28-8-2016--ΑΠΟΚ.1 :8-------- «Εγώ είμαι το Α και το Ω αρχή και τέλος λέγει ο Κύριος ο Ων και ο Ην και ο ερχόμενος ο Παντοκράτωρ (Αποκ.1:8). «Εγώ είμαι Θεός ο Παντοκράτωρ περιπάτει ενώπιον μου και έσο τέλειος. Και θέλω στήσει την διαθήκην μου αναμέσον εμού και σου». 8 Εγώ είμαι το Α και το Ω, η αρχή και το τέλος, λέει ο Κύριος, ο Ων και ο Ην και ο Ερχόμενος, ο Παντοκράτορας.



Από Τον Κόσμο Της Αγίας Γραφής
ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
02
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ

Ο ΑΝΑΡΧΟΣ ΘΕΟΣ –Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ –Η ΑΓΑΠΗ ΘΕΟΥ

«Εγώ είμαι το Α και το Ω αρχή και τέλος λέγει ο Κύριος ο Ων και ο Ην και ο ερχόμενος ο Παντοκράτωρ
(Αποκ.1:8).
«Εγώ είμαι Θεός ο Παντοκράτωρ περιπάτει ενώπιον μου και έσο τέλειος. Και θέλω στήσει την διαθήκην μου αναμέσον εμού και σου».
8 Εγώ είμαι το Α και το Ω, η αρχή και το τέλος, λέει ο Κύριος, ο Ων και ο Ην και ο Ερχόμενος, ο Παντοκράτορας.
(Γεν.17:1—2).
Ένας μόνο υπάρχει ζων και αληθινός Θεός. Ο Θεός είναι το Α και το Ω η αρχή και το τέλος. Στην Αγία Γραφή ο Θεός ονομάζεται Παντοκράτωρ Κύριος Ιεχωβά Ύψιστος Αιώνιος Και Κύριος των Δυνάμεων. Ο Θεός είναι Δημιουργός του Σύμπαντος. Εν αρχή εποίησεν τα πάντα και τίποτε εξ εκείνων που έγιναν δεν έγινεν εκτός Αυτού. Το παρελθόν της Δημιουργίας είναι ανεξερεύνητο. Ο Θεός δημιούργησε κατ’ αρχάς τον ουρανό και την γη. 
Η γη μετά την δημιουργία ήτο άμορφος και έρημος. 
Η γενική γνώμη είναι ότι ο διάβολος επέφερε την καταστροφή αυτή επί της γης. Αργότερα ο Θεός αποκατάστησε την γη η οποία φέρει τα σημεία μιας κατακλυσμικής μεταβολής ως αποτέλεσμα της Θείας κρίσεως κατά την προϊστορική περίοδο του κόσμου. Βλέπε.Ιερ.4:23—26 Ησα.24:1 +45: 18
Ο Θεός δημιούργησε τα ζώα τους ανθρώπους. Δημιούργησε τον άνθρωπο με σκοπό να έχει κοινωνία μαζί του. καθ’  όλους τους αιώνες ο Θεός δοκίμασε την αγάπη του ανθρώπου προς Αυτόν. Ο Θεός επιθυμεί να ενθρονιστεί στην καρδιά του ανθρώπου. Ο Θεός είναι προσωπικότης. Βρίσκεται διαρκώς επί του θρόνου Του. Είναι ο αυτός Θεός χθες και σήμερα και εις τους αιώνες. Είναι ο αιώνιος Θεός της αγάπης.

Ο Θεός είναι τριάς. Τρία πρόσωπα υπάρχουν εις την ενότητα της Θεότητος ο Πατήρ ο Υιός και το άγιο Πνεύμα. Τα τρία αυτά πρόσωπα ήσαν παρόντα κατά την βάπτιση του Χριστού. Το άγιο Πνεύμα εφανερώθει ο Πατήρ ομίλησε και ο Υιός εβαπτίσθει. Ο Θεός είναι Πνεύμα είναι πανταχού παρών είναι παντογνώστης και παντοδύναμος. «Οι Ουρανοί διηγούνται την δόξαν του Θεού και το στερέωμα αναγγέλλει το έργον των χειρών Αυτού. Η ημέρα προς την ημέρα λαλεί λόγον και η νυξ προς την νύκτα αναγγέλλει γνώσιν. Δεν είναι λαλιά ουδέ λόγος των οποίων η φωνή δεν ακούγεται».

(Ψαλμός ιθ:1—3).
Η πίστης του ανθρώπου προς τον Θεόν  αποτελεί το μόνο φάρμακο κατά της ταραχής και του φόβου που τόσο επικρατούν σήμερα εις τον κόσμο. Με την πίστη προς τον Θεό συμβαδίζουν υγεία και δύναμης. Πίστευε λοιπόν εις τον Θεό όλες τις ημέρες της ζωής σου μη φοβού διότι Αυτός σε κρατά από το χέρι. Αυτός είναι το καταφύγιο και η δύναμη μας. Το τέκνο του Θεού πρέπει να πιστεύει και να εμπιστεύεται εις τον Θεό καθημερινώς ενώ εργάζεται σύμφωνα με το θέλημα Αυτού με ειρήνη και ευτυχία.

Οι τρεις παράγοντες της επιτυχίας είναι πίστις προς τον Θεό πίστις προς τον εαυτό σου και πίστις προς τους άλλους. Με την τριπλή αυτή πίστη ο άνθρωπος μπορεί να εργάζεται με ενθουσιασμό διότι ενθουσιασμός είναι πίστις εν δράσει. «Εν τη ησυχία και πεποιθήσει θέλει είσθαι η δύναμις σας».
(Ησαϊας λ:1).
Η χώρα μας δεν μπορεί να αγνοήσει τις βασικές διδασκαλίες του λόγου του Θεού. Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την εξάρτηση μας από τον Θεό. χωρίς Αυτόν δεν δυνάμεθα να υπάρχομε ως έθνος. Χωρίς τον θεό δεν δύναται να υπάρξει δημοκρατικό πολίτευμα. Οφείλουμε να γνωρίζουμε τον Θεό να
ερευνούμε τις Γραφές και να αποδεχόμαστε την αιώνιο αλήθεια του Λόγου του Θεού. «Εάν ο Κύριος δεν οικοδομήση οίνον εις μάτην κοπιάζουσιν οι οικοδομούντες αυτόν εάν ο Κύριος δεν φυλάξει πόλιν εις μάτην αγρυπνεί ι φυλάττων».

(Ψαλμός ρκζ:1)    
«Οι πεποιθότες επί Κύριον είναι ως το Όρος Σιών το οποίον δεν θέλει σαλευθή εις τον αιώνα διαμένει».(ψαλμός ρκε:1)
SYNEXIZETAI

«»»»»»»»»»»»»»»»»