7--7--2017---- ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου -ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ 1994 Β΄ ΤΟΜΟΣ


7--7--2017--
1—7—2017 —ΣΑΒΒΑΤΟ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
1994   Β΄ ΤΟΜΟΣ

01
Ο ζωντανός Κύριος
 Το βιβλίο των Πράξεων συνδέεται με το Ευαγγέλιο του Λουκά. Το Ευαγγέλιο δείχνει τι ο Χριστός προσωπικά άρχισε να κάνει. Οι Πράξει τι συνέχισε να κάνει με το Άγιο Πνεύμα. Η ανάληψη είναι το τελευταίο γεγονός στο Λουκά και το πρώτο στις Πράξεις. Ο σωστότερος τίτλος στο βιβλίο τούτο της Καινής Διαθήκης είναι
¨ οι πράξεις του Αγίου Πνεύματος δια των Αποστόλων¨
Η λέξη- κλειδί του βιβλίου είναι : ¨Μάρτυρας¨ ή ¨Μαρτυρία¨. Η ίδια δε τούτη λέξη μας δίνει τη διαίρεση του Βιβλίου σε 4 μέρη ¨ Έσεσθέ μου Μάρτυρες εν τε Ιερουσαλήμ και εν πάσι τη Ιουδαία και Σαμαρεία και έως εσχάτου της γης¨
Πράξεις 1—8--(Σ. Φίλος)
ΤΗΝ πρώτη διήγηση, βέβαια, έκανα, ω Θεόφιλε, για όλα όσα ο Ιησούς άρχισε να κάνει και να διδάσκει,
2 μέχρι την ημέρα κατά την οποία αναλήφθηκε, αφού διαμέσου τού Αγίου Πνεύματος έδωσε εντολές στους αποστόλους, που διάλεξε·…
.. 8 αλλά, θα πάρετε δύναμη, όταν έρθει επάνω σας το Άγιο Πνεύμα· και θα είστε μάρτυρες για μένα και στην Ιερουσαλήμ και σε ολόκληρη την Ιουδαία και στη Σαμάρεια, και μέχρι το τελευταίο άκρο τής γης.

Πράξεις2:47
47 δοξολογώντας τον Θεό, και βρίσκοντας χάρη μπροστά σε ολόκληρο τον λαό. Και ο Κύριος πρόσθετε καθημερινά στην εκκλησία αυτούς που σώζονταν.
Πράξεις 8:-4
4 Εκείνοι μεν, λοιπόν, που διασπάρθηκαν διαπέρασαν τους τόπους, ευαγγελιζόμενοι τον λόγο.
 Το κορυφαίο Πρόσωπο του βιβλίου είναι ο ζωντανός Κύριος. Η δύναμη του βιβλίου το Άγιο Πνεύμα. Οι Κήρυκες του βιβλίου βασικά ο Πέτρος
Πράξεις 1:1-12 και ο Παύλος Πράξεις 13:28
Το πρόγραμμα του βιβλίου οι Ιεραποστολές. Η έμφαση στο πρώτο μέρος του βιβλίου  είναι ¨Μετανοήσατε¨
κεφ. 1: 12 στον Ιουδαίο στο δε δεύτερο ¨πίστευσον¨
κεφ. 13-28 στον εθνικό.

  Στο τελευταίο εδάφιο των Πράξεων ο δέσμιος Παύλος ¨διδάσκων τα περί του Κυρίου Ιησού¨ (28:31)
Μοιάζει ν’ ;απλώνει το χέρι και να προσφέρει τη σκυτάλη σ’ εμάς. Ναι ο ζωντανός Κύριος ¨θάβει τους εργάτες Του όμως συνεχίζει το έργο Του¨ Οι Πράξεις γι’ αυτόν τον λόγο ακριβώς δεν επιλογίζονται. Συνεχίζουν.
Με τούτο το τελευταίο υπόψη ας μελετήσουμε και ας προσπαθήσουμε να ζήσουμε τις ¨Πράξεις του Αγίου Πνεύματος¨ δια των Αποστόλων. Και… τούτο το χρόνο ούτε μια μέρα χωρίς βιβλική μελέτη
…..

