ΟΙ ΦΩΤΟ ΤΟΥ: Παναγιώτης Τσιμπίδας 5 Αυγούστο-------7-8-2015-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ--4-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ------Κολοσσαεις 2: 13 Κι εσάς, που ήσασταν νεκροί στα αμαρτήματα και στην ακροβυστία τής σάρκας σας, σας ζωοποίησε μαζί του, καθώς σας συγχώρεσε όλα τα πταίσματα, 14 όταν εξάλειψε το χειρόγραφο με τα διατάγματα, που ήταν εναντίον σας, και το αφαίρεσε από το μέσον, καρφώνοντάς το επάνω στον σταυρό· 15 και αφού απογύμνωσε τις αρχές και τις εξουσίες, τις καταντρόπιασε δημόσια, όταν, επάνω του, θριάμβευσε ενανίον τους.τ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 
4-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
 ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ-
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ- 7—8--2015
8./ ΑΓΙΕ ΠΑΤΕΡΑ

1./ Άγιε Πατέρα πόσο σε ευχαριστώ
Θα σε δοξάζω και θα σ’ ευγνωμονώ.
Μ’ αγάπησες τόσο πριν έρθω στον κόσμο
Άγιε Πατέρα πόσο Σ’ ευχαριστώ.
``````````````````````````````````````````````````````
2./ Ω! Ιησού μου πόσο Σε αγαπώ
Για τη θυσία στον σκληρό τον Σταυρό!
Τον πόνο μου πήρες και χάρη μου δίνεις
Ω Ιησού μου πόσο Σ’ ευχαριστώ.
````````````````````````````````````````````````````````
3./ Άγιο Πνεύμα πόσο Σ’ ευχαριστώ
μεσ’ τη ζωή μου είσαι ο βοηθός
στο δρόμο για τον ουρανό οδηγός μου
άγιο Πνεύμα πόσο Σ’ ευχαριστώ!
 
Ψαλμοί 42
ΟΠΩΣ το ελάφι επιποθεί τα ρυάκια των νερών, έτσι η ψυχή μου σε επιποθεί, Θεέ.
2 Διψάει η ψυχή μου τον Θεό, τον Θεό τον ζωντανό· πότε θάρθω, και πότε θα φανώ μπροστά στον Θεό;
3 Τα δάκρυά μου έγιναν τροφή μου ημέρα και νύχτα, όταν καθημερινά μού λένε: Πού είναι ο Θεός σου;
4 Αυτά θυμήθηκα, και ξέχυσα μέσα μου την ψυχή μου, καθώς διάβαινα μαζί με το πλήθος,
και περπατούσα μαζί του μέχρι τον οίκο τού Θεού, με φωνή χαράς και αίνεσης, με πλήθος που γιόρταζε.


…………………………………….