30--6--2017---------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 28--6-2017—ΤΕΤΑΡΤΗ



Ματθαίος 10
16 Δέστε, εγώ σας στέλνω σαν πρόβατα ανάμεσα σε λύκους· γίνεστε, λοιπόν, φρόνιμοι σαν τα φίδια, και απλοί σαν τα περιστέρια.
17 Και προσέχετε από τους ανθρώπους· επειδή, θα σας παραδώσουν σε συνέδρια, και θα σας μαστιγώσουν στις συναγωγές τους·
18 κι ακόμα, θα φερθείτε μπροστά σε ηγεμόνες και βασιλιάδες εξαιτίας μου, για μαρτυρία σ' αυτούς, και στα έθνη.
19 Και όταν σας παραδίνουν, μη μεριμνήσετε πώς ή τι θα μιλήσετε· για τον λόγο ότι, κατά την ώρα εκείνη θα σας δοθεί τι πρέπει να μιλήσετε.

20 Επειδή, δεν είστε εσείς που μιλάτε, αλλά το Πνεύμα τού Πατέρα σας, που μιλάει μέσα από σας.
21 Και θα παραδώσει αδελφός τον αδελφό σε θάνατο, και πατέρας το παιδί· και θα επαναστατούν παιδιά ενάντια σε γονείς, και θα τους θανατώσουν.
22 Και θα είστε μισούμενοι από όλους, εξαιτίας τού ονόματός μου· εκείνος δε που θα έχει υπομείνει μέχρι τέλους, αυτός θα σωθεί.

ΨΑΛΜΟΣ 149--
1 ΑΙΝΕΙΤΕ τον Κύριο.
Ψάλτε στον Κύριο ένα καινούργιο τραγούδι, την αίνεσή του, στη σύναξη των οσίων.
2 Ας ευφραίνεται ο Ισραήλ στον Δημιουργό του· οι γιοι τής Σιών ας αγάλλονται στον Βασιλιά τους.
3 Ας αινούν το όνομα του Κυρίου χοροστατώντας· ας ψαλμωδούν σ' αυτόν με τύμπανο και κιθάρα.
4 Επειδή, ο Κύριος ευδοκεί στον λαό του· θα δοξάσει τούς πράους με σωτηρία.
5 Οι όσιοι θα αγάλλονται με δόξα· θα αγάλλονται επάνω στα κρεβάτια τους.

6 Οι εξυμνήσεις τού Θεού θα είναι στον λάρυγγά τους, και δίστομη ρομφαία στο χέρι τους·
7 για να κάνουν εκδίκηση στα έθνη, παιδεία στους λαούς·
8 για να δέσουν τούς βασιλιάδες τους με αλυσίδες· και τους ενδόξους τους με σιδερένια δεσμά·
9 για να εκτελέσουν επάνω τους τη γραμμένη κρίση. Αυτή η δόξα θα είναι σε όλους τούς οσίους του.
Αλληλούια.

.. ….
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
29--6-2017—ΠΕΜΠΤΗ
Ματθαίος 10
 22 Και θα είστε μισούμενοι από όλους, εξαιτίας τού ονόματός μου· εκείνος δε που θα έχει υπομείνει μέχρι τέλους, αυτός θα σωθεί.
23 Και όταν σας καταδιώκουν σ' αυτή την πόλη, φεύγετε στην άλλη· επειδή, σας διαβεβαιώνω: Δεν θα τελειώσετε τις πόλεις τού Ισραήλ, μέχρις ότου έρθει ο Υιός τού ανθρώπου.
24 Δεν υπάρχει μαθητής ανώτερος από τον δάσκαλο ούτε δούλος ανώτερος από τον κύριό του.