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
2—7—2017 —ΚΥΡΙΑΚΗ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
1994   Β΄ ΤΟΜΟΣ

02
Η πειθώ της ζωής
Ο ¨πρώτος λόγος¨ για το οποίο μιλάει ο Λουκάς είναι βέβαια το Ευαγγέλιο Του. Και το ευαγγέλιο αυτό- όπως και τα άλλα Ευαγγέλια –μιλάει για όλα εκείνα που  ¨έκαμε και δίδαξε ο Ιησούς¨.
 Αξίζει στο σημερινό μας ανάγνωσμα να μείνουμε σε τούτο το ¨έκαμε και δίδαξε¨. Αποτελεί τούτη η διατύπωση ένα πλήρες και ισοζυγισμένο Ευαγγέλιο.
Στη ζωή του Χριστού δεν έχουμε έναν απλό Δάσκαλο που ήλθε να μας διδάξει απλά και θεωρητικά τοθ8έλημα του Θεού. Έχουμε έναν που όχι μόνο δίδαξε αλλά και έζησε. Μάλιστα δε πρώτα έχουμε το ¨έκαμε¨ και έπειτα το ¨δίδαξε¨.
Η ζωή Του ήταν η διδασκαλία Του τα έργα Του ήταν η γλώσσα Του. Το παράδειγμα Του ήταν η πειθώ Του. Η πραότητα τα Του και η ταπείνωση Του ήταν τα κηρύγματα Του.
 Μάθημα τούτο για όλους μας. Εκείνο που ο κόσμος περιμένει και εκτιμάει περισσότερο είναι ένας εφαρμοσμένος και πρακτικός χριστιανισμός. Ένα χριστιανισμός που από το νου του κατεβαίνει στην καρδιά Του και γίνεται βίωμα και ζωή καθημερινή.
Ήταν δ επάνω στην αλήθεια που αναφερόταν ο Παύλος όταν έγραφε στους Φιλιππήσιους πιστούς: ¨εκείνα τα οποία ηκούσατε και είδετε εν εμοί¨

Φιλιππησίους 4:9 
9 Εκείνα που και μάθατε, και παραλάβατε, και ακούσατε, και είδατε σε μένα, αυτά να κάνετε· και ο Θεός τής ειρήνης θα είναι μαζί σας.
  Ας συμβαδίζει λοιπόν η ζωή και η μαρτυρία. Γιατί: ¨όστις αθετήσει μία των εντολών τούτων των ελαχίστων ελάχιστος θέλει ονομασθεί εν τη Βασιλεία των ουρανών .όστις δε εκτελέσει και διδάξει ούτος μέγας θέλει ονομασθεί εν τη Βασιλεία των ουρανών¨.
Ματθαίος 5:19 
19 Όποιος, λοιπόν, αθετήσει μία από τούτες τις ελάχιστες εντολές, και διδάξει έτσι τους ανθρώπους, ελάχιστος θα ονομαστεί στη βασιλεία των ουρανών· όποιος, όμως, εκτελέσει και διδάξει, αυτός θα ονομαστεί μέγας στη βασιλεία των ουρανών.
Με ποιόν μοιάζουμε εμείς Θυμήσου: εκτελέσει και διδάξει

………
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
3—7—2017 —ΔΕΥΤΕΡΑ
03
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
1994  Β΄ ΤΟΜΟΣ
Λαθεμένο σκεπτικό
Η πρωτοβουλία του Πέτρου δεν φαίνεται να έχει έντονη πάνω της την σφραγίδα του Πνεύματος. Το σκεπτικό αλλά και η διαδικασία δεν άφηναν χώρο και πρωτοβουλία στον Θεό:
 Πριν απ’ όλα το ερώτημα : γιατί να εκλεγεί κάποιος στη θέση του Ιούδα; Ήταν πουθενά γραμμένο ότι αν δεν ήταν δώδεκα ο θεός δεν θα τους χρησιμοποιούσε και δεν θα τους ευλογούσε! Ήταν ο αριθμός ¨12¨ το πρόβλημα τους!
 Δεύτερο γιατί η εκλογή να έχει τους περιορισμούς των Πράξεις 1: εδαφίων 21-22;
21 Πρέπει, λοιπόν, από τους άνδρες, που συμπαραβρέθηκαν μαζί μας καθ’ όλο τον καιρό, κατά τον οποίο ο Κύριος Ιησούς μπήκε και βγήκε ανάμεσά μας,

