13--και--14-και-15---και 16---8--2016------ Τον Ιησού μου θ’ ακολουθήσω Τον Ιησού μου θ’ ακολουθήσω Ναι αποφάσισα γι αυτόν να ζήσω Και δεν θα στρέψω ποτέ μου πίσω

08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
13-8-2016—ΣΑΒΒΑΤΟ
10
Λουκάς 13
24 Αγωνίζεστε να μπείτε μέσα από τη στενή πύλη· επειδή, σας λέω, πολλοί θα ζητήσουν να μπουν μέσα και δεν θα μπορέσουν.
25 Όταν ο οικοδεσπότης σηκωθεί και κλείσει τη θύρα, και αρχίσετε να στέκεστε έξω, και να κρούετε τη θύρα, λέγοντας: Κύριε, Κύριε, άνοιξε σε μας· και εκείνος απαντώντας σάς πει: Δεν σας ξέρω από πού είστε·
Ματθαίος 7
Μπείτε μέσα από τη στενή πύλη· επειδή, πλατιά είναι η πύλη, και ευρύχωρος ο δρόμος που φέρνει στην απώλεια, και πολλοί είναι αυτοί που μπαίνουν μέσα απ' αυτή.
14 Επειδή, στενή είναι η πύλη, και θλιμμένος ο δρόμος που φέρνει στη ζωή, και λίγοι είναι αυτοί που τη βρίσκουν.
15 Προσέχετε δε από τους ψευδοπροφήτες, που έρχονται σε σας με ενδύματα προβάτων, από μέσα όμως είναι αρπακτικοί λύκοι.
16 Θα τους γνωρίσετε από τους καρπούς τους· μήπως μαζεύουν σταφύλια από αγκάθια ή σύκα από τριβόλια;
17 Έτσι, κάθε καλό δέντρο κάνει καλούς καρπούς· ενώ το σαπρό δέντρο κάνει κακούς καρπούς.
18 Δεν μπορεί ένα καλό δέντρο να κάνει κακούς καρπούς ούτε ένα σαπρό δέντρο να κάνει καλούς καρπούς.
19 Κάθε δέντρο που δεν κάνει καλό καρπό κόβεται και ρίχνεται στη φωτιά.
20 Επομένως, από τους καρπούς τους θα τους γνωρίσετε.

53/. Ο δρόμος σου δύσκολος και σκοτεινός

Ο δρόμος σου δύσκολος και σκοτεινός
μη σκέπτεσαι βάδιζε μπρος
Με ύμνους προχώρα και μη σταματάς
Ο φίλος σου είν’ ο Χριστός.
……………
Επωδός
Με ύμνο προς τον ουρανό (δις)
Και μεσ’ στην καρδιά του Θεού τη χαρά
Και βάδιζε –βάδιζε  μπρος.
……………
Και αν χρειαστεί να δοκιμαστείς
Μη σκέπτεσαι βάδιζε μπρος
Ο Παύλος και ο Σίλας μεσ’ τη φυλακή
Υμνούσαν εκεί τον Θεό.
……………
Σε λάκκο λεόντων ο Δανιήλ
Με πίστη υμνούσε Αυτόν
Μιμήσου λοιπόν την πίστη αυτή
Και βάδιζε –βάδιζε μπρος.

…………………………………
08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
14-8-2016—ΚΥΡΙΑΚΗ
11

Κολοσσαείς 3
8 Τώρα, όμως, απορρίψτε κι εσείς από το στόμα σας όλα αυτά: Οργή, θυμό, κακία, βλασφημία, αισχρολογία.
9 Μη λέτε ψέματα ο ένας στον άλλον, αφού ξεντυθήκατε τον παλιό άνθρωπο, μαζί με τις πράξεις του·
10 και ντυθήκατε τον καινούργιο, αυτόν που ανακαινίζεται σε επίγνωση, σύμφωνα με την εικόνα εκείνου που τον έκτισε·
11 όπου δεν υπάρχει Έλληνας και Ιουδαίος, περιτομή και ακροβυστία, βάρβαρος, Σκύθης, δούλος, ελεύθερος, αλλά τα πάντα και μέσα σε όλα είναι ο Χριστός.
Ψαλμοί 3:
3 Αλλ' εσύ, Κύριε, είσαι η ασπίδα μου, η δόξα μου, και εκείνος που υψώνει το κεφάλι μου.

54/. Ψηλά στα ουράνια κοιτούμε

Ψηλά στα ουράνια κοιτούμε στο φως στη χαρά
Στη ζωή και τον Ιησού καρτερούμε
…………
Επωδός
Δόξα –δόξα Ανήκει αεί στον Θεό
Αλληλούια και ύμνος ανήκουν σ’ Αυτόν.
………….
Το βλέμμα μας είναι στραμμένο στη θεία μορφή
Του Χριστού στα βάθη μας είναι γραμμένο
Το όνομα του Λυτρωτού.
…………
Βαθειά στην καρδιά χαραγμένη η πίστη μας
Προς τον Θεόν δόξα και τιμή μας προσμένει
Σαν φθάσουμε στον ουρανό.

