10-8-2015----04--Η Μοναδικότητα του Ιησού. Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου Χριστιανική κίνηση αγάπης ΒΗΜΑ - 2- (Bill Bright)

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


04--Η Μοναδικότητα του Ιησού.
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Χριστιανική κίνηση αγάπης
 ΒΗΜΑ - 2- (Bill Bright)
06
Ο χριστιανός και η Άφθονη ζωή
            Μάθημα 4
Η ενωμένη με το Χριστό ζωή

Ο Αλέξανδρός ήταν απογοητευμένος από την αποτυχία του να ζήσει νικηφόρα τη χριστιανική ζωή.
¨Αποτυχαίνω¨ έλεγε γνωρίζω το σωστό αλά απλά δεν μπορώ να τηρήσω τις αποφάσεις και τις υποσχέσεις για αφιέρωση που δίνω στον Κύριο σχεδόν καθημερινά.
 ¨ Τι μου συμβαίνει; Γιατί διαρκώς αποτυχαίνω; Πως μπορώ να πατήσω το μαγικό κουμπί που θ’ αλλάξει τη ζωή μου και θα με κάνει όπως θέλει ο θεός και όπως κι εγώ θέλω να είμαι;¨
 Ο Ιησούς είπε, ¨Εγώ το αμπέλι σεις τα κλήματα. Εκείνος που μένει ενωμένος μ’ εμένα όπως και εγώ με εκείνον, αυτός φέρει πολύ καρπό, διότι χωρίς εμένα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε¨.
Ιωάννης 15: 5
5 Εγώ είμαι η άμπελος, εσείς τα κλήματα· εκείνος που μένει ενωμένος μαζί μου, και εγώ μαζί του, αυτός φέρνει πολύ καρπό· επειδή, χωρίς εμένα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε.
 Μια τέτοια σχέση όπου θα μένουμε με τον Χριστό και ο Χριστός μαζί μας είναι εφικτή μόνο με την υπερφυσική δύναμη του Αγίου Πνεύματος.
 Το να μένεις ενωμένος με τον Χριστό σημαίνει να βασίζεσαι συνειδητά επάνω Του, αναγνωρίζοντας ότι είναι η ζωή Του, η δύναμη Του, η σοφία Του, οι παροχές Του η ισχύς Του και η ικανότητα Του που ενεργούν μέσα από σένα και σου δίνουν τη δυνατότητα να ζεις σύμφωνα με το θέλημα Του. Το κατορθώνουμε αυτό όταν παραδίδουμε το θρόνο της ζωής μας
 σ’ Αυτόν και όταν δια πίστεως αντλούμε από τη δική Του δύναμη για να ζήσουμε μια υπερφυσική, αγία και καρποφόρα ζωή.
  Όταν ¨μένουμε¨ με τον Χριστό – εμείς μέσα στον Χριστό κι Αυτός μέσα μας-μας δίνει δύναμη να ζήσουμε μια νικηφόρα και καρποφόρα ζωή. Εκατομμύρια χριστιανοί σ’ όλο τον κόσμο εκδηλώνουν την αγάπη τους για τον Χριστό κάθε βδομάδα πηγαίνοντας  στην εκκλησία ψάλλοντας ύμνους μελετώντας τη Βίβλο και συμμετέχοντας σε προσευχές.
Ωστόσο  όσα λόγια κι αν πούμε ποτέ δεν θα πείσουμε κανέναν ότι αληθινά αγαπάμε τον Κύριο αν δεν Τον υπακούμε και μέσα στην υπακοή συμπεριλαμβάνεται και η πνευματική μας καρποφορία. Ο Μόνος τρόπος για να δείξουμε πως πραγματικά μένουμε  σ’ Αυτόν είναι  να φέρουμε καρπό, πράγμα που σημαίνει να οδηγούμε άλλους στον Χριστό αλλά να ζούμε αγία ζωή
………………………………………………
                                   Θεός
==                           Προσευχή                            ==
==                           ==                                        ==
==                           ==                                        ==    +
==   Ε  Μαρτυρία    ==    +               Κοινωνία   =============
===========          ===========                          ==     Ε      ==
==             ==         ==  μελέτη ==                         ==                ==
==             ==         ==              ==                         ==                ==

