8-8-2015--- Λαμπρινη χασογια Ακολου

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 





Λαμπρινη χασογια





ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΠΟΣ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Ο7-Ο8-2015
Κι αυτό το πανέμορφο τοπίο είναι στις Οβίρες Ραγκοβού στο Νομό Ιωαννίνων. Ναι η καταγωγή μου είναι απο τον νομό Ιωαννίνων που έχει τόσες όμορφιές όπως έχει όλη η Ελλάδα μας Το όνομα μου δεν το αλλάζω με τίποτα είναι καθαρό ηπειρώτικο όνομα Είμαι πολλή περήφανη κι ευτυχισμένη που γεννήθηκα και ζω εδώ σ αυτή την ευλογημένη γη . Εδώ αντίκρισα τον Ήλιο να ανατέλλει και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό το φως , χωρίς το μεγαλείο αυτό, χωρίς τις πανέμορφες θάλασσες με τα καταγάλανα νερά, τα πανέμορφα δάση , λίμνες ποτάμια . Αυτό που με πονάει είναι ότι αρχίζουν και την πουλάνε κι αυτό με στεναχωρεί υπερβολικά Θέλω να τους ρωτήσω όλους αυτούς δεν γεννηθήκατε εδώ δεν αγαπήσατε ποτέ αυτή την χώρα που σας γέννησε , σας μεγάλωσε , σας έθρεψε πως λοιπόν την πουλάτε Δεν έχετε συνείδηση τι κάνετε
Δεν σας δίδαξαν να κρατήσετε τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας ? Μάλλον όχι Τόσοι αγώνες για την Ελευθερία για ποιον πήδηξαν οι Σουλιώτισες τον Ζάλογγο ? Ναι για να μην ατιμαστούν , για να μην προδώσουν την χώρα τους και για να ζεις εσύ ελεύθερος Στον πόλεμο του 40 Πάλι πήραν τον ανήφορο οι Ηπειρώτισες για να πάνε κάλτσες και κουραμάνα σ αυτούς που πολεμούσαν για την λευτεριά κι εσείς σπηλώνεται την μνήμη τους τρίζουν τα κόκαλα τους δεν τ ακούτε Ναι είμαι πολλή περήφανη που γεννήθηκα σ αυτή τη χώρα και δέχομαι όλες τις ευλογίες από τον Θεό προσπαθώ να εργαστώ για την χώρα μου όπως όλοι όσοι είμαστε στο Πνευματικό μονοπάτι για να εξαπλωθει το Φως και η Ειρήνη καθε μερα που προσευχόμαστε ας στέλνουμε Φως σε όλη την Ελλάδα μας και στους ανθρώπους και να μην ξεχνάμε εδώ γεννήθηκε η Ελευθερία , η Δημοκρατία εδώ γεννήθηκαν τα πάντα Όταν αυτοί ήταν πάνω στα δένδρα εμείς μιλούσαμε απευθείας με τον Θεό και βλέπαμε τους Γαλαξίες και τα αστέρια Η συγκίνηση μου ειναι πολυ μεγάλη τα ματια μου εχουν θολώσει απο τα δάκρυα για την πατρίδα μας και τελειώνω με την εξης φράση Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ Σας ευχαριστώ πολύ
Λαμπρινη Μελχισεδεκ








Λαμπρινη χασογια



.................................................