ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ---------Ψαλμοί 19-------------ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ διηγούνται τη δόξα τού Θεού, και το στερέωμα ναγγέλλει το έργο των χεριών του.---------------------- 2 Η ημέρα προς την ημέρα εκφράζει λόγο, και η νύχτα προς τη νύχτα αναγγέλλει γνώση. ---------------------3 Δεν υπάρχει λαλιά ούτε λόγος, που η φωνή τους δεν ακούγετα------------------ι. 4 Σε ολόκληρη τη γη αντήχησε η φωνή τους, και μέχρι τα πέρατα της οικουμένης τα λόγια τους. Μέσα σ' αυτούς έστησε σκηνή για τον ήλιο·


ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΤΡΙΤΗ-2-6--2015
            23
Ψαλμοί 26:
8 Κύριε, αγάπησα την κατοίκηση του οίκου σου, και τον τόπο τής σκηνής τής δόξας σου.
9 Μη συμπεριλάβεις την ψυχή μου με αμαρτωλούς, και τη ζωή μου με άνδρες αιμάτων·
10 στα χέρια των οποίων υπάρχει ανομία, και το δεξί τους χέρι είναι γεμάτο από δώρα.
11 Εγώ, όμως, θα περπατάω μέσα στην ακακία μου· λύτρωσέ με, και ελέησέ με.
12 Το πόδι μου στέκεται στην ευθύτητα· μέσα σε εκκλησίες θα ευλογώ τον Κύριο.

Ψαλμοί 1
1 ΜΑΚΑΡΙΟΣ ο άνθρωπος, που δεν περπάτησε σε θέλημα ασεβών, και σε δρόμο αμαρτωλών δεν στάθηκε, και σε καθέδρα χλευαστών δεν κάθησε·
2 αλλά, στον νόμο τού Κυρίου είναι το θέλημά του, και στον νόμο του μελετάει ημέρα και νύχτα.
3 Και θα είναι σαν δέντρο φυτεμένο κοντά στα ρυάκια των νερών, το οποίο δίνει τον καρπό του στον καιρό του, και το φύλλο του δεν μαραίνεται· και όλα, όσα αν πράττει, θα ευοδωθούν.
4 Δεν θα είναι έτσι οι ασεβείς· αλλά, σαν το λεπτό άχυρο, που το παρασύρει ο άνεμος.
5 Γι' αυτό, δεν θα σηκωθούν οι ασεβείς σε κρίση, ούτε οι αμαρτωλοί στη σύναξη των δικαίων.
6 Επειδή, ο Κύριος γνωρίζει τον δρόμο των δικαίων· ενώ ο δρόμος των ασεβών θα χαθεί.

26/. Χριστέ εν σοι απέκτησα

1/. Χριστέ εν σοι απέκτησα Ειρήνη και χαρά
Και φέρω εις τα στήθη μου καρδίαν καθαρά.
………………………
Επωδός
Ουδέν πλην του Χριστού τα νυν με ικανοποιεί
Χαράν αγάπην και ζωήν Αυτός με χορηγεί
………………………….
2/. Ενώ την ευτυχίαν μου εζήτουν αλλαχού
Η χειρ Σου η πανεύσπλαχνος ετέθει επ’ εμού.
……………………….
3/. Ματαίως δοκίμασα την δίψα της ψυχής
Να σβήσω εις τα πράγματα τα πρόσκαιρα της γης.
……………………..
4/. Αλλ’ η Ση χάρις άνοιξε τυφλούς μου οφθαλμούς
Και είδον την αγάπην σου κι εύσπλαχνους οικτιρμούς.



…………………………