13-8---2015--ΠΕΜΠΤΗ-----------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


03
FOTO SULTANA.CHA O KHPOS MOY
 καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΜΕΤΑΦΟΡΑ Σπύρου Φίλου
 
FOTO SULTANA.CHA O KHPOS MOY
13-5-2015-ΤΕΤΑΡΤΗ
 Ψαλμοί 9:1
Ψαλμός τού Δαβίδ. ΘΑ σε δοξολογήσω, Κύριε, με όλη μου την καρδιά· θα διηγηθώ όλα τα θαυμάσιά σου.
2 Θα ευφρανθώ και θα πανηγυρίσω σε σένα· θα ψαλμωδήσω στο όνομά σου, Ύψιστε.
Ψαλμοί 71:
17 Θεέ, εσύ με δίδαξες από τη νιότη μου· και μέχρι τώρα κήρυττα τα θαυμάσιά σου.
18 Μη με εγκαταλείπεις ούτε μέχρι τα γηρατειά και τα άσπρα μαλλιά, Θεέ,
μέχρις ότου κηρύξω τον βραχίονά σου σε τούτη τη γενεά, τη δύναμή σου σε όλους τους μεταγενέστερους.
19 Επειδή, η δικαιοσύνη σου, Θεέ, είναι υπερυψωμένη· για τον λόγο ότι, έκανες μεγαλεία· Θεέ, ποιος είναι όμοιος με σένα,
20 ο οποίος μου έδειξες θλίψεις πολλές και ταλαιπωρίες, και πάλι με αναζωογόνησες, και από τις αβύσσους τής γης πάλι με ανέβασες;
FOTO SULTANA.CHA O KHPOS MOY
…………………..
3/. Θαυμάσια χάρις

1/. Θαυμάσια χάρις! Τι γλυκιά που έσωσε κι εμέ!
Χαμένος ήμουν μ’ εύρηκε και με ελευθέρωσε.
…………………
2/. Η χάρις με παρηγορεί τους φόβους μου σκορπά
Κι απ’ τη στιγμή που πίστεψα ειρήνη μου έφερε
………………..
3/. Πολλές παγίδες του εχθρού κινδύνους αρκετούς
Τους νίκησε –και θα νικά –η χάρις του Θεού.
………………..
4/. Αυτός υπόσχεται ζωή ο Λόγος του αρκεί
Θα με φροντίζει σίγουρα ενώ θα ζω στη γη.
…………………
5/. Όταν τελειώσει αυτή η ζωή της θλίψης, της φθοράς
Θ’ αρχίσει πείρα θαυμαστή ειρήνης και χαράς.
………………..
6/. Και χίλια χρόνια κει ψηλά θα’ ναι απλώς αρχή
Τη δόξα του Θεού να υμνώ αιώνια τη λαμπρή
FOTO SULTANA.CHA O KHPOS MOY
........................................