Iδού έρχομαι ταχέως !!! ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-------------Α΄ ΠΕΤΡΟΥ 1:----------3 Άξιος ευλογίας είναι ο Θεός και Πατέρας τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού, ο οποίος, σύμφωνα με το πολύ του έλεος μας αναγέννησε σε μια ζωντανή ελπίδα, διαμέσου τής ανάστασης του Ιησού Χριστού από τους νεκρούς,---------------------- 4 σε μια κληρονομία άφθαρτη και αμόλυντη και αμάραντη, που είναι φυλαγμένη για μας στους ουρανούς·------------------5 οι οποίοι φρουρούμαστε με τη δύναμη του Θεού διαμέσου τής πίστης, σε σωτηρία έτοιμη να αποκαλυφθεί κατά τον έσχατο καιρό.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!


Iδού έρχομαι ταχέως !!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ

ΠΕΜΠΤΗ-4-6--2015
            04
Ψαλμοί 63
Ψαλμός τού Δαβίδ,
όταν βρισκόταν στην έρημο του Ιούδα.
ΘΕΕ, εσύ είσαι ο Θεός μου· σε ζητάω από το πρωί·
σε διψάει η ψυχή μου, σε ποθεί η σάρκα μου, μέσα σε γη έρημη, ξερή, και άνυδρη·
2 για να βλέπω τη δύναμή σου και τη δόξα σου, καθώς σε είδα στο αγιαστήριο.
3 Επειδή, το έλεός σου είναι καλύτερο από τη ζωή· τα χείλη μου θα σε επαινούν.
4 Έτσι θα σε ευλογώ στη ζωή μου· και στο όνομά σου θα υψώνω τα χέρια μου.
5 Σαν από πάχος και μεδούλι θα χορτάσει η ψυχή μου, και με χείλη αγαλλίασης θα υμνεί το στόμα μου,
Ψαλμοί 9:
7 Όμως, ο Κύριος διαμένει στον αιώνα· ετοίμασε τον θρόνο του για κρίση.
8 Κι αυτός θα κρίνει την οικουμένη με δικαιοσύνη· θα κρίνει τους λαούς με ευθύτητα.
9 Και ο Κύριος θα είναι καταφύγιο στον πένητα, καταφύγιο σε καιρό θλίψης.
10 Θα ελπίζουν σε σένα αυτοί που γνωρίζουν το όνομά σου· επειδή, δεν εγκατέλειψες όσους σε ζητούν, Κύριε.
11 Ψαλμωδείτε στον Κύριο, που κατοικεί στη Σιών· αναγγείλατε ανάμεσα στα έθνη τα κατορθώματά του.
12 Επειδή, όταν κάνει εκζήτηση αιμάτων, τους θυμάται· δεν ξεχνάει την κραυγή αυτών που ταλαιπωρούνται.
…………………………………
Εβραίους 13:
2 μη ξεχνάτε τη φιλοξενία· επειδή, διαμέσου αυτής μερικοί φιλοξένησαν αγγέλους, μη γνωρίζοντας.
…………………………..

28/. Δεν ξεχνώ ποτέ

1/. Δεν ξεχνώ ποτέ μου δεν ξεχνώ
Που θλιμμένος μόνος ζούσα
Και χαρά αναζητούσα
Δεν ξεχνώ ποτέ μου δεν ξεχνώ.
…………………….
Επωδός
Στον Χριστό…στον Χριστό
Τη ζωή μου χρεωστώ
Και στον κόσμο αυτό θα ζητώ
Μέχρι τέλους να με βρει πιστό.
……………………….
2/.  Δεν ξεχνώ ποτέ μου δεν ξεχνώ
Πού Έψαχνα μεσ’ το σκοτάδι
Να βρω φως κάποιο σημάδι
Δεν ξεχνώ ποτέ μου δεν ξεχνώ.
……………………….`
3/. Δεν ξεχνώ ποτέ μου δεν ξεχνώ
Στην ψυχή μου πως διψούσα
Το νερό πως λαχταρούσα
Δεν ξεχνώ ποτέ μου δεν ξεχνώ.

……………………….