27--8--2016----ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ----Σ’ αγαπώ Θεέ μου της ζωής πηγή μου Τι πλατειά η καρδιά σου να με υποφέρεις! Κι’ όταν γονατίζω στης σιωπής τις ώρες Η καρδιά μου ψάλλει, πόσο είσαι καλός!



08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
27-8-2016—ΣΑΒΒΑΤΟ
24
 ΕΤΟΙΜΗ ΘΕΕ ΜΟΥ

1/. Έτοιμη  θεέ μου είναι η καρδιά μου
Και σε Σένα θάρθω ύμνο να Σου πω
Το έλεος Σου φθάνει μέχρι τα ουράνια
Σύννεφα αγγίζει η αλήθεια Σου
………………………

Επωδός
…………………….
Σ’ αγαπώ Θεέ μου της ζωής πηγή μου
Τι πλατειά η καρδιά σου να με υποφέρεις!
Κι’ όταν γονατίζω στης σιωπής τις ώρες
Η καρδιά μου ψάλλει, πόσο είσαι καλός!
……………………
2/. Την ψυχή μου υψώνω, Κύριε σε Σένα,
Πέτρα φρούριο μου, βράχε δυνατέ.
Άγιος, άγιος, άγιος, ταπεινά ψελλίζω
Στ’ όνομα Σου ελπίζω για να προχωρώ.
………………………

Ψαλμοί 15
ΚΥΡΙΕ, ποιος θα κατοικήσει στη σκηνή σου; Ποιος θα κατοικήσει στο βουνό σου το άγιο;
2 Εκείνος που περπατάει με ακεραιότητα και πράττει δικαιοσύνη και μιλάει αλήθεια μέσα στην καρδιά του.
3 Εκείνος που δεν καταλαλεί με τη γλώσσα του, ούτε πράττει κακό στον φίλο του, ούτε δέχεται ονειδισμό ενάντια στον διπλανό του·
4 στα μάτια του περιφρονείται ο αχρείος· τιμάει όμως αυτούς που φοβούνται τον Κύριο·
υπόσχεται με όρκο στον διπλανό του, και δεν αθετεί.
5 Δεν δίνει το ασήμι του με τόκο, ούτε παίρνει δώρα ενάντια στον αθώο.
Εκείνος που πράττει αυτά, δεν θα σαλευτεί, στον αιώνα!

Εφεσίους 2
14 Επειδή, αυτός είναι η ειρήνη μας, ο οποίος έκανε τα δύο μέρη ένα, και γκρέμισε το μεσότοιχο του φραγμού,
15 καταργώντας την έχθρα επάνω στη σάρκα του, τον νόμο των εντολών, που είναι στα διατάγματα, ώστε, στον εαυτό του, να κτίσει τούς δύο σε έναν καινούργιο άνθρωπο, φέρνοντας ειρήνη·
16 και να συμφιλιώσει και τους δύο σε ένα σώμα προς τον Θεό διαμέσου τού σταυρού, αφού θανάτωσε διαμέσου αυτού την έχθρα.

17 Και όταν ήρθε, κήρυξε ευαγγέλιο ειρήνης σε σας που ήσασταν μακριά, και σ' αυτούς που ήσαν κοντά·
18 επειδή, διαμέσου αυτού έχουμε και οι δύο την είσοδο προς τον Πατέρα με ένα Πνεύμα.