ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-------Ψαλμοί 16-:-----6 Οι μερίδες μου έπεσαν σε τόπους τερπνούς· έλαβα ωραιότατη κληρονομιά.-----------7 Θα ευλογώ τον Κύριο, που με νουθέτησε· ακόμα και σε καιρό νύχτας με διδάσκουν τα νεφρά μου.-------------- 8 Είχα τον Κύριο πάντοτε μπροστά μου· επειδή, είναι στα δεξιά μου, για να μη σαλευτώ-------------. 9 Γι' αυτό, η καρδιά μου ευφράνθηκε και η γλώσσα μου αγαλλίασε· ακόμα και η σάρκα μου θα αναπαυθεί με ελπίδα.----------------- 10 Επειδή, δεν θα εγκαταλείψεις την ψυχή μου στον άδη, ούτε θα αφήσεις τον Όσιό σου να δει φθορά. -------------11 Μου φανέρωσες τον δρόμο της ζωής· χορτασμός ευφροσύνης είναι το πρόσωπό σου· τερπνότητες βρίσκονται στα δεξιά σου, παντοτινά.



ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ

ΚΥΡΙΑΚΗ-14-6--2015
           14
Ευλογημένος δεδοξασμένος

Σαμουήλ Β' 22:32 Επειδή, ποιος Θεός υπάρχει, εκτός από τον Κύριο; Και ποιος είναι  φρούριο, εκτός από τον Θεό μας;
33 Ο Θεός είναι το δυνατό οχύρωμά μου· και ο οποίος κάνει άμωμο τον δρόμο μου.
34 Κάνει τα πόδια μου σαν τα πόδια των ελαφιών, και με στήνει επάνω στους ψηλούς τόπους μου.
Ψαλμοί 3:3
Αλλ' εσύ, Κύριε, είσαι η ασπίδα μου, η δόξα μου, και εκείνος που υψώνει το κεφάλι μου.
Ψαλμοί 8:1
…. ΚΥΡΙΕ, ο Κύριός μας, πόσο είναι θαυμαστό το όνομά σου σε ολόκληρη τη γη! Ο οποίος έβαλες τη δόξα σου πιο ψηλά από τους ουρανούς.
…. ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ διηγούνται τη δόξα τού Θεού, και το στερέωμα αναγγέλλει το έργο των χεριών του.
Ψαλμοί 21:5
 Μεγάλη η δόξα του διαμέσου τής σωτηρίας σου· τιμή και μεγαλοπρέπεια έβαλες επάνω του.
6 Επειδή, τον έβαλες ως ευλογία, στον αιώνα· τον υπερεύφρανες με το πρόσωπό σου.
7 Για τον λόγο ότι, ο βασιλιάς ελπίζει στον Κύριο, και με το έλεος του Υψίστου δεν θα σαλευτεί.
…………………………..
ΒΡΑΧΟΣ-ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΦΡΟΥΡΙΟ ΜΟΥ
Ψαλμοί 18:2
Ο Κύριος είναι πέτρα μου και φρούριο μου και ελευθερωτής μου· Θεός μου, βράχος μου· επ' αυτόν θέλω ελπίζει· η ασπίς μου και το κέρας της σωτηρίας μου· υψηλός πύργος μου.
377./ ΘΕΟΣ ΤΟ ΦΡΟΥΡΙΟ ΗΜΩΝ
Το έγραψε ο Λούθηρος.   τον έγραψε το 1530.

1./ Θεός το φρούριον ημών
Ασπίς εν τοις κινδύνοις
Και βοηθός παντός πιστού
Εν ώρα της οδύνης.
Κατά του πονηρού
Του των ψυχών εχθρού
Προπύργιον ημών
Ο πάντα κυβερνών
Ο άρχων της ειρήνης.
```````````````````````````
2./ εάν εις εαυτούς
Έχομεν την ελπίδα
Ματαίως θέλομε ζητεί
Ουράνιο πατρίδα.
Αλλ’ είναι μεθ’ ημών
Ο μέγας Ηγεμών
Χριστός ο Λυτρωτής
Εχθρού του ψυχής
Συντρίψας την παγίδα.
`
```````````````````````````
3./ εάν ο κόσμος εγερθεί
Ημάς να αφανίσει
Δεν θέλομε θορυβηθεί
Μη όντως κατισχύσει.
Ταχέως ο Θεός
Θα έλθει αρωγός
εν τη δυνάμει του
της αληθείας Του
το κράτος θα ιδρύσει.

……………………………….