Βαγγέλης Γαζής--Ψαλμοί 42:4 Αυτά θυμήθηκα, και ξέχυσα μέσα μου την ψυχή μου, καθώς διάβαινα μαζί με το πλήθος, και περπατούσα μαζί του μέχρι τον οίκο τού Θεού, με φωνή χαράς και αίνεσης, με πλήθος που γιόρταζε.-

Το ξύπνημα το πρωινό
ως μια στιγμή ωραία,
σημάδι είναι ζωντανό
πως ήρθε μέρα νέα!
Το πως ξημέρωσε στη γη
ακόμα μια ημέρα,
το πως ξημέρωσ`η αυγή,
να λέμε καλημέρα!
Μια καλημέρα απ`την καρδιά
δεν πάει ποτέ χαμένη
είναι αρχής η ζωγραφιά
της μέρας που διαβαίνει!
Είναι μια όμορφη στιγμή
το ξύπνημα της μέρας,
είναι χαρά εδώ στη γη,
συνέχεια κάθε εσπέρας!
ΕΠΆΝΩ ΣΤΗ ΧΑΡΆ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ
Ψαλμοί 30:
ΘΑ σε μεγαλύνω, Κύριε· επειδή με ανύψωσες, και δεν ύψωσες τους εχθρούς μου εναντίον μου.
2 Κύριε, ο Θεός μου, βόησα σε σένα, και με θεράπευσες.
3 Κύριε, ανέβασες από τον άδη την ψυχή μου·
μου διαφύλαξες τη ζωή, για να μη κατέβω στον λάκκο.
4 Ψαλμωδήστε στον Κύριο, οι όσιοί του, και υμνείτε στην ανάμνηση της αγιοσύνης του.
5 Επειδή, η οργή του διαρκεί μονάχα μία στιγμή· ζωή, όμως, είναι στην ευμένειά του·
την εσπέρα μπορεί να συγκατοικήσει κλαυθμός, αλλά το πρωί έρχεται αγαλλίαση.
6 Και εγώ είπα μέσα στην ευτυχία μου: Δεν θα σαλευτώ στον αιώνα·
7 Κύριε, με την ευμένειά σου στερέωσες το βουνό μου.
Έκρυψες το πρόσωπό σου, και ταράχτηκα.
8 Σε σένα, Κύριε, έκραξα· και στον Κύριο δεήθηκα.
9 Ποια ωφέλεια είναι στο αίμα μου, αν κατέβω στον λάκκο;
μήπως θα σε υμνεί η σκόνη; Θα αναγγέλλει την αλήθεια σου;
10 Άκουσε, Κύριε, και ελέησέ με· Κύριε, γίνε βοηθός μου.
11 Μετέτρεψες σε μένα τον θρήνο μου σε χαρά· έλυσες τον σάκο μου, και με περιέζωσες ευφροσύνη·
12 για να ψαλμωδεί σε σένα η δόξα μου, και να μη σιωπά. Κύριε, ο Θεός μου, θα σε υμνώ 
στον αιώνα.