12--7---2017---02----------ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)


31--5--2014---
02

Η  ΔΕΥΤΕΡΑ  ΕΛΕΥΣΗΣ  ΤΟΥ  ΧΡΙΣΤΟΥ
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 1ον

Πως εγράφη η Αγία Γραφή
Πριν μελετήσουμε το θέμα περί ελεύσεως του Χριστού είναι ανάγκη να γνωρίζουμε πως εγράφη η Αγία Γραφή.
Πρέπει δηλαδή να έχουμε ορθή γνώσι περί αυτού του θέματος. Υπάρχουν βέβαια ιδέες που αντίκεινται (εναντιώνονται)  προς αυτό. Βέβαια όλα αυτά δεν μπορεί να είναι ορθά
Εμείς θα προσπαθήσουμε να βρούμε την ακριβή ιδέα μελετώντας τον λόγον του Θεού. μεταξύ των θεολόγων υπάρχουν τρεις διαφορετικές γνώμες επ’ αυτού (επάνω σ’ αυτό)
Η πρώτη γνώμη είναι οι Προφήτες και οι απόστολοι άνευ της εμπνεύσεως του Αγίου Πνεύματος έγραψαν τα διάφορα βιβλία τους με τη δική τους ικανότητα.  31--5--2014---

Ασφαλώς δεν μπορούμε να δεχθούμε την ιδέα αυτή και ούτε την μελετούμε καθόλου.
Δεν δεύτερη γνώμη είναι ότι το Πνεύμα το Άγιο ναι μεν ενέπνευσε τους Προφήτες και  τους αποστόλους αλλά ούτοι (αυτοί) έγραφαν σύμφωνα με το δικό τους τρόπο τα λόγια δηλαδή δεν ήταν κατά λέξιν η Θεοπνευστία αλλά στην ουσία.
Δηλαδή οι Απόστολοι χρησιμοποίησαν λέξεις και προτάσεις σύμφωνα με την δική τους κρίσι ανάλογα με την μόρφωση που είχαν και τις συνθήκες υπό τις οποίες ζούσαν.
Η Τρίτη γνώμη είναι ότι το Πνεύμα το Άγιο εις τους προφήτες και τους Αποστόλους ενέπνευσε την Θείαν γνώση δια να εκφράσουν δε αυτήν την γνώσιν  έδιδε εις αυτούς προτάσεις και λέξεις. Όχι μόνο ενέπνευσε αλλά το Πνεύμα το Άγιο είναι Εκείνο που έδιδε και τις λέξεις και τις προτάσεις. 
31--5--2014---

Τώρα θα προσπαθήσουμενα αποδείξουμε ότι μόνον η τελευταία γνώμη είναι η μόνη ακριβής και ορθή γνώμη διότι μόνο αυτή είναι σύμφωνη με τον Λόγον του Θεού.
Σε συμβουλεύω να πάρεις την Γραφή σου στα χέρια και όπως οι Βερροιείς εφάνησαν ευγενέστεροι των Θεσσαλονικέων και ερευνούσαν με επιμέλεια τας Γραφάς έτσι να κάνεις κι εσύ.
 (Πράξης 17:11)
11 Αυτοί, όμως, ήσαν ευγενέστεροι από εκείνους στη Θεσσαλονίκη, επειδή δέχθηκαν τον λόγο με κάθε προθυμία, εξετάζοντας καθημερινά τις γραφές, αν έτσι έχουν αυτά.
31--5--2014---

