24--5--2017-------02-------Η ΑΓΑΠΗ Μεταφορά Αγ. Γραφής Σ. Φίλου Θέμα: Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ



02
Η αγάπη έχει μέσα της τα πιο ωραία συναισθήματα που μόνο ο πατέρας Θεός που μας έπλασε θα μπορούσε να τα βάλλει, και όπως τα έβαλε.
…..
Έχει μέσα της η αγάπη την στοργή, που πηγαίνει  παρέα με την αγάπη ένα και το αυτό.
Επίσης κρύβει μέσα της μια βαθιά  ψυχική συμπάθεια, είναι στοργή, φιλία, είναι ψυχικός δεσμός.

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ
Αυτήν την αγάπη προσπάθησε ο Κύριος να μεταδώσει στους μαθητές Του και μετέπειτα στην εκκλησία Του.
Ιωάννης 13:
34 Καινούργια εντολή σάς δίνω: Να αγαπάτε ο ένας τον άλλον· όπως εγώ σας αγάπησα, κι εσείς να αγαπάτε ο ένας τον άλλον.
Ιωάννης 14:
15 Αν με αγαπάτε, φυλάξτε τις εντολές μου.
Ιωάννης 15:
12 Αυτή είναι η εντολή μου, να αγαπάτε ο ένας τον άλλον, όπως εγώ σας αγάπησα…
..17 Αυτά σας παραγγέλλω, να αγαπάτε ο ένας τον άλλον.


Αυτή η βαθιά αγάπη έκανε τον Υιό του Θεού να δώσει τον εαυτό του για μας.
Είναι ο σωτήρας μας είναι αυτός που με την αγάπη του άνοιξε τον ουρανό για μας.
  Όταν έκλεισε πίσω από τον Αδάμ η πόρτα και την φίλαγε άγγελος τώρα ο Κύριος με το κλειδί της αγάπης αλλά και της δικαιοσύνης που ικανοποιήθηκε στον σταυρό άνοιξε την πόρτα την βαριά για να μπούμε ξανά πίσω.
Ρωμαίους 5
1 Αφού, λοιπόν, ανακηρυχθήκαμε δίκαιοι με την πίστη, έχουμε ειρήνη με τον Θεό διαμέσου τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού,
2 διαμέσου τού οποίου λάβαμε και την είσοδο με την πίστη σε τούτη τη χάρη, στην οποία στεκόμαστε· και καυχόμαστε στην ελπίδα τής δόξας τού Θεού.

Η προσφορά Του
Εβραίους 10:
4 Επειδή, είναι αδύνατον το αίμα ταύρων και τράγων να αφαιρεί αμαρτίες.
5 Γι' αυτό, μπαίνοντας μέσα στον κόσμο, λέει: «Θυσία και προσφορά δεν θέλησες,
6 Σε ολοκαυτώματα και προσφορές περί αμαρτίας δεν ευαρεστήθηκες.
7 Τότε, είπα: Δες, έρχομαι, (στον τόμο τού βιβλίου είναι γραμμένο για μένα), για να κάνω, ω Θεέ, το θέλημά σου».
8 Αφού πιο πάνω είπε, ότι: «Θυσία και προσφορά, και ολοκαυτώματα, και προσφορές περί αμαρτίας, δεν θέλησες, ούτε ευαρεστήθηκες σ' αυτές»· (που προσφέρονται σύμφωνα με τον νόμο)·
9 τότε είπε: «Δες, έρχομαι, για να κάνω, ω Θεέ, το θέλημά σου». Αναιρεί το πρώτο, για να συστήσει το δεύτερο.
10 Με το οποίο θέλημα είμαστε αγιασμένοι διαμέσου τής προσφοράς τού σώματος του Ιησού Χριστού, που έγινε μια φορά για πάντα.

