι ο αιώνιος Θεός, ο Κύριος, ο Δημιουργός των άκρων τής γης, δεν ατονεί, και δεν αποκάμει; Η φρόνησή του δεν εξιχνιάζεται.
Ησαΐας 43:
1 Και τώρα, έτσι λέει ο Κύριος, ο δημιουργός σου, Ιακώβ, και ο πλάστης σου, Ισραήλ· Μη φοβάσαι· επειδή, εγώ σε λύτρωσα, σε κάλεσα με το όνομά σου· δικός μου είσαι.
Εβραίους 11:10
 επειδή, περίμενε την πόλη που είχε τα θεμέλια, της οποίας τεχνίτης και δημιουργός είναι ο Θεός.
…………………………………..
ΥΜΝΟΣ 12
01
Θεού το κράτος. Το σύμπαν γιορτάζει
Το άπειρον κι’  ουρανοί.
Γι Αυτόν η φύσις κι’ η γη γιορτάζει
Αυτόν η θάλασσα υμνεί.
02
Υπάρχει ένας Θεός ν’ αγαπάτε
Υπάρχει Λυτρωτής Χριστός
Αυτόν μ’ αγάπη με πίστη προσκυνάτε
Αυτός μας δίνει τη λύτρωση
Αυτός μας φέρει στο φως.

03
Για δες τριγύρω την όμορφη φύση
Τα έργα του Δημιουργού
Αρκεί τον νου σου για να φωτίσει
Το θαύμα που μιλεί παντού
04
Ποιος  τ’  άστρα σκόρπισε στ’ άπειρα ύψη;
Τον ήλιο ποιος τον κυβερνά;
Και ποιος μπορεί απ’ Εκείνον  να κρύψει
Τι σκέψεις έχει μες την καρδιά
Τι έχει στην καρδιά βαθειά

……………………………………..