22 αρχίζοντας από το βάπτισμα του Ιωάννη μέχρι την ημέρα κατά την οποία αναλήφθηκε από μας, ένας από τούτους να γίνει μαζί μας μάρτυρας της ανάστασής του.
Το ¨εις εκ τούτων¨; Υπήρξε αναμφίβολα ένας περιορισμός στον οποίο ποιος θα μας πείσει ότι χώρεσε η εκλογή του Πνεύματος; Στενή αντίληψη τούτη όπως και των Ιουδαϊζόντων αργότερα και όλων 
Που πολέμησαν ο χριστιανισμός να μείνει¨ Ιουδαϊκή υπόθεση μόνον¨
 Τρίτο χειρότερο η προσευχή ¨ανάδειξον εκ των δύο τούτων ένα¨ Πράξεις 1: εδ.24 Γιατί  ¨εκ των δύο¨
Πράξεις 1: εδ.24   Και αφού προσευχήθηκαν, είπαν: Εσύ, Κύριε, καρδιογνώστη όλων, ανάδειξε έναν από τούτους τούς δύο, που τον διάλεξες,
Γιατί  ¨εκ των δύο¨  ¨και γιατί ένα¨; Ήταν και είναι τόσο μικρό το έργο του Θεού που να μη χωράει και τους δύο; Όμως ποιους δύο! αυτούς που έχρισαν υποψήφιους της εκλογής του Θεού οι άνθρωποι!
  Τέταρτο ολίσθημα ο κλήρος. Το ψηφοδέλτιο. Πόσο καταπονούμε αδελφούς και συνάξεις Χριστού με τις ανθρώπινες ψηφοφορίες κι εκλογές μας! Πόσα ανθρώπινα στοιχεία εμφιλοχωρούν τότε! Συγγένειες, συμπάθειες αντιπάθειες κλπ! Μήπως σε όλο τούτο οδηγηθήκαμε όταν τα πνευματικά μας αυτιά έχασαν την ευαισθησία και την ικανότητα τους ¨εν νηστεία και προσευχή ¨ν’ ακούνε το:  ¨χωρίσατε εις εμέ τον Βαρνάβαν…

Πράξεις  13:
2 Και ενώ υπηρετούσαν στον Κύριο και νήστευαν, το Πνεύμα το Άγιο είπε: Ξεχωρίστε σε μένα τον Βαρνάβα και τον Σαύλο για το έργο που τους προσκάλεσα.
Μήπως !.. και αν ναι ώρα εξομολόγησης.
…..
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
4—7—2017 —ΤΡΙΤΗ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
1994  Β΄ ΤΟΜΟΣ
04
 Θάρρος Μαρτυρίας
 Ότι συνέβηκε σε τούτη την πρώτη αποστολική εκκλησία είναι τυπικό παράδειγμα του πώς οι άνθρωποι δια μέσου των αιώνων συμπεριφέρονται στην εκκλησία του Χριστού. Είναι κάτι που και στο δικό μας Άρειο Πάγο συνέβηκε με το κήρυγμα του Παύλου
¨οι μεν εχλεύαζον…οι δε θέλομεν σε ακούσει πάλι… τινές επίστευσαν¨

Πράξεις 17:
 32 Μόλις, όμως, άκουσαν για ανάσταση νεκρών, άλλοι μεν χλεύαζαν, άλλοι δε είπαν: Για το θέμα αυτό, θα σε ακούσουμε ξανά.
33 Και έτσι ο Παύλος βγήκε από ανάμεσά τους.
34 Όμως, μερικοί άνδρες προσκολλήθηκαν σ' αυτόν, και πίστεψαν· ανάμεσα στους οποίους και ο Αρεοπαγίτης Διονύσιος, και μία γυναίκα, με το όνομα Δάμαρη, και άλλοι μαζί μ' αυτούς.
Η ιστορία λοιπόν επαναλαμβάνεται…
 Η ίδια δε λέξη και στις δύο περιπτώσεις ¨εχλεύαζον¨.
Η χλεύη είναι ο θρίαμβος του αμαθή.
Είναι  βέβαια πολύ εύκολο να ειρωνευτείς και να κριτικάρεις κάποιον όμως τούτο δείχνει κατωτερότητα και όχι ανωτερότητα. Μάλιστα  κείνο που ανόητα χλευάζεις μπορεί εύκολα να στραφεί ενάντια σου και να σε καταδικάσει. Μεστούς από οινόπνευμα κατηγόρησαν τους μαθητές του Χριστού. Και μεστοί ναι ήταν. Όμως όχι οινόπνευμα αλλά από Πνεύμα Άγιο του Θεού.
 Δόξα όμως στον Θεό που υπάρχουν και κείνοι που ¨θαυμάζουν¨ και που ειλικρινά προβληματίζονται με το μήνυμα και τελικά ¨πιστεύουν¨. Ας είναι πιο λίγοι.
Δεν το είπε εξάλλου ο Χριστός όταν συμβούλευε: ¨μη φοβού μικρόν ποίμνιον¨