                            Η
                                      ΑΓΙΑ
                                    ΓΡΑΦΗ
Όταν ¨μένουμε¨ με τον Χριστό έχουμε και χαρά που διαρκεί. Ο Ιησούς είπε: ¨Αυτά σας τα είπα για να έχετε χαρά και η χαρά σας να είναι πλήρης¨.
  Για να ζήσουμε αυτή τη χαρούμενη, άφθονη ζωή πρέπει να μάθουμε να ζούμε με τον Χριστό, παραδίδοντας σ’ Αυτόν συνεχώς την κυριαρχία της ζωής μας.
  ¨Μένεις¨ με τον Ιησού Χριστό πραγματικά; Σαν πράξη της ελεύθερης βούλησης σου, να Του παραδώσεις με προσευχή, το θρόνο της ζωής σου και να Του ζητήσεις να σου χαρίσει μια υπερφυσική ζωή και να σε ενδυναμώσει για να φέρεις πολύ καρπό για τη δόξα Του. 
                   ……………………..
                          Βιβλική μελέτη
Η ενωμένη με το Χριστό ζωή 
Το να ¨μένουμε¨ τον Χριστό                 ---
είναι το κλειδί Για να                    -------
μπορέσουν οι θεϊκές                    --------
ιδιότητες να μεταφυτευθούν        --------   
σε ανθρώπινο χώμα ώστε να            ---     
μεταμορφώσουν το                           ---          
χαρακτήρα του κάθε                         ---
χριστιανού και τη                             ---
συμπεριφορά του.                                      ----------
  …………                                        ----   ---- 
   Norman BHarrison                      -------
1/. Στο Ιωάννης 15:5   Ο Ιησούς αναφερόταν στον  εαυτό Του ως το: Εγώ είμαι η άμπελος, και στους  χριστιανούς ως τα: εσείς τα κλήματα.  Ποία είναι η σχέση ανάμεσα στο Χριστό και σε σένα όπως παρουσιάζεται σ’ αυτό το χωρίο;        
2/. Γιατί ο Ιησούς είπε ότι κλαδεύει κάθε κλήμα που φέρνει καρπό;Ιωάννης 15: 2
2 Κάθε κλήμα σε μένα, το οποίο δεν φέρνει καρπό, το αποκόπτει· και καθένα το οποίο φέρνει καρπό, το καθαρίζει, για να φέρει περισσότερο καρπό.
………………………
Ανάφερε μερικές εμπειρίες της χριστιανικής σου ζωής που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν σαν κλάδεμα.
Εβραίους 12:6
6 Επειδή, όποιον ο Κύριος αγαπάει, τον περνάει από παιδεία· και μαστιγώνει κάθε γιο τον οποίο παραδέχεται».
Ρωμαίους 5:3-5
3 Και όχι μονάχα τούτο, αλλά και καυχόμαστε στις θλίψεις· γνωρίζοντας ότι η θλίψη εργάζεται υπομονή,
4 η δε υπομονή δοκιμή, η δε δοκιμή ελπίδα,
5 η δε ελπίδα δεν ντροπιάζει, δεδομένου ότι η αγάπη τού Θεού είναι ξεχυμένη μέσα στις καρδιές μας διαμέσου τού Αγίου Πνεύματος, που δόθηκε σε μας.
………………………
Ποια ήταν τα αποτελέσματα;
……………………..
Τι έμαθες μέσα απ’ αυτές τις καταστάσεις;
……………………….
Τα αποτελέσματα της ¨ενωμένης ¨με τον Χριστό ζωής
1/. Διάβασε Ιωάννης 15:7-11
7 Αν μείνετε ενωμένοι μαζί μου, και τα λόγια μου μείνουν μέσα σας, θα ζητάτε ό, τι αν θέλετε, και θα γίνει σε σας.
8 Κατά τούτο δοξάζεται ο Πατέρας μου, στο να φέρετε πολύ καρπό· και έτσι θα είστε μαθητές μου.
9 Όπως ο Πατέρας αγάπησε εμένα, και εγώ αγάπησα εσάς, μείνετε στην αγάπη μου.