25 Είναι αρκετό στον μαθητή να γίνει όπως ο δάσκαλός του, και ο δούλος όπως ο κύριός του. Αν τον οικοδεσπότη ονόμασαν Βεελζεβούλ, πόσο μάλλον τους οικιακούς του;
26 Λοιπόν, μη τους φοβηθείτε· επειδή, δεν είναι τίποτε σκεπασμένο που δεν θα ξεσκεπαστεί· και κρυφό, που δεν θα γίνει γνωστό.
27 Ό,τι σας λέω στο σκοτάδι, πείτε το στο φως· και ό,τι ακούτε στο αυτί, κηρύξτε το επάνω στις ταράτσες.

23/. Η ΧΑΡΗΣ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ
Ω! Κύριέ μου Συ και Θεέ μου η χάρη Σου μου αρκεί
Ω! κύριε μου Συ και Θεέ μου η Χάρη Σου μου αρκεί.
Εσύ θα φροντίσεις Θεέ για κάθε μου στιγμή στη ζωή.
Εσύ θα μ’ οδηγήσεις μια μέρα εκεί
Στη χώρα τα’ ουρανού τη λαμπρή σα νικητή
Στη χώρα τα’ ουρανού τη λαμπρή.
````````````````````````````````````````````````````````````````````
24/. ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΣΟΥ
Έρχομαι στο θρόνο Σου στα πόδια σου μπροστά
 Μπροστά Σου γονατίζω και Σου δίνω την καρδιά.
Τα πάντα είσαι Εσύ η αλήθεια και η οδός
Το φως που μ’ οδηγεί ο Κύριός μου Εμμανουήλ.

Επωδός
Γέμισε με –με το Πνεύμα Σου άλλαξε με Κύριε (2 φορές)
Η καρδιά μου λαχταρά το Πνεύμα Σου να νιώσει δυνατά
Γέμισε με –με το Πνεύμα Σου άλλαξε με Κύριε (2 φορές)
Τα πάντα είσαι Εσύ η αλήθεια και η οδός.
Το φως που μ’ οδηγεί ο Κύριος μου ο Λυτρωτής.
.. ….

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
30—6 -2017—ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Ματθαίος 10
28 Και μη φοβηθείτε από εκείνους που θανατώνουν το σώμα, οι οποίοι όμως δεν μπορούν να θανατώσουν την ψυχή· αλλά, φοβηθείτε μάλλον αυτόν που μπορεί να απολέσει και την ψυχή και το σώμα μέσα στη γέεννα.
29 Δύο σπουργίτια δεν πουλιούνται για ένα ασσάριο; Ένα απ' αυτά, όμως, δεν θα πέσει επάνω στη γη, χωρίς το θέλημα του Πατέρα σας.
30 Για σας, πάντως, και οι τρίχες τού κεφαλιού σας είναι όλες αριθμημένες.

31 Μη φοβηθείτε, λοιπόν· από πολλά σπουργίτια διαφέρετε εσείς.
32 Καθένας, λοιπόν, που θα με ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους, θα τον ομολογήσω και εγώ μπροστά στον Πατέρα μου που είναι στους ουρανούς.
33 Όποιος, όμως, με αρνηθεί μπροστά στους ανθρώπους, θα τον αρνηθώ και εγώ μπροστά στον Πατέρα μου που είναι στους ουρανούς.
25/. ΝΑΙ ΘΑ ΧΑΡΩ
Ναι θα χαρώ ναι θα χαρώ στην παρουσία
Σου Θεέ μ’ όλη την καρδιά μου (2 φορές)
Μ’ έλεος με σκέπασες το ποτήρι μου ξεχείλισε.
Η χάρη Σου με ακολουθεί στον οίκο Σου θέλω κατοικεί

26/. ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΣΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ
Ποιος μπορεί με Σε να συγκριθεί
Και ποιος μπορεί μπροστά Σου να σταθεί
Τα χέρια μου εσύ σε πόλεμο διδάσκεις
Μ’ οδηγείς με στεφανώνεις νικητή.
````````````````````````````````````````````
Ποιος μπορεί να συγκριθεί
Και ποιος μπορεί μπροστά Σου να σταθεί
Ασπίδα μου εσύ ισχύς και ελευθερία
Οχυρό Αυτός που θα εμπιστευθώ.
ΑΜΗΝ



 ........