ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ------------------Ο δεύτερος στοίχος μιλά για σωτήρα που έστειλε ο Θεός-------- Τιμόθεος Β' 1:------10 φανερώθηκε όμως τώρα διαμέσου τής επιφάνειας του Σωτήρα μας Ιησού Χριστού, ο οποίος, αφενός μεν κατάργησε τον θάνατο, αφετέρου δε έφερε σε φως τη ζωή και την αφθαρσία διαμέσου τού ευαγγελίου. Σαμουήλ Β' 22:--------- 3 ο Θεός είναι ο βράχος μου· σ' αυτόν θα ελπίζω·---------- Η ασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου, ο ψηλός πύργος μου, και το καταφύγιό μου,------ Ο σωτήρας μου· εσύ με έσωσες από την αδικία. Λουκάς 1:------47 και το πνεύμα μου αγαλλίασε στον Θεό τον σωτήρα μου·

ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ---176-2015
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ-
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ--19-6--2015
                     19

07--ΘΕΜΑ--ΑΙΝΕΙΤΕ τον Κύριο,
Ψαλμοί 106:1
Αλληλούια. ΑΙΝΕΙΤΕ τον Κύριο, επειδή είναι αγαθός· επειδή, το έλεός του μένει στον αιώνα.
Ψαλμοί 111:
1 ΑΙΝΕΙΤΕ τον Κύριο. Θα εξυμνώ τον Κύριο με όλη την καρδιά, μέσα σε βουλή ευθέων, και σε σύναξη.
Ψαλμοί 112:
1 ΑΙΝΕΙΤΕ τον Κύριο. Μακάριος ο άνθρωπος που φοβάται τον Κύριο· στις εντολές του βρίσκει υπερβολική ευχαρίστηση.
Ψαλμοί 113:
1 ΑΙΝΕΙΤΕ τον Κύριο. Αινείτε, δούλοι τού Κυρίου, αινείτε το όνομα του Κυρίου. 
ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ---176-2015
26./ ΑΙΝΕΙΤΕ ΠΑΝΤΕΣ

1./ Αινείτε πάντες τον Θεόν τον Μέγα
Το Όνομα Του με χαρά υμνείτε.
Τιμή και δόξα εις Αυτόν ανήκει
Αυτόν αινείτε.
````````````````````````````````````````````````
2./ Σωτήρα έστειλ’ ο Θεός στον κόσμο
Να μας λυτρώσει απ’ τις αμαρτίες
Την σωτηρία δωρεάν προσφέρει.
Αυτόν αινείτε
``````````````````````````````````````````````
3./ Μας βοηθά το άγιο θέλημα Του να εκτελούμε
σ’ όλη τη ζωή μας στις δυσκολίες είν’ αυτός
κοντά μας αινείτε Αυτόν.
`````````````````````````````````````````````````````
4./ Υμνεί ο άγιος χορός υμνούμε και ημείς
την χάριν και αγάπην Του προς πάντας επί γης.
..............................................
ΑΠΟ ΤΟ GOOGL
Λουκάς 2:
11 επειδή, σήμερα, στην πόλη τού Δαβίδ, γεννήθηκε σε σας σωτήρας, που είναι ο Χριστός, ο Κύριος.
Πράξεις 13:
23 Από το σπέρμα του, ο Θεός, σύμφωνα με την επαγγελία, σήκωσε στον Ισραήλ σωτήρα, τον Ιησού.
Φιλιππησίους 3:
20 Επειδή, το πολίτευμά μας είναι στους ουρανούς, απ' όπου και προσμένουμε Σωτήρα, τον Κύριο Ιησού Χριστό
ΑΠΟ ΤΟ GOOGL
Τιμόθεος Α' 1:
1 Ο ΠΑΥΛΟΣ, απόστολος του Ιησού Χριστού, με επιταγή τού Θεού τού Σωτήρα μας, και του Κυρίου Ιησού Χριστού, την ελπίδα μας,
Τιμόθεος Α' 2:
3 Επειδή, αυτό είναι καλό και ευπρόσδεκτο μπροστά στον Σωτήρα μας Θεό·
Τιμόθεος Α' 4:
10 Επειδή, γι' αυτό και κοπιάζουμε και χλευαζόμαστε, επειδή ελπίζουμε στον ζωντανό Θεό, που είναι Σωτήρας όλων των ανθρώπων, μάλιστα των πιστών.
Πέτρου Β' 1:

1 Ο ΣΥΜΕΩΝ Πέτρος, δούλος και απόστολος του Ιησού Χριστού, προς όσους έλαχαν μαζί μας ισότιμη πίστη στη δικαιοσύνη τού Θεού μας και Σωτήρα, του Ιησού Χριστού.
.............................................
ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ---176-2015



................................................