13--5--2017------ΜΑΙΟΣ—8—5—2017—ΔΕΥΤΕΡΑ------05-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ-


ΜΑΙΟΣ—8—5—2017—ΔΕΥΤΕΡΑ

12/. Θα ψάλλω εν παντι καιρώ (12)

1/. Θα ψάλλω εν παντι καιρώ περί του λυτρωτού
Πως άφησε την δόξα χάριν εμού και σου
…………
Επωδός
Θα ψάλλω δόξα εις τον Λυτρωτή
Δόξα-- δόξα αινώ τον Λυτρωτή
………
2/. Επί σταυρού βάσταξε όλη την ενοχή
Δια  να σώσει ω Θνητέ αμήν και σην ψυχή
…………
3/. Αν έχω θλίψεις πειρασμούς Του κόσμου τα δεινά
Νίκησε ο Λυτρωτής θα κράζω εν χαρά
………
4/. Ελθέ ω φίλε να λουσθείς εις αίμα του Αμνού
Μη αναβάλλεις μη αργείς! Και ψάλλε μετ’ Εμού .
…………
Ιωάννης 14:
15 Αν με αγαπάτε, φυλάξτε τις εντολές μου.
16 Και εγώ θα παρακαλέσω τον Πατέρα, και θα σας δώσει έναν άλλον Παράκλητο, για να μένει μαζί σας στον αιώνα,
17 το Πνεύμα τής αλήθειας, το οποίο ο κόσμος δεν μπορεί να λάβει, επειδή δεν το βλέπει ούτε το γνωρίζει· εσείς, όμως, το γνωρίζετε, επειδή μένει μαζί σας, και μέσα σας θα είναι.
18 Δεν θα σας αφήσω ορφανούς· έρχομαι σε σας.
19 Λίγο ακόμα, και ο κόσμος δεν με βλέπει πλέον· εσείς, όμως, με βλέπετε· επειδή, εγώ ζω, κι εσείς θα ζείτε.
20 Κατά την ημέρα εκείνη θα γνωρίσετε ότι εγώ είμαι σε ενότητα με τον Πατέρα μου, κι εσείς σε ενότητα με μένα, και εγώ σε ενότητα με σας.
ΙΩΑΝΝΗΣ 14:
18 Δεν θα σας αφήσω ορφανούς· έρχομαι σε σας.
19 Λίγο ακόμα, και ο κόσμος δεν με βλέπει πλέον· εσείς, όμως, με βλέπετε· επειδή, εγώ ζω, κι εσείς θα ζείτε.
20 Κατά την ημέρα εκείνη θα γνωρίσετε ότι εγώ είμαι σε ενότητα με τον Πατέρα μου, κι εσείς σε ενότητα με μένα, και εγώ σε ενότητα με σας.
21 Εκείνος που έχει τις εντολές μου και τις τηρεί, εκείνος είναι που με αγαπάει· και εκείνος που με αγαπάει, θα αγαπηθεί από τον Πατέρα μου· και εγώ θα τον αγαπήσω, και σ' αυτόν
θα φανερώσω τον εαυτό μου.
…….
05-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΜΑΙΟΣ—9—5—2017—ΤΡΙΤΗ
Ψαλμοί 23
1 Ψαλμός τού Δαβίδ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ είναι ο ποιμένας μου· τίποτε δεν θα στερηθώ.
2 Σε βοσκές χλοερές με ανέπαυσε· σε νερά ανάπαυσης με οδήγησε.
3 Ανόρθωσε την ψυχή μου· με οδήγησε μέσα από μονοπάτια δικαιοσύνης, χάρη τού ονόματός του.
4 Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω, δεν θα φοβηθώ κακό·
επειδή, εσύ είσαι μαζί μου· η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αυτές με παρηγορούν.
5 Ετοίμασες μπροστά μου τραπέζι, απέναντι από τους εχθρούς μου·
άλειψες το κεφάλι μου με λάδι· το ποτήρι μου ξεχειλίζει.
6 Σίγουρα, χάρη και έλεος θα με ακολουθούν όλες τις ημέρες τής ζωής μου· και θα κατοικώ στον οίκο τού Κυρίου σε μακρότητα ημερών.
05-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΜΑΙΟΣ—10—5—2017—ΤΕΤΑΡΤΗ
Ψαλμοί 24
1 Ψαλμός τού Δαβίδ.
ΤΟΥ Κυρίου είναι η γη, και το πλήρωμά της· η οικουμένη, και όσοι κατοικούν σ' αυτή.
2 Επειδή, αυτός τη θεμελίωσε επάνω στις θάλασσες, και τη στερέωσε επάνω στα ποτάμια.
3 Ποιος θα ανέβει στο βουνό τού Κυρίου; Και ποιος θα σταθεί στον άγιο τόπο του;
4 Ο αθώος στα χέρια, και ο καθαρός στην καρδιά· εκείνος που δεν έδωσε την ψυχή του σε ματαιότητα, και δεν ορκίστηκε με δολιότητα.
5 Αυτός θα πάρει ευλογία από τον Κύριο, και δικαιοσύνη από τον Θεό τής σωτηρίας του.
6 Αυτή είναι η γενεά εκείνων που τον εκζητούν, εκείνων που ζητούν το πρόσωπό σου, Θεέ τού Ιακώβ. (Διάψαλμα).
7 Σηκώστε, πύλες, τα κεφάλια σας, και υψωθείτε, αιώνιες πόρτες, και θα μπει μέσα ο Βασιλιάς τής δόξας.
8 Ποιος είναι αυτός ο Βασιλιάς τής δόξας; Ο Κύριος ο κραταιός και ο δυνατός, ο Κύριος ο δυνατός σε πόλεμο.
9 Σηκώστε, πύλες, τα κεφάλια σας, και υψωθείτε, αιώνιες πόρτες, και θα μπει μέσα ο Βασιλιάς τής δόξας.
10 Ποιος είναι αυτός ο Βασιλιάς τής δόξας; Ο Κύριος των δυνάμεων· αυτός είναι ο Βασιλιάς τής δόξας. (Διάψαλμα).
……..
05-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΜΑΙΟΣ—11—5—2017—ΠΕΜΠΤΗ

