ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-----------Λευιτικό 26: ----11 Και θα στήσω τη σκηνή μου ανάμεσά σας· και η ψυχή μου δεν θα σας βδελυχθεί·----------------- 12 και θα περπατώ μεταξύ σας, και θα είμαι Θεός σας κι εσείς θα είστε λαός μου. --------------13 Εγώ είμαι ο Κύριος ο Θεός σας, που σας έβγαλα από τη γη των Αιγυπτίων, από τη δουλεία τους· και σύντριψα τα δεσμά τού ζυγού σας, και σας έκανα να περπατάτε όρθιοι--

(ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ Μας ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΟ ΟΠΩΣ ΣΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ)
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ-
ΤΕΤΑΡΤΗ--24-6--2015
                   24
Ψαλμοί 23:
Ο ΚΥΡΙΟΣ είναι ο ποιμένας μου· τίποτε δεν θα στερηθώ.
2 Σε βοσκές χλοερές με ανέπαυσε· σε νερά ανάπαυσης με οδήγησε.
3 Ανόρθωσε την ψυχή μου· με οδήγησε μέσα από μονοπάτια δικαιοσύνης, χάρη τού ονόματός του.
4 Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω, δεν θα φοβηθώ κακό·
επειδή, εσύ είσαι μαζί μου· η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αυτές με παρηγορούν.
5 Ετοίμασες μπροστά μου τραπέζι, απέναντι από τους εχθρούς μου·
άλειψες το κεφάλι μου με λάδι· το ποτήρι μου ξεχειλίζει.
6 Σίγουρα, χάρη και έλεος θα με ακολουθούν όλες τις ημέρες τής ζωής μου· και θα κατοικώ στον οίκο τού Κυρίου σε μακρότητα ημερών.
………………………….
267/. Ψηλά ψυχή μου στον Θεό

1/. Ψηλά ψυχή μου στον Θεό ειν’ ώρα ν’ ανεβείς
Κι απ’ το ποτάμι της ζωής το αθάνατο να πιείς
……………………
2/. Είν’ ώρα τα εγκόσμια ν’ αφήσεις κατά γης
Και πιο ψηλά προς τον Χριστό στο φως να υψωθείς.
…………………….
3/. Τράβα τον δρόμο του Σταυρού που άνοιξε Χριστός
Κι εμπρός στον θρόνο του Θεού θα σ’ οδήγηση Αυτός
.................................
4/. Καθάρισε τα βάθη σου στο αίμα του Χριστού
Και διάβα με λευκή στολή την πύλη τα’ ουρανού.

……………………

.....................................