Λουκάς 12:32 
32 Μη φοβάσαι, μικρό ποίμνιο· επειδή, ο Πατέρας σας ευδόκησε να σας δώσει τη βασιλεία.
 Η παρρησία του Πέτρου του ως τα χθες δειλού και άστοχου ας γίνει δική μας παρρησία. ¨Σταθείς ύψωσε φωνήν¨
Πράξεις 2: 
14 Και ο Πέτρος, αφού στάθηκε όρθιος μαζί με τους έντεκα, ύψωσε τη φωνή του, και μίλησε σ' αυτούς: Άνδρες Ιουδαίοι και όλοι όσοι κατοικείτε στην Ιερουσαλήμ, ας είναι σε σας γνωστό τούτο, κι ακούστε τα λόγια μου.
Ας σταθούμε κι εμείς σωστοί άφοβοι να δώσουμε τη χριστιανική μας μαρτυρία σαν άτομα μα και σαν οικογένεια. Ιδιαίτερα σαν οικογένεια. Λείπει τόσο αυτό το είδος μαρτυρίας!..
Ας ζητούμε από τον Κύριο θάρρος μαρτυρίας στο περιβάλλον που μας έχει τάξει.

…..
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
5—7—2017 —ΤΕΤΑΡΤΗ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
1994  Β΄ ΤΟΜΟΣ
05

27-11-2015--Παρασκευή ξανά
   Ο άλλος Πέτρος
 Αλλιώτικος ο Πέτρος των Πράξεων απ’ αυτόν των Ευαγγελίων. Αλλαγή βαθιά και ουσιαστική που το Πνεύμα του Θεού κάνει όπου αφεθεί ελεύθερο και κυρίαρχο να δουλέψει.
 Ο Πέτρος του αναγνώσματος μας δεν φυγοδικεί. Δεν
Κρύβεται. Δεν τρέμει πάνω στο βήμα. Ούτε τα λόγια του μπερδεύονται. Είναι  ευθυτενής και σαφής.. ο λόγος του κρυστάλλινος και αποφασιστικός. Μάλιστα δεν αρκείται να κηρύξει τον Χριστό και να βεβαιώσει ότι σε Αυτόν μόνον υπάρχει σωτηρία αλλά υπογραμμίζει και την ευθύνη όλων εκείνων που τον σταύρωσαν. ¨Ο Θεός Κύριον και Χριστόν έκαμεν τούτον τον οποίον σεις εσταυρώσατε¨

Πράξεις 2:
36 Ας ξέρει, λοιπόν, ο Ισραήλ με βεβαιότητα, ότι, ο Θεός έκανε Κύριο και Χριστό, τούτον τον Ιησού, τον οποίο εσείς σταυρώσατε.
 Ο Θεός έλεγε κάποιος σήμερα : ¨ας έλειπε ο τόσο προσωπικός και ατόρνευτος  λόγος¨. Όχι! Το Ευαγγέλιο ήταν και θα είναι προσωπικό. Να θυμηθούμε το σύ είσαι ο άνθρωπος¨
Β΄ Σαμουήλ 12:
7 Και ο Νάθαν είπε στον Δαβίδ: Εσύ είσαι ο άνθρωπος. Έτσι λέει ο Κύριος, ο Θεός τού Ισραήλ: Εγώ σε έχρισα βασιλιά επάνω στον Ισραήλ, και εγώ σε ελευθέρωσα από το χέρι τού Σαούλ·
Και –το θέλουμε ή όχι θα πρέπει να μένει ¨ατόρνευτο¨. Έστω και αν κάποιοι μουτρώσουν και πουν ¨σκληρός ο λόγος ποιος μπορεί να τον ακούει¨.

Ιωάννης 6: 60 (Σ. Φίλος)
60 Πολλοί, λοιπόν, από τους μαθητές του, όταν τα άκουσαν αυτά, είπαν: Σκληρός είναι αυτός ο λόγος· ποιος μπορεί να τον ακούει;
 Μπορούν αυτοί που άφησαν το Πνεύμα του Θεού να δουλέψει μέσα τους. Αυτοί που όπως θα δούμε αύριο
¨ η καρδιά τους έρχεται σε κατάνυξη¨. 
Πράξεις 2:37 (Σ. Φίλος)
37 Και όταν τα άκουσαν αυτά, η καρδιά τους ήρθε σε κατάνυξη, και είπαν στον Πέτρο και στους υπόλοιπους αποστόλους: Τι πρέπει να κάνουμε, άνδρες αδελφοί;
 Η Εκκλησία του Χριστού-θα το λέμε όσο μπορούμε συχνότερα –πρέπει ξανά να επιστρέψει στις Βιβλικές της ρίζες για έμπνευση επαναβεβαίωση ή και διόρθωση αν χρειαστεί. Ιδιαίτερα σ’ εποχές σαν τη δική μας που η  ¨καπήλευση του λόγου¨     
 Β΄ Κορινθίους 2:17 (Σ. Φίλος)
17 Επειδή, εμείς, όπως οι πολλοί, δεν καπηλεύουμε τον λόγο του Θεού, αλλά ως από ειλικρίνεια, αλλά ως από τον Θεό, κατάντικρυ μπροστά στον Θεό, μιλάμε εν Χριστώ.
Είναι του συρμού. Και.. του πνευματικού καταποντισμού.