214/. Ψάλατε νυν το άγγελμα (214)

1/. Ψάλατε νυν το άγγελμα των λόγων της ζωής
Την χάριν ανυμνήσατε εις πάντας επί γης.
……
Επωδός
Ω! ζωής αιωνίου της αεί μακαρίου! Λόγοι ζωής
Της θαυμαστής ζωής ουρανίου! (δις)
………
2/. Πάντας προς Εαυτόν καλεί Χριστός ο Λυτρωτής
αμαρτωλέ υπάκουσον και σώθητι ευθύς.

3/. Την κλήση απηχήσατε κηρύξατε ευθύς
Ειρήνευση και άφεση εις πάντας επί γης.

Ψαλμοί 14
Ο ΑΦΡΟΝΑΣ είπε στην καρδιά του: Δεν υπάρχει Θεός.
Διαφθάρηκαν· έγιναν βδελυροί στα έργα· δεν υπάρχει κανένας, που να πράττει το αγαθό.
2 Ο Κύριος έσκυψε από τον ουρανό επάνω στους γιους των ανθρώπων, για να δει αν υπάρχει κάποιος που να έχει σύνεση, που να ζητάει τον Θεό.
3 Όλοι παρεξέκλιναν, μαζί εξαχρειώθηκαν· δεν υπάρχει κανένας που να πράττει το αγαθό· δεν υπάρχει ούτε ένας.
4 Δεν έχουν γνώση, όλοι εκείνοι που εργάζονται την ανομία, που κατατρώνε τον λαό μου, σαν να τρώνε ψωμί; Δεν επικαλέστηκαν τον Κύριο.
5 Εκεί φοβήθηκαν τρομερά· επειδή ο Θεός είναι μέσα στη γενεά των δικαίων.
6 Καταντροπιάσατε τη βουλή τού φτωχού, επειδή ο Κύριος είναι το καταφύγιό του.
7 Ποιος θα δώσει από τη Σιών τη σωτηρία τού Ισραήλ;
Όταν ο Κύριος ξαναφέρει τον λαό του από την αιχμαλωσία, θα αγάλλεται ο Ιακώβ, θα ευφραίνεται ο Ισραήλ.
05-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΜΑΙΟΣ—12—5—2017—ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

