1-8-2016---ΔΕΥΤΕΡΑ-----ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ


ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΡΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΟΥ
08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
1-8-2016—ΔΕΥΤΕΡΑ

 Ψαλμοί 51
ΕΛΕΗΣΕ με, ω Θεέ, σύμφωνα με το μεγάλο σου έλεος· σύμφωνα με το πλήθος των οικτιρμών σου, εξάλειψε τα ανομήματά μου.
2 Πλύνε με περισσότερο και περισσότερο από την ανομία μου, και από την αμαρτία μου καθάρισέ με.
3 Επειδή, τα ανομήματά μου εγώ γνωρίζω, και η αμαρτία μου είναι μπροστά μου συνεχώς.

4 Σε σένα, σε σένα μονάχα αμάρτησα, και έπραξα μπροστά σου το πονηρό· για να δικαιωθείς στα λόγια σου, και να είσαι άμεμπτος στις κρίσεις σου.
5 Δες, είχα συλληφθεί με ανομία, και με αμαρτία με γέννησε η μητέρα μου.
6 Δες, αγάπησες αλήθεια στην καρδιά, και στα ενδόμυχα θα με διδάξεις σοφία.
7 Ράντισέ με, με ύσσωπο, και θα είμαι καθαρός· πλύνε με, και θα είμαι λευκότερος από χιόνι.
8 Κάνε με να ακούσω αγαλλίαση και ευφροσύνη, για να ευφρανθούν τα κόκαλα που έσπασες.
9 Απόστρεψε το πρόσωπό σου από τις αμαρτίες μου, και εξάλειψε όλες τις ανομίες μου.

10 Κτίσε μέσα μου, Θεέ, μια καθαρή καρδιά· και ένα ευθύ πνεύμα ανανέωσε μέσα μου.
11 Μη με απορρίψεις από το πρόσωπό σου· και το πνεύμα σου το άγιο μη το αφαιρέσεις από μένα.
12 Απόδωσέ μου την αγαλλίαση της σωτηρίας σου, και με ηγεμονικό πνεύμα στήριξέ με.
ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΡΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗΜΟΥ

Ύμνος 38
(αδ. Γιάννης Δημητριάδη )
01/.  ΧΑΙΡΕΤΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ (21)
Χαίρεται και ψάλλει η καρδιά μας
Μες το διάβα τούτης της ζωής.
Προσκαιρότης γύρω και κοντά μας
Το γνωρίζουμε αυτό εμείς. Χαίρετ’ η
 καρδιά μας  Μες τα σωθικά μας έχουμε
μια νέα κι όμορφη ζωή Μια ζωή αγία όλο
ευλογία πλημμυρίζει μέσα στη ψυχή.

Νέοι γέροι όλοι ευτυχισμένοι νιώθουμε μια
άδολοι χαρά. Είμαστε  στ’ αλήθεια λυτρωμένοι
αλληλούια ψάλλει η καρδιά. Ο Χριστός χαρίζει
στις ψυχές γαλήνη δίδει σωτηρία δίδει τη χαρά.
Φίλε αν ζητήσεις να’ βρεις την ειρήνη θα την
Βρεις εκεί στο Γολγοθά.

Η ζωή μας γρήγορα διαβαίνει όλα γύρω φεύγουν
Και πετούν. Λίγες μέρες στη ζωή μας μένουν
Μα κι αυτές σε λίγο θα χαθούν. Κι όμως αν
Θελήσεις αιώνια να ζήσης πρόσεξε λιγάκι σκέψου
Σοβαρά. Να το μυστικό μας έλα στο Χριστό μας
Λάβε σωτηρία στην καρδιά.

.........................................