…..
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
6—7—2017 —ΠΕΜΠΤΗ
06/. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
1994  Β΄ ΤΟΜΟΣ
06
   Πρότυπο κήρυγμα
Πρότυπο  από όλες τις πλευρές τούτο το το πρώτο κήρυγμα της νιογέννητης Εκκλησίας του Χριστού, μπορεί να μας διδάξει πολλά:
  [ρώτα βλέπουμε πως το Πρόσωπο και το έργο του Χριστού πρέπει να είναι ο κορμός και ο σκοπός κάθε κηρύγματος. «Ο Θεός Κύριον και Χριστόν έκαμε τον Ιησούν»

.Πράξεις 2:36--- Σ. Φίλος
36 Ας ξέρει, λοιπόν, ο Ισραήλ με βεβαιότητα, ότι, ο Θεός έκανε Κύριο και Χριστό, τούτον τον Ιησού, τον οποίο εσείς σταυρώσατε.
Είναι ο κεχρισμένος από τον Θεό Σωτήρας των αμαρτωλών. Γι’ αυτό και ο Παύλος βεβαιώνει:
Κορινθίους Α' 1:23--- Σ. Φίλος
23 εμείς, όμως, κηρύττουμε Χριστόν σταυρωμένον, για μεν τους Ιουδαίους σκάνδαλο, για δε τους Έλληνες μωρία·
Κήρυγμα, συνεπώς που μέσα του δεν έχει το σταυρό του Χριστού, δεν πρέπει να λογαριάζεται χριστιανικό.
   Έπειτα παρατηρούμε τον προσωπικό τόνο του κηρύγματος:
Πράξεις 2:36--39- Σ. Φίλος
36 Ας ξέρει, λοιπόν, ο Ισραήλ με βεβαιότητα, ότι, ο Θεός έκανε Κύριο και Χριστό, τούτον τον Ιησού, τον οποίο εσείς σταυρώσατε…
39 επειδή, η υπόσχεση είναι προς εσάς και προς τα παιδιά σας, και προς όλους εκείνους που είναι μακριά, όσους θα προσκαλέσει ο Κύριος ο Θεός μας.

Το χριστιανικό κήρυγμα φέρνει σε άμεση προσωπική επικοινωνία τον άνθρωπο με τον Χριστό, πάντοτε μέσω της μεσιτείας του Χριστού. Το:  «δια να δυνηθώσι…» του Παύλου στον Άρειο Πάγο ισχύει κάθε εποχή.
Πράξεις 17: 27--- Σ. Φίλος
27 για να ζητούν τον Κύριο, ίσως μπορέσουν να τον ψηλαφήσουν και να τον βρουν· αν και δεν είναι μακριά από κάθε έναν από μας ξεχωριστά·
**
Τελικά ο σκοπός του Κηρύγματος πρέπει να είναι το να έλθει «η καρδία αυτών σε κατάνυξη»

Πράξεις 2:37--Σ.  Φίλος
37 Και όταν τα άκουσαν αυτά, η καρδιά τους ήρθε σε κατάνυξη, και είπαν στον Πέτρο και στους υπόλοιπους αποστόλους: Τι πρέπει να κάνουμε, άνδρες αδελφοί;
«η καρδία αυτών σε κατάνυξη» Όχι απλώς να ευχαριστηθούν. Κάποιος  σωστά έλεγε, πως «από το κήρυγμα πάντοτε να φεύγεις… στενοχωρημένος. Ή με τον κήρυκα ή με τον εαυτό σου»
Το δεύτερο όταν συμβαίνει είναι σωτήριο. Σε φέρνει στην όμορφη θέση ν’ ανά-κράξεις: : «Τι πρέπει να κάνουμε, άνδρες αδελφοί;»
Η απάντηση είναι «μετανοήσατε» η προσευχή μας και ο αγώνας μας ας είναι ώσπου να έλθει ο Κύριος το δικό Του βιβλικό κήρυγμα να μη λείψει από την Εκκλησία.

Αμήν








.....