11--7--2017-------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 7—7—2017 —ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 06/. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ Β΄ ΤΟΜΟΣ 7-1-1994



07
28-3-2016---
Δοτηρας ευλογιών
  Προσπαθώ να μπω στην ψυχολογία αυτού από τη γέννα του ήταν χωλός. Κάθε μέρα γι’ αμέτρητες μέρες τα ίδια και τα ίδια. Στήσιμο στο Ναό απλωμένο χέρι ψίχουλα ελεημοσύνης από κάποιους πονόψυχους. Φαίνεται  στα χέρια τους κοίταζε γιατί από αυτά, κάτι περίμενε να πάρει μια που καμιά καρδιά ως τώρα δεν του είχε προσφερθεί. Στα χέρια κοίταξε και τον Πέτρο με τον Ιωάννη. Ψίχουλα και από αυτούς περίμενε, χωρίς να ξέρει ότι μπορούσανε να του δώσουν όχι τη δυνατότητα να συνεχίσει να είναι κουτσός ζητιάνος αλλά τη δύναμη να σταθεί στα πόδια του και να πηδήσει δοξάζοντας τον Θεό. Δεν είναι καταπληκτικό;

  Γι αυτό και ο Πέτρος τον πρώτο λόγο που του πρόφερε ήταν «βλέψον εις ημάς»
Πράξεις 3:  Σ. Φίλος
1 ΚΑΙ ο Πέτρος και ο Ιωάννης ανέβαιναν μαζί στο ιερό, κατά την ένατη ώρα τής προσευχής.
2 Και ένας άνδρας, που ήταν χωλός από την κοιλιά τής μητέρας του, βασταζόταν, τον οποίο έβαζαν καθημερινά κοντά στη θύρα τού ιερού, που λεγόταν Ωραία, για να ζητάει ελεημοσύνη από εκείνους που έμπαιναν μέσα στο ιερό.
3 Αυτός, βλέποντας τον Πέτρο και τον Ιωάννη, που επρόκειτο να μπουν μέσα στο ιερό, ζητούσε να πάρει ελεημοσύνη.
4 Και ο Πέτρος, μαζί με τον Ιωάννη, αφού τον ατένισε, είπε: Κοίταξε σε μας.
5 Και εκείνος τούς κοίταξε με προσοχή, προσμένοντας να πάρει κάτι απ' αυτούς.

6 Ο Πέτρος, όμως, είπε: Ασήμι και χρυσάφι εγώ δεν έχω· αλλά, ό,τι έχω, αυτό σου δίνω: Στο όνομα του Ιησού Χριστού τού Ναζωραίου, σήκω επάνω και περπάτα.
7 Κι αφού τον έπιασε από το δεξί χέρι, τον σήκωσε· κι αμέσως στερεώθηκαν οι βάσεις και τα σφυρά των ποδιών του·
8 και αφού αναπήδησε, στάθηκε όρθιος και περπατούσε· και μπήκε μαζί τους μέσα στο ιερό, περπατώντας και πηδώντας και δοξάζοντας τον Θεό.
9 Και τον είδε ολόκληρος ο λαός να περπατάει και να δοξάζει τον Θεό·
10 και τον γνώριζαν ότι αυτός ήταν εκείνος που καθόταν για ελεημοσύνη στην Ωραία πύλη τού ιερού· και γέμισαν από θαυμασμό και έκσταση γι' αυτό που έγινε σ' αυτόν.

Το «βλέψον» είναι γενικότερα η προτροπή του λόγου του Θεού, ακόμη από την Παλαιά Διαθήκη: 
Ησαϊας 45:22---Σ. Φίλος
22 Ρίξτε το βλέμμα σας σε μένα, και σωθείτε, όλα τα πέρατα της γης· επειδή, εγώ είμαι ο Θεός, και δεν υπάρχει άλλος.
....
Πράγματι όποιος με μετάνοια και πίστη ατενίσει στον Χριστό μπορεί να γευτεί το θαύμα μιας συγκλονιστικής αλλαγής. Την αναγέννηση και σωτηρία του.
  Κρίμα να υπάρχουν ψυχές που στα χέρια μόνον, σαν σε άψυχο χωρίς καρδιά Δοτήρα ν’ απευθύνονται και να προσβλέπουν στον Θεό. Τι φτωχή σχέση!..
  Σκέφτομαι ακόμη, τι θα μπορούσε να συμβεί αν ο Πέτρος «είχε χρυσίον» (εδάφιο 6). Θαρρώ πως απάντηση στη σκέψη μου έχει ήδη δώσει η ιστορία.
Όσες φορές η Εκκλησία «είχε χρυσόν» και στηρίχτηκε σε αυτόν της έλειψε η δύναμη του «εν ονόματι του Ιησού Χριστού».
Έτσι δεν είναι!.. ΑΜΗΝ

