8--7--2017------05--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ – 05 ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ



--καλημέρα σε όλους.
  Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ο Κύριος να σας ευλογεί.. Ζητώ την επιείκεια σας και να δείτε ότι κάνω μια προσπάθεια να πω αυτά που μου έδωσε στην καρδιά μου ο Θεός.

  Συνεχίζω με την προς Εφεσίους επιστολή Κεφ.2:εδάφ. από 5 έως 10
Κι ενώ ήμασταν πνευματικά νεκροί εξ' αιτίας των παραπτωμάτων μας, μας ξανάδωσε ζωή μαζί με τον Χριστό. Με τη χάρη του Θεού έχετε σωθεί. Μας ανέστησε μαζί με τον Ιησού Χριστό και μας έβαλε να καθίσουμε μαζί μ' αυτόν στα ουράνια. Έτσι με την αγάπη που μας έδειξε δια του Ιησού Χριστού φανερώνει στις μελλοντικές γενιές πόσο υπερβολικά γενναιόδωρη είναι η χάρη του. 
Πραγματικά με τη χάρη του σωθήκαμε δια της πίστεως. Κι αυτό δεν είναι δικό σας κατόρθωμα αλλά δώρο Θεού. Δε σωθήκατε με τα δικά σας έργα κι έτσι κανείς δεν μπορεί να καυχηθεί γι' αυτό. Είμαστε δημιούργημα του Θεού ο οποίος δια του Ιησού Χριστού μας έκανε καινούργιους ανθρώπους για να μπορούμε να κάνουμε καλά έργα που τα προετοίμασε ο Θεός για να είναι μ' αυτά γεμάτη η ζωή μας.

Τα λέει τόσο ωραία ο Απ. Παύλος που σχόλια δεν χωρούν. και όμως δεν χρειάζονται τα έργα να μας σώσουν που συνήθως λέμε για την ψυχή μου.
 για την ψυχή μου φρόντισε Εκείνος. και όταν τον βάλω πρώτον στην ζωή μου θα μου πει και ποιά έργα θέλει να κάμω. όχι για να πάω στον ουρανό αλλά να είναι τα έργα μου ότι τον έχω στην καρδιά μου και επειδή είναι αγαθός ο Κύριος να είναι και τ έργα μου αγαθά.

 Στον ουρανό αφού τον δέχτηκα ίδη είναι το όνομα μου γραμμένο στο βιβλίο της ζωής και τον εμπιστεύομαι ότι θα βρεθώ κι εγώ μαζί του μια μέρα.Ειρήνη Κυρίου στις καρδιές όλων μας. —S.Cha