Ας προσέξουμε πρώτα την ομολογία των κάτωθι μαρτύρων.
Α/ Μωϋσής:
Έξοδος 4:10-20. Ο Θεός είπε στον Μωϋσή: « Ύπαγε λοιπόν τώρα και εγώ θέλω είσθαι μετά του στόματός σου και θέλω σε διδάξει ότι μέλλεις να λαλήσεις».
10 Και ο Μωυσής είπε στον Κύριο: Παρακαλώ, Κύριε· εγώ δεν είμαι άνθρωπος του λόγου ούτε από χθες ούτε από προχθές, ούτε από τη στιγμή που μίλησες στον δούλο σου· αλλά, είμαι βραδύστομος και βραδύγλωσσος.
11 Και ο Κύριος του είπε: Ποιος έδωσε στόμα στον άνθρωπο; Ή, ποιος έκανε τον άλαλο ή τον κουφό ή εκείνον που βλέπει ή τον τυφλό; Όχι εγώ ο Κύριος;…31--5--2014---

.. 14 Και ο θυμός τού Κυρίου άναψε ενάντια στον Μωυσή· και είπε: Δεν υπάρχει ο Ααρών ο αδελφός σου ο Λευίτης; Ξέρω ότι αυτός μπορεί να μιλάει καλά· και μάλιστα, δες, βγαίνει σε συνάντησή σου, και όταν σε δει, θα χαρεί στην καρδιά του·
15 εσύ, λοιπόν, θα μιλάς σ' αυτόν, και θα βάζεις τα λόγια στο στόμα του· κι εγώ θα είμαι μαζί με το στόμα σου, και με το στόμα εκείνου, και θα σας διδάξω ό,τι πρέπει να κάνετε:
16 Κι αυτός θα μιλάει στον λαό αντί για σένα· κι αυτός θα είναι σε σένα αντί για στόμα, ενώ εσύ θα είσαι σ' αυτόν αντί για Θεός·
17 πάρε, όμως, στο χέρι σου αυτή τη ράβδο, με την οποία θα κάνεις τα σημεία…
…19 Και ο Κύριος είπε στον Μωυσή στη Μαδιάμ: Πήγαινε, επίστρεψε στην Αίγυπτο· επειδή, πέθαναν όλοι οι άνθρωποι εκείνοι που ζητούσαν την ψυχή σου. 31--5--2014---

20 Τότε, παίρνοντας ο Μωυσής τη γυναίκα του, και τα παιδιά του, και αφού τα κάθισε επάνω σε γαϊδούρια, επέστρεψε στη γη της Αιγύπτου· και ο Μωυσής πήρε τη ράβδο τού Θεού στο χέρι του.
Επίσης έξοδος στο κεφάλαιο 34:27 έξοδος διαβάζουμε:
«Και είπε Κύριος προς τον Μωϋσήν. Γράψον εις σεαυτόν τους λόγους τούτους διότι κατά τους λόγους τούτους έκαμα διαθήκην προς σε και προς τον Ισραήλ».
27 ΚΑΙ ο Κύριος είπε στον Μωυσή: Γράψε για τον εαυτό σου αυτά τα λόγια· επειδή, σύμφωνα με τα λόγια αυτά έκανα διαθήκη σε σένα, και στον Ισραήλ. 31--5--2014---

Β/ Δαβίδ: Β΄ Σαμουήλ 23:2.«Πνεύμα Κυρίου ελάλησε δι’ εμού και ο Λόγος αυτού ήλθεν επί της γλώσσης μου».
2 Το Πνεύμα τού Κυρίου μίλησε μέσα από μένα, και ο λόγος του ήρθε επάνω στη γλώσσα μου.
Γ/ Σολομών:Παροιμίες 30:5-6 «Πας ο λόγος του Θεού είναι δεδοκιμασμένος είναι ασπίς εις τους πεποιθότας επ’ αυτόν. Μη προσθέσης εις λόγους αυτού. Μήποτε  σε ελέγξει και ευρεθείς ψεύτης».
5 Κάθε λόγος τού Θεού είναι δοκιμασμένος· είναι ασπίδα σ' εκείνους που εμπιστεύονται σ' αυτόν.
6 Μη προσθέσεις στα λόγια του· μήπως σε ελέγξει, και βρεθείς ψεύτης.ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ












………