20-8-2015--04-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΥΜΝΟΣ ΚΥΠΡΟΥ--30- Κύριε, - Σ' ευλoγώ Κύριε, Σ' ευλoγώ, Κύριε, Σ' ευλoγώ, με καρδιά καθαρή, τ' 'Οvoμά Σoυ αιvώ. Με τα χέρια πρoς Σε υψωμέvα, Θεέ, με αγάπη θα πω: "Κύριε, ευχαριστώ!"

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΠΕΜΠΤΗ -20--8--2015
Ψαλμοί 94:22
Αλλ' ο Κύριος είναι εις εμέ καταφύγιον και ο Θεός μου το φρούριον της ελπίδος μου.
23 Και θέλει επιστρέψει επ' αυτούς την ανομίαν αυτών και εν τη πονηρία αυτών θέλει αφανίσει αυτούς· Κύριος ο Θεός ημών θέλει αφανίσει αυτούς.
Ψαλμοί 95:1
 Δεύτε, ας αγαλλιασθώμεΝ εις τον Κύριον· ας αλαλάξωμεν εις το φρούριον της σωτηρίας ημών.
2 Ας προφθάσομε ενώπιον αυτού μετά δοξολογίας· εν ψαλμοίς ας αλαλάξωμεν εις αυτόν.
3 Διότι Θεός μέγας είναι ο Κύριος, και Βασιλεύς μέγας
Ψαλμοί 144:1
 «Ψαλμός του Δαβίδ.» Ευλογητός ο Κύριος, το φρούριο μου, ο διδάσκων τας χείρας μου εις πόλεμον, τους δακτύλους μου εις μάχην· πέρ πάντας τους θεούς.
2 το έλεός μου και το οχύρωμά μου, το υψηλόν καταφύγιο μου και ο ελευθερωτής μου· η ασπίς μου, επί τον οποίον ήλπισα, όστις υποτάσσει τον λαόν μου υπ' εμέ.

3 Κύριε, τι είναι ο άνθρωπος, και γνωρίζεις αυτόν; ή ο υιός του ανθρώπου, και συλλογίζεσαι αυτόν;