ΜΑΙΟΣ—15—5—2017—ΔΕΥΤΕΡΑ 30/.--------05-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ------------ Εσύ ' Σαι η 'Άμπελος κι εμείς τα κλήματα, μέσα μας ρέει η ζωή Σου τώρα, Ιησού.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΜΑΙΟΣ—15—5—2017—ΔΕΥΤΕΡΑ
30/. Εσύ  ' Σαι η 'Άμπελος
(ύμνος Κύπρου τον ψάλλει ο Α. Φούρναρης)
1/. Εσύ  ' Σαι η 'Άμπελος
κι εμείς τα κλήματα,
μέσα μας ρέει η ζωή Σου
τώρα,  Ιησού.
Εσύ μέσα σε μας
κι εμείς μέσα σ'  Εσέ,
μες στην αγάπη Σου
ενωμένοι πάντοτε.
Καρπό πολύ για Σε
να φέρουμε,  Ιησού Χριστέ,
έτσι o Θεός Πατέρας μας
δοξάζεται.

…..
Άσμα Ασμάτων 6:
11 Κατέβηκα στον κήπο με τις καρυδιές για να δω τη χλόη τής κοιλάδας, να δω αν βλάστησε η άμπελος, κι αν άνθισαν οι ροδιές.
 Ζαχαρίας 8:
12 Επειδή, ο σπόρος θα είναι της ειρήνης· η άμπελος θα δώσει τον καρπό της, και η γη θα δώσει τα γεννήματά της, και οι ουρανοί θα δώσουν τη δρόσο τους· και θα κληροδοτήσω στο υπόλοιπο αυτού του λαού όλα αυτά.

Ιωάννης 15:
5 Εγώ είμαι η άμπελος, εσείς τα κλήματα· εκείνος που μένει ενωμένος μαζί μου, και εγώ μαζί του, αυτός φέρνει πολύ καρπό· επειδή, χωρίς εμένα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε.
6 Αν κάποιος δεν μείνει ενωμένος μαζί μου, ρίχνεται έξω, όπως το κλήμα, και ξεραίνεται· και τα μαζεύουν και τα ρίχνουν σε φωτιά, και καίγονται.
7 Αν μείνετε ενωμένοι μαζί μου, και τα λόγια μου μείνουν μέσα σας, θα ζητάτε ό,τι αν θέλετε, και θα γίνει σε σας.

8 Κατά τούτο δοξάζεται ο Πατέρας μου, στο να φέρετε πολύ καρπό· και έτσι θα είστε μαθητές μου.
το 2015 τα σταφύλια μας