ΜΑΙΟΣ—6—5—2017—ΣΑΒΒΑΤΟ------05 ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ------ Ότι κι αν έχω σ’ Αυτόν το χρεωστώ Κι όσο αντέχω γι αυτόν θα μιλώ Στον Κύριο μου να μοιάσω λαχταρώ Και στα Ουράνια να μη ντροπιαστώ-



ΜΑΙΟΣ—6—5—2017—ΣΑΒΒΑΤΟ
6/. Αν δεν ήταν ο Χριστός όταν πλανιόμουνα
Του Ορέστη Φραγκόπουλου

1/. Αν δεν ήταν ο Χριστός όταν πλανιόμουνα
Αν δεν ήταν ο Χριστός που θα βρισκόμουνα
Αν δεν ήταν ο Χριστός δίχως στοργή
Σαν καλάμι στο βοριά θα είχα τσακιστή
……………………….
Επωδός
Ότι κι αν έχω σ’ Αυτόν το χρεωστώ
Κι όσο αντέχω γι αυτόν θα μιλώ
Στον Κύριο μου να μοιάσω λαχταρώ
Και στα Ουράνια να μη ντροπιαστώ

Αν δεν έψαχνε ο Χριστός με πόνο να με βρει
Στα σοκάκια της ντροπής που’ χα παγιδευτεί
Αν δεν έψαχνε  ο Χριστός χωρίς το φως
Στις χαράδρες της ζωής θα είχα γκρεμισθεί
…………………………..
Αν δεν είχα τον Χριστό σαν με πληγώσανε
Απ’ τις πόρτες τους σκληρά όταν με διώξανε
Αν δεν είχα το Χριστό να με δεχθεί
Σαν δενδράκι στο χιονιά θα είχα μαραθεί.

Ματθαίος 18:
11 Επειδή, ο Υιός τού ανθρώπου ήρθε για να σώσει το χαμένο.
12 Τι νομίζετε; Αν κάποιος άνθρωπος έχει 100 πρόβατα, και ένα απ' αυτά πλανηθεί, δεν αφήνει τα 99, και, πηγαίνοντας επάνω στα βουνά, αναζητάει αυτό που πλανιέται;
13 Και αν συμβεί να το βρει, σας διαβεβαιώνω ότι, χαίρεται γι' αυτό περισσότερο παρά για τα 99, που δεν είχαν πλανηθεί.
14 Έτσι, δεν είναι θέλημα μπροστά στον Πατέρα σας, που είναι στους ουρανούς, να χαθεί ένας απ' αυτούς τους μικρούς.

Λουκάς 15:
4 Ποιος άνθρωπος από σας, αν έχει 100 πρόβατα, και χάσει το ένα απ' αυτά, δεν αφήνει τα 99 στην έρημο και πηγαίνει αναζητώντας το χαμένο, μέχρις ότου το βρει;
5 Και βρίσκοντάς το, το βάζει επάνω στους ώμους του, χαίροντας·
6 και ερχόμενος στο σπίτι, συγκαλεί τους φίλους και τους γείτονες, λέγοντάς τους: Χαρείτε μαζί μου, επειδή βρήκα το πρόβατό μου που είχε χαθεί.
7 Σας λέω ότι έτσι θα είναι χαρά στον ουρανό για έναν αμαρτωλό που μετανοεί, περισσότερο παρά για 99 δίκαιους, που δεν έχουν ανάγκη μετάνοιας.

25/. ΕΤΟΙΜΗ ΘΕΕ ΜΟΥ

1/. Έτοιμη  θεέ μου είναι η καρδιά μου
Και σε Σένα θάρθω ύμνο να Σου πω
Το έλεος Σου φθάνει μέχρι τα ουράνια
Σύννεφα αγγίζει η αλήθεια Σου
………………..
Επωδός
Σ’ αγαπώ Θεέ μου της ζωής πηγή μου
Τι πλατειά η καρδιά σου να με υποφέρεις!
Κι’ όταν γονατίζω στης σιωπής τις ώρες
Η καρδιά μου ψάλλει, πόσο είσαι καλός!


2/. Την ψυχή μου υψώνω, Κύριε σε Σένα,
Πέτρα φρούριο μου, βράχε δυνατέ.
Άγιος, άγιος, άγιος, ταπεινά ψελλίζω
Στ’ όνομα Σου ελπίζω για να προχωρώ.
……………………………..
Ψαλμοί 108:
1 ΕΤΟΙΜΗ είναι η καρδιά μου, Θεέ· θα ψάλλω, και θα ψαλμωδώ μέσα στη δόξα μου.
2 Ξύπνα, ψαλτήρι, και κιθάρα· θα ξυπνήσω το πρωί.
3 Θα σε επαινέσω, Κύριε, ανάμεσα στους λαούς, και θα ψαλμωδώ σε σένα ανάμεσα στα έθνη·
4 επειδή, το έλεός σου μεγαλύνθηκε μέχρι τούς ουρανούς· και η αλήθεια σου μέχρι τα σύννεφα.
5 Υψώσου, Θεέ, ψηλότερα από τους ουρανούς· και η δόξα σου ας είναι επάνω σε ολόκληρη τη γη·
6 για να ελευθερώνονται οι αγαπητοί σου· με το δεξί σου χέρι σώσε με, και εισάκουσέ με.

Πέτρου Α' 1:
3 Άξιος ευλογίας είναι ο Θεός και Πατέρας τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού, ο οποίος, σύμφωνα με το πολύ του έλεος μας αναγέννησε σε μια ζωντανή ελπίδα, διαμέσου τής ανάστασης του Ιησού Χριστού από τους νεκρούς,
4 σε μια κληρονομία άφθαρτη και αμόλυντη και αμάραντη, που είναι φυλαγμένη για μας στους ουρανούς·

5 οι οποίοι φρουρούμαστε με τη δύναμη του Θεού διαμέσου τής πίστης, σε σωτηρία έτοιμη να αποκαλυφθεί κατά τον έσχατο καιρό.