…..
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
8—7—2017 —ΣΑΒΒΑΤΟ
06/. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
Β΄ ΤΟΜΟΣ  7-1-1994
08
29-3-2016--- Πράξεις 3:
ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
  Ο Πέτρος διευκρινίζει ότι ‘δια της το Όνομα του Χριστού…
Πράξεις 3:9-26 Σ. Φίλος
16 Και διαμέσου τής πίστης στο όνομά του, αυτόν που βλέπετε και γνωρίζετε, το δικό του όνομα στερέωσε· και η πίστη, που ενεργείται διαμέσου αυτού, έδωσε σ' αυτόν τούτη την τέλεια υγεία μπροστά σε όλους εσάς.
 Πριν δε προχωρήσουμε στα σχόλια ας προσέξουμε τούτο το «την τέλειαν ταύτην υγειαν».
 Γιατρεύει ο Χριστός την ανθρώπινη ψυχή και τη γιατρεύει τελείως. Όπως αλλού διακηρύσσεται «σώζει εις το παντελές»
Εβραίους 7:25--Σ. Φίλος

25 Γι' αυτό, μπορεί και να σώζει ολοκληρωτικά αυτούς που προσέρχονται στον Θεό διαμέσου αυτού, ζώντας πάντοτε για να μεσιτεύσει για χάρη τους.
Αν μια τέτοια Σωτηρία λείπει από την οικογένεια σας ή έστω από ένα μέλος της δεν θα θέλατε να γονατίσετε σήμερα και να τη ζητήσετε με μετάνοια και πίστη από τον θεό που «δίδει εις πάντας πλουσίως και δεν ονειδίζει»
Ιάκωβος 1:5-- Σ. Φίλος
5 Αν, όμως, κάποιος από σας είναι ελλιπής σε σοφίας, ας ζητάει από τον Θεό, που δίνει σε όλους πλούσια, και χωρίς να ονειδίζει· και θα του δοθεί.
   Όπως και του Πέτρου η στάση υπήρξε τόσο άψογα πνευματική. Αυτός που πριν από λίγο καυχιότανε «και αν όλοι σκανδαλισθούν εγώ όμως ποτέ».
Ματθαίος 26:33-- Σ. Φίλος
33 Και απαντώντας ο Πέτρος, του είπε: Και αν όλοι σκανδαλιστούν με σένα, εγώ ποτέ δεν θα σκανδαλιστώ.

Τώρα διαμαρτύρεται ότι όχι απο δική του ευσέβεια ή δύναμη
Έγινε το θαύμα αλλά από τον ίδιο τον αναστημένο Κύριο.
Ποια βαθιά αλλαγή φέρνει η αναγέννηση στον άνθρωπο! Ο γνήσιος κήρυκας διώχνει τους ακροατές του από τον εαυτό του και τους προσκολλά στον Χριστό.
  Και ο θαυμασμός μας δεν είναι μόνο για την ταπεινοφροσύνη του Πέτρου αλλά και για το αταλάντευτο θάρρος του. Παρατηρήστε κείνα τα κοφτερά σαν δίστομο μαχαίρι «Ηρνήθητε ,εφονεύσατε» κλπ. Το θάρρος αυτό αναμφίβολα δεν μπορούσε να έχει πηγή τον Πέτρο. Προερχόταν από το Πνεύμα το Άγιο που είχε πληρώσειτην καρδιά του.

Πράξεις 2:-- Σ. Φίλος
4 Και έγιναν όλοι πλήρεις από το Άγιο Πνεύμα, και άρχισαν να μιλούν ξένες γλώσσες, όπως το Πνεύμα έδινε σ' αυτούς να μιλούν.
**
Το ίδιο θάρρος είναι στη διάθεση μας αν και μεις επιθυμούμε να δώσουμε μια σωστή και ασυμβίβαστη μαρτυρία για τον Κύριο.
    Επιθυμείς να δώσεις τη μαρτυρία σου;
 Αμήν

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
9—7—2017 —ΚΥΡΙΑΚΗ
09
06/. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
Β΄ ΤΟΜΟΣ  9-1- Κυριακή 1994
09
31-3-2016--—Πράξεις 4:1-22

Μόνον ο Χριστός
  Αταλάντευτο το θάρρος του Πέτρου. ¨τον οποίον σεις σταυρώσατε¨.
Ανανεωμένος και παρά την πρόσφατη προσωπική πείρα της Πεντηκοστής, ξανά ¨Πλησθείς Πνεύματος Αγίου¨.
Χριστοκεντρικός απόλυτα στο μήνυμα του ¨δια του ονόματος του Ιησού Χριστού¨

   Έχουμε και στο παρελθόν τονίσει ότι η χριστιανική Εκκλησία πολλά μονοπάτια εκτροπής θα απόφευγε αν είχε την αρχή κάθε φορά ν’ αναδράμει για έμπνευση και διόρθωση στις πηγές της. Ιδού ένα παράδειγμα:
  Υποθέστε πως όλοι οι εκπρόσωποι όλων των χριστιανικών δογμάτων και αποχρώσεων ξεχνούσαν η παραμέριζαν τα ιδιαίτερα ¨πιστεύω¨ τους και προσέτρεχαν στη διδασκαλία της Αποστολικής Εκκλησίας για οδηγία τι θα συνέβαινε! Αυτό που θα έπρεπε να συμβεί είναι σαν κιτρινισμένο άψυχο φύλλο θα φυλλορροούσε κάθε τι που δεν θα ήταν Χριστός και λυτρωτική επάρκεια του έργου Του.