10 Αν φυλάξετε τις εντολές μου, θα μείνετε στην αγάπη μου· όπως εγώ φύλαξα τις εντολές τού Πατέρα μου, και μένω στην αγάπη του.
11 Αυτά μίλησα σε σας, για να μείνει μέσα σας η χαρά μου, και η χαρά σας να είναι πλήρης.
…………………………….
Γράψε δύο απαραίτητες προϋποθέσεις για αποτελεσματική προσευχή σύμφωνα με:
 το χωρίο 7:
1/. 7 Αν μείνετε ενωμένοι μαζί μου, και τα λόγια μου μείνουν μέσα σας, θα ζητάτε ό, τι αν θέλετε, και θα γίνει σε σας.
2/.  ..θα ζητάτε ό, τι αν θέλετε, και θα γίνει σε σας.
2/.  Ο Ιησούς δόξασε τον θεό. Πως μπορούμε κι εμείς να δοξάσουμε τον Πατέρα
Χωρίο 8:
8 Κατά τούτο δοξάζεται ο Πατέρας μου, στο να φέρετε πολύ καρπό· και έτσι θα είστε μαθητές μου.
3/. Ο χριστός μας δίνει εντολή να μένουμε στην αγάπη Του. Πόσο μεγάλη είναι αυτή η αγάπη;
Χωρίο 9:
9 Όπως ο Πατέρας αγάπησε εμένα, και εγώ αγάπησα εσάς, μείνετε στην αγάπη μου.
………………………………..
Με ποιο τρόπο μένουμε στην αγάπη του Χριστού;
Χωρίο 10
10 Αν φυλάξετε τις εντολές μου, θα μείνετε στην αγάπη μου· όπως εγώ φύλαξα τις εντολές τού Πατέρα μου, και μένω στην αγάπη του.
4/. Τι μας ανέθεσε ο Χριστός να κάνουμε;
Ιωάννης 15:16
16 Εσείς δεν διαλέξατε εμένα, αλλά εγώ διάλεξα εσάς, και σας διέταξα, για να πάτε εσείς και να κάνετε καρπό, και ο καρπός σας να μένει· ώστε, ό, τι αν ζητήσετε από τον Πατέρα στο όνομά μου, να σας το δώσει.
………………………….
Τι σημαίνει ¨καρπός¨;
Δες Ματθαίος 4:19
19 Και τους λέει: Ελάτε πίσω μου, και θα σας κάνω ψαράδες ανθρώπων.
Γαλάτες5:22
22 Ο καρπός, όμως, του Πνεύματος είναι: Αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, καλοσύνη, αγαθοσύνη, πίστη, πραότητα, εγκράτεια·
23 ενάντια στους ανθρώπους αυτού του είδους δεν υπάρχει νόμος.
Εφεσίους 5:9
9 (επειδή, ο καρπός τού Πνεύματος είναι με κάθε αγαθοσύνη και δικαιοσύνη και αλήθεια)·
Φιλιππησίους 1:11
11 γεμάτοι από καρπούς δικαιοσύνης, που παράγονται διαμέσου τού Ιησού Χριστού, σε δόξαν και έπαινο του Θεού.
5/. Για ποιο λόγο νομίζεις πως ο Ιησούς διάλεξε αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο για να εξηγήσει τι σημαίνει να μένουμε μαζί Του;
6/. Νομίζεις ότι θα μπορέσεις να κάνεις αυτά που περιμένει ο Χριστός από σένα;
……………………..
Πως το ξέρεις;
……………………….
Εφαρμογή στη Ζωή
1/. Γράψε με συντομία το τι χρειάζεται να κάνεις για να μένεις με τον Χριστό με περισσότερη συνέπεια
Ιωάννης 15: 7
1/. 7 Αν μείνετε ενωμένοι μαζί μου, και τα λόγια μου μείνουν μέσα σας, θα ζητάτε ό, τι αν θέλετε, και θα γίνει σε σας.
2/.  ..θα ζητάτε ό, τι αν θέλετε, και θα γίνει σε σας.
………………………………
2/. Πως νομίζεις ότι θα ανταποκριθεί Αυτός;
Ιωάννης 15:7
7 Αν μείνετε ενωμένοι μαζί μου, και τα λόγια μου μείνουν μέσα σας, θα ζητάτε ό, τι αν θέλετε, και θα γίνει σε σας.
3/.  Τι νομίζεις ότι θα συμβεί στη ζωή σου;
Ιωάννης 15:11
11 Αυτά μίλησα σε σας, για να μείνει μέσα σας η χαρά μου, και η χαρά σας να είναι πλήρης.
…………………………………..
Συνεχίζεται

...............................