1/. ΚΥΡΙΕ ΕΙΣΑΙ ΤΟ Α΄ ΚΑΙ ΤΟ Ω΄
```````````````````````````````````````````
Κύριε είσαι το Α΄ και το Ω΄
Κυβερνάς όλη τη γη.
Το φως σου λάμπει μέσα στο σκοτάδι
Μαζί σου είμαι νικητής.
``````````````````````````````````````````````
Επωδός
Τώρα ψάλλω
Είσαι βασιλιάς γεμάτος δόξα
Στο θρόνο σου μπροστά γονατίζω
Σου δίνω την καρδιά μου σ’ αγαπώ.
````````````````````````````````````````````
Κύριε είσαι τώρα ανάμεσα μας
Το Πνεύμα Σου μας οδηγεί.
Αυτός μας δίνει δύναμη και χάρη
Στο δρόμο που άνοιξες Εσύ.
……
ΘΑ ευλογώ τον Κύριο σε κάθε στιγμή· η αίνεσή του θα είναι πάντοτε στο στόμα μου.
2 Στον Κύριο θα καυχάται η ψυχή μου· οι ταπεινοί θα ακούσουν και θα χαρούν.
Ψαλμοί 90:
1 Προσευχή τού Μωυσή, του ανθρώπου τού Θεού. Κύριε, εσύ έγινες σε μας καταφυγή από γενεά σε γενεά…
..17 και ας είναι η λαμπρότητα του Κυρίου τού Θεού μας επάνω μας·
και το έργο των χεριών μας στερέωνε επάνω μας· ναι, το έργο των χεριών μας, στερέωνέ το.
Ψαλμοί 108:
1 ΕΤΟΙΜΗ είναι η καρδιά μου, Θεέ· θα ψάλλω, και θα ψαλμωδώ μέσα στη δόξα μου.
2 Ξύπνα, ψαλτήρι, και κιθάρα· θα ξυπνήσω το πρωί.
3 Θα σε επαινέσω, Κύριε, ανάμεσα στους λαούς, και θα ψαλμωδώ σε σένα ανάμεσα στα έθνη·
4 επειδή, το έλεός σου μεγαλύνθηκε μέχρι τούς ουρανούς· και η αλήθεια σου μέχρι τα σύννεφα.
5 Υψώσου, Θεέ, ψηλότερα από τους ουρανούς· και η δόξα σου ας είναι επάνω σε ολόκληρη τη γη·
6 για να ελευθερώνονται οι αγαπητοί σου· με το δεξί σου χέρι σώσε με, και εισάκουσέ με.
……
05-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΜΑΙΟΣ—13—5—2017—ΣΑΒΒΑΤΟ
2/. ΙΗΣΟΥ ΤΗ ΔΟΞΑ ΣΟΥ

Ιησού τη δόξα σου θα ψάλλουμε
Θα πούμε σ’ όλους γιατί σταυρώθηκες.
``````````
Επωδός
Ποτέ δεν έπαψες για με να μεσιτεύεις
Πόσο αλήθεια μ’ αγαπάς (2 φορές ξανά όλο ).
`````````````````````````````````````````````
Ψαλμοί 3:
3 Αλλ' εσύ, Κύριε, είσαι η ασπίδα μου, η δόξα μου, και εκείνος που υψώνει το κεφάλι μου.
4 Έκραξα με τη φωνή μου προς τον Κύριο, και με εισάκουσε από το βουνό του το άγιο. (Διάψαλμα).
5 Εγώ πλάγιασα, και κοιμήθηκα· σηκώθηκα· επειδή, ο Κύριος με υποστηρίζει.
6 Δεν θα φοβηθώ από μυριάδες λαού, που ολόγυρα αντιπαρατάσσονται εναντίον μου.
7 Σήκω, Κύριε· σώσε με, Θεέ μου· επειδή, εσύ πάταξες όλους τους εχθρούς μου επάνω στο σαγόνι· σύντριψες τα δόντια των ασεβών.

8 Του Κυρίου είναι η σωτηρία· επάνω στον λαό σου είναι η ευλογία σου. (Διάψαλμα).