ΤΡΙΤΗ -25-8--2015---0-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-----1./Άγιος – άγιος – άγιος! Ο Θεός ο Κύριος: Θαυμαστή η δόξα Σου στον ουρανό στη γη. Κύριε και Πλάστη η αρχή των πάντων Σε – Σε ανήκει δόξα και τιμή.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 

 

0-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΤΡΙΤΗ -25-8--2015
Η ΕΛΛΔΑ ΜΑΣ
2./ ΑΓΙΟΣ – ΑΓΙΟΣ – ΑΓΙΟΣ

1./Άγιος – άγιος – άγιος!  Ο  Θεός ο Κύριος:
 Θαυμαστή η δόξα Σου στον ουρανό στη γη.
Κύριε και Πλάστη η αρχή των πάντων
Σε – Σε ανήκει δόξα και τιμή.
```````````````````````````````````````````````````````
2./Άγιος –άγιος –άγιος! Αρχαγγέλων πλήθη
Με αλαλαγμούς χαράς δοξάζουν και υμνούν.
Χερουβείμ και Σεραφείμ νύκτα και ημέρα
Σε τον αιώνιο κι’ άγιο αινούν.
`````````````````````````````````````````````````````````
ΜΕΤΕΩΡΑ
3./Άγιος – άγιος –άγιος! Ταπεινά υμνούμε
Σε που κατοικείς σε φως λαμπρό κι’ απρόσιτο!
Μόνος είσαι άγιος άγιες οι βουλές Σου !
Αίνο χειλέων δέξου ρυπαρών.
```````````````````````````````````````````````````````````
4./ Άγιος – άγιος – άγιος! Ψάλλ’ η κτίση όλη.
Σε αινούν τα έργα Σου στον ουρανό στη γη.
Στον Πατέρα τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα
Ας είναι δόξα αίνος και τιμή!
``````````````````````````````````````````````````````````
 
Αποκάλυψη 4:
8 Και τα τέσσερα ζώα είχαν ολόγυρα, κάθε ένα ξεχωριστά, από έξι φτερούγες, και από μέσα ήσαν γεμάτα με μάτια· και δεν σταματούν ημέρα και νύχτα να λένε: «Άγιος, άγιος, άγιος, ο Κύριος ο Θεός, ο Παντοκράτορας», ο Ην και ο Ων και ο Ερχόμενος.
Α΄ Σαμουήλ 2:2
2 Δεν υπάρχει άγιος όπως ο Κύριος· επειδή, δεν υπάρχει άλλος εκτός από σένα· ούτε υπάρχει βράχος όπως ο Θεός μας.
Ησαϊας 6:1-3
1 ΚΑΤΑ τον χρόνο που πέθανε ο βασιλιάς Οζίας, είδα τον Κύριο να κάθεται επάνω σε έναν θρόνο ψηλό και υπερυψωμένο, και το κράσπεδό του γέμισε τον ναό.
2 Από πάνω του στέκονταν Σεραφείμ, που το κάθε ένα είχε έξι φτερούγια· με τα δύο σκέπαζε το πρόσωπό του, και με τα άλλα δύο σκέπαζε τα πόδια του, και με τα υπόλοιπα δύο πετούσε.
3 Και το ένα έκραζε προς το άλλο, και έλεγε:
Άγιος, άγιος, άγιος ο Κύριος των δυνάμεων·
ολόκληρη η γη είναι πλήρης από τη δόξα του.
Ψαλμοί 63
1 Ψαλμός τού Δαβίδ,
όταν βρισκόταν στην έρημο του Ιούδα.
ΘΕΕ, εσύ είσαι ο Θεός μου· σε ζητάω από το πρωί·
σε διψάει η ψυχή μου, σε ποθεί η σάρκα μου, μέσα σε γη έρημη, ξερή, και άνυδρη·
2 για να βλέπω τη δύναμή σου και τη δόξα σου, καθώς σε είδα στο αγιαστήριο.
3 Επειδή, το έλεός σου είναι καλύτερο από τη ζωή· τα χείλη μου θα σε επαινούν.
4 Έτσι θα σε ευλογώ στη ζωή μου· και στο όνομά σου θα υψώνω τα χέρια μου.
5 Σαν από πάχος και μεδούλι θα χορτάσει η ψυχή μου, και με χείλη αγαλλίασης θα υμνεί το στόμα μου,
6 όταν στο κρεβάτι μου σε θυμάμαι, σε σένα μελετώ στις φυλακές τής νύχτας.
7 Επειδή, στάθηκες βοήθειά μου, γι' αυτό, κάτω από τη σκιά των πτερύγων σου θα χαίρω.
ΜΕΤΈΩΡΑ