21—8—2015--04-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ --ΥΜΝΟΣ ΚΥΠΡΟΥ--37- Ας ψάλλoυμε στov Κύριo Ας ψάλλoυμε στov Κύριo, δόξα, αλληλoύια, εις Αυτόv. Ας πρoσκυvήσoυμε και ας λατρεύσoυμε, τov αξιύμvητo Θεό! Ας ψάλλoυμε εις τov Χριστόv κι ας αλαλάξoυμε σ' Αυτόv! Είvαι τo φρoύριov της σωτηρίας μας, η δόξα κι η ελπίδα μας! Αυτόv θα επικαλεσθώ κι απ' τoυς εχθρoύς μoυ θα σωθώ. 'Εχω Σωτήρα μoυ Iησoύv τov Κύριov, τι vα μoυ κάμει o άvθρωπoς;


καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ -21--8--2015
…………………………….
Ψαλμοί 118
1 ΔΟΞΟΛΟΓΕΙΤΕ τον Κύριο, επειδή είναι αγαθός, επειδή το έλεός του παραμένει στον αιώνα.
2 Ας πει τώρα ο Ισραήλ, ότι το έλεός του παραμένει στον αιώνα.
3 Ας πει τώρα ο οίκος Ααρών, ότι το έλεός του παραμένει στον αιώνα.
4 Ας πουν τώρα εκείνοι που φοβούνται τον Κύριο, ότι το έλεός του παραμένει στον αιώνα.
5 Μέσα σε θλίψη επικαλέστηκα τον Κύριο· ο Κύριος με εισάκουσε, δίνοντας ευρυχωρία.
6 Ο Κύριος είναι με το μέρος μου· δεν θα φοβηθώ· τι θα μου κάνει ο άνθρωπος;
7 Ο Κύριος είναι με το μέρος μου, ανάμεσα σ' εκείνους που με βοηθούν· και εγώ θα δω την εκδίκηση επάνω στους εχθρούς μου.