…………………………………
08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
15-8-2016—ΔΕΥΤΕΡΑ
12
Κολοσσαείς 3
12 Ντυθείτε, λοιπόν, ως εκλεκτοί τού Θεού, άγιοι και αγαπημένοι, σπλάχνα οικτιρμών, καλοσύνη, ταπεινοφροσύνη, πραότητα, μακροθυμία·
13 υποφέροντας ο ένας τον άλλον, και συγχωρώντας ο ένας τον άλλον, αν κάποιος έχει παράπονο ενάντια σε κάποιον· όπως και ο Χριστός συγχώρεσε σε σας, έτσι κι εσείς.
14 Και σε όλα τούτα, ντυθείτε την αγάπη, που είναι ο σύνδεσμος της τελειότητας.
15 Και η ειρήνη τού Θεού ας βασιλεύει στις καρδιές σας, στην οποία και προσκληθήκατε σε ένα σώμα· και γίνεστε ευγνώμονες.
16 Ο λόγος τού Χριστού ας κατοικεί μέσα σας πλούσια, με κάθε σοφία· διδάσκοντας και νουθετώντας ο ένας τον άλλον, με ψαλμούς και ύμνους και πνευματικές ωδές, ψάλλοντας με χάρη από την καρδιά σας στον Κύριο.
17 Και κάθε τι, ό,τι αν κάνετε, με λόγο ή με έργο, όλα να τα κάνετε στο όνομα του Κυρίου Ιησού, ευχαριστώντας διαμέσου αυτού τον Θεό και Πατέρα.

75/. Ένδυμα λευκό όργανο
Ένδυμα λευκό όργανο χρυσό ένα παλάτι ένα
Στέφανο. Αληθινή  χαρά ουράνιο θησαυρό
Ετοίμασ’ ο Χριστός μου. Είναι  Σωτήρας μου
Μ’ ελευθέρωσε πλήρωσ’ ακριβά για μένα
Στο Σταυρό. Μέσα  στην αγάπη Του με οδήγησε
Και τώρα ζω στο φως Του
……………`
Επωδός
Και βαδίζω - βαδίζω ευτυχής
Βαδίζω προς Αυτόν στον ουρανό
……………….
Την Κυριακή ευτυχής Δευτέρα με χαρά
Την Τρίτη έχω πάντοτε  ειρήνη στην καρδιά
Τετάρτη ολημερίς και Πέμπτη ζω στο φως
Παρασκευή και Σάββατο στη γη είναι ο ουρανός

08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
16-8-2016—ΤΡΙΤΗ
13
Κολοσσαείς 3
18 Οι γυναίκες, υποτάσσεστε στους άνδρες σας, όπως αρμόζει εν Κυρίω.
19 Οι άνδρες, αγαπάτε τις γυναίκες σας, και μη είστε πικροί απέναντί τους.
20 Τα παιδιά, υπακούτε στους γονείς, σε όλα· επειδή, αυτό είναι ευάρεστο στον Κύριο.
21 Οι πατέρες, μη ερεθίζετε τα παιδιά σας, για να μη μικροψυχούν.
22 Οι δούλοι, υπακούτε σε όλα στους κατά σάρκα κυρίους σας, όχι με οφθαλμοδουλεία, ως ανθρωπάρεσκοι, αλλά με απλότητα καρδιάς, έχοντας φόβο προς τον Θεό.
23 Και κάθε τι, ό,τι αν κάνετε, να το εργάζεστε από ψυχής, σαν στον Κύριο, και όχι σε ανθρώπους·
24 ξέροντας ότι από τον Κύριο θα πάρετε την ανταπόδοση της κληρονομιάς· επειδή, υπηρετείτε ως δούλοι στον Κύριο, τον Χριστό·
25 όποιος, όμως, αδικεί, θα πάρει την αμοιβή τής αδικίας του, και προσωποληψία δεν υπάρχει.

62/. Τον Ιησού μου θ’ ακολουθήσω

Τον Ιησού μου θ’ ακολουθήσω
Τον Ιησού μου θ’ ακολουθήσω
Ναι αποφάσισα γι αυτόν να ζήσω
Και δεν θα στρέψω ποτέ μου πίσω
………..
Μπρος ο Σταυρός Του ο κόσμος πίσω
Μπρος ο σταυρός Του ο κόσμος πίσω
Ναι αποφάσισα γι αυτόν να ζήσω
Και δεν θα στρέψω ποτέ μου πίσω.
………….
Όλο τον κόσμο πάρε δικό σου
Τον Ιησού μου εμένα δος μου
Τον Ιησού μου γω να κερδίσω
…………..
Και  αν κανένας δεν ρθει