Αυτή είναι η προσφορά του με ανιδιοτέλεια
Τώρα πια όποιος δεχτεί τον Ιησού Χριστό σωτήρα του και ομολογήσει τις αμαρτίες του και ζήση μέσα στο θέλημα του που είναι η αγάπη έχει πάρει τον δρόμο από δω για την βασιλεία Του.
Εβραίους 10
5 Γι' αυτό, μπαίνοντας μέσα στον κόσμο, λέει: «Θυσία και προσφορά δεν θέλησες, αλλά μου ετοίμασες ένα σώμα.(πολλοί λένε ότι το σώμα είναι η εκκλησία και πολλοί λένε το σώμα που πήρε το ανθρώπινο).
Όπως και να έχει και σώμα πήρε και σώμα είναι η Εκκλησία Του, με πολλά μέλη.
Κορινθίους Α' 12:
12 Επειδή, καθώς το σώμα είναι ένα, και έχει πολλά μέλη, όλα όμως τα μέλη τού ενός σώματος, ενώ είναι πολλά, είναι ένα σώμα· έτσι και ο Χριστός.
…..
Η Σοφία του Θεού είναι πολύ σπουδαία και είναι φτωχά τα λόγια μας να την περιγράψουμε.
 Η Ελληνική γλώσσα μπορεί να μας πει μερικά πράγματα διότι έχει μεγάλο πλούτο γλωσσικό. Είναι πλούσια σε εκφράσεις Όπως: είναι η αγάπη όπως την εκφράζει ο Λόγος του Θεού.
Κορινθίους Α' 13
1 Αν μιλάω τις γλώσσες των ανθρώπων και των αγγέλων, αλλά δεν έχω αγάπη, έγινα ένα κομμάτι χαλκός που βγάζει ήχους ή ένα κύμβαλο που ξεκουφαίνει.
2 Και αν έχω προφητεία, και γνωρίζω όλα τα μυστήρια και όλη τη γνώση, και αν έχω όλη την πίστη, ώστε να μετατοπίζω βουνά, αλλά δεν έχω αγάπη, δεν είμαι τίποτε.
3 Και αν διανείμω όλα τα υπάρχοντά μου, και αν παραδώσω το σώμα μου για να καώ, αλλά δεν έχω αγάπη, τίποτε δεν ωφελούμαι.
4 Η αγάπη μακροθυμεί, αγαθοποιεί· η αγάπη δεν φθονεί· η αγάπη δεν αυθαδιάζει, δεν υπερηφανεύεται,
5 δεν φέρεται με απρέπεια, δεν ζητάει τα δικά της, δεν εξάπτεται, δεν συλλογίζεται το κακό·
6 δεν χαίρεται στην αδικία, συγχαίρει όμως στην αλήθεια.
7 Όλα τα ανέχεται, όλα τα πιστεύει, όλα τα ελπίζει, όλα τα υπομένει.
8 Η αγάπη δεν ξεπέφτει ποτέ· τα άλλα, όμως, είτε προφητείες είναι, θα καταργηθούν· είτε γλώσσες, θα σταματήσουν· είτε γνώση, θα καταργηθεί·

Ψαλμοί 91:
14 Επειδή, έβαλε την αγάπη του σε μένα, γι' αυτό θα τον λυτρώσω· θα τον υψώσω, επειδή γνώρισε το όνομά μου.
15 Θα με επικαλείται και θα τον εισακούω·
μαζί του θα είμαι στη θλίψη· θα τον λυτρώνω, και θα τον δοξάζω.
Ψαλμοί 119:
47 Και θα εντρυφώ στα προστάγματά σου, που αγάπησα.
48 Και θα υψώνω τα χέρια μου στα προστάγματά σου, που αγάπησα· και θα μελετώ στα διατάγματά σου.
Ιωάννης 14:
21 Εκείνος που έχει τις εντολές μου και τις τηρεί, εκείνος είναι που με αγαπάει· και εκείνος που με αγαπάει, θα αγαπηθεί από τον Πατέρα μου· και εγώ θα τον αγαπήσω, και σ' αυτόν θα φανερώσω τον εαυτό μου.
Ρωμαίους 8:
39 ούτε ύψωμα ούτε βάθος ούτε κάποια άλλη κτίση, θα μπορέσει να μας χωρίσει από την αγάπη τού Θεού, η οποία υπάρχει στον Ιησού Χριστό τον Κύριό μας.
Εφεσίους 1:
4 καθώς μάς έκλεξε διαμέσου αυτού πριν από τη δημιουργία τού κόσμου, για να είμαστε άγιοι και χωρίς ψεγάδι μπροστά του με αγάπη·. Αμήν

S.Cha


........................