Τα απλά και τετράγωνα λόγια του Πέτρου:
Πράξεις 4:12--- Σ. Φίλος
12 Και δεν υπάρχει διαμέσου κανενός άλλου η σωτηρία· επειδή, ούτε άλλο όνομα είναι δοσμένο κάτω από τον ουρανό ανάμεσα στους ανθρώπους, διαμέσου τού οποίου πρέπει να σωθούμε.
**
Αποκλείουν κάθε πρωτεύοντα ή δευτερεύοντα ρόλο για τη σωτηρία του αμαρτωλού σε οποιονδήποτε άλλον εκτός από τον Χριστό. Τώρα πως από τούτη τη θριαμβευτική και θεμελιακή αλήθεια μπόρεσαν τόσες χριστιανικές ομολογίες ν’ απομακρυνθούν είναι κάτι που μόνο ο Θεός μπορεί να επιμερίσει ευθύνες.

Α΄ κορινθίους 1:23- -- Σ. Φίλος
23 εμείς, όμως, κηρύττουμε Χριστόν σταυρωμένον, για μεν τους Ιουδαίους σκάνδαλο, για δε τους Έλληνες μωρία·
**  ας το βροντοφωνάξουμε και μείς… Και ας υψώσουμε το όνομα του Κυρίου.
Αμήν

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
10—7—2017 —ΔΕΥΤΕΡΑ
06/. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
Β΄ ΤΟΜΟΣ  11-1- Τρίτη1994
10
31-3-2016--—Πράξεις 5:1--16

Κάθαρση της Εκκλησίας
  Το χτύπημα του Ανανία και της Σαπφείρας μπορεί να μας φαίνεται σκληρό. Θα λέγαμε σήμερα ¨και αποτρεπτικό ίσως για κείνους που με κάποιον οποιονδήποτε τρόπο θα ήθελαν να βοηθήσουν στο έργο του Θεού¨. Όμως ας δούμε σωστότερα το θέμα:

  Πριν απ’ όλα η έκφραση ¨με κάποιον οποιονδήποτε τρόπο» δεν αρμόζει στο νου και τα χείλη πνευματικού ανθρώπου. Στο έργο του Θεού δεν πρέπει να δίνει – οποιοσδήποτε αλλά μόνο εκείνοι που ¨Πρώτα πρόσφεραν τους εαυτούς τους στον Κύριο¨
Β΄ Κορινθίους 8:5--- Σ. Φίλος
5 και όχι μονάχα όπως ελπίσαμε, αλλά πρώτα έδωσαν τον εαυτό τους στον Κύριο, έπειτα σε μας, με το θέλημα του Θεού·
Όταν τα γειτονικά με το Ισραήλ έθνη προσφέρθηκαν να βοηθήσουν το λαό Ισραήλ να χτίσει το Ναό πήραν την απάντηση ¨ουδέν κοινόν μεταξύ μας…ημείς αυτοί ηνωμένοι θέλομεν οικοδομήσει¨.

Έσδρας 4:3--- Σ. Φίλος
3 Ο Ζοροβάβελ, όμως, και ο Ιησούς, και οι υπόλοιποι από τους αρχηγούς των πατριών τού Ισραήλ, τους είπαν: Δεν υπάρχει τίποτε κοινό σε σας και σε μας, ώστε να οικοδομήσετε οίκο στον Θεό μας· εμείς, όμως, οι ίδιοι ενωμένοι θα οικοδομήσουμε στον Κύριο τον Θεό τού Ισραήλ, όπως μας πρόσταξε ο βασιλιάς Κύρος, ο βασιλιάς τής Περσίας.
Έπειτα εκείνο που χτυπήθηκε δεν ήταν η παρακράτηση του μέρους του τιμήματος. Δικαίωμα τους ήταν τόσο να προσφέρουν ή και καθόλου. Όμως ¨τα προσφέραμε όλα στον Κύριο ¨ενώ έχεις κρατήσει μέρος σημαίνει υποκρισία και εξαπάτηση. Κάτι τέτοιο δε, είναι απαράδεκτο όχι μόνο στα πνευματικά ζητήματα αλλά και στις βιοτικές μας συναλλαγές.


  Υποφέρει μήπως η Εκκλησία σήμερα; Ναι ακόμη στην περίπτωση που ψάλλουμε: παραχώρησα τα πάντα…έστω κι επί σταυρού…το θέλημα Σου  ου το εμόν…¨όταν ταύτα δεν έχουν το ανάλογο πνευματικό αντίκρισμα στη ζωή μας. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στην προσευχή: ¨Κύριε λέμε σου ανήκουμε ψυχή τε και σώματι¨ όταν σε άλλα πολλά έχουμε δανείσει τους εαυτούς μας. Ψάξε λοιπόν ξανά την πνευματική σου ζωή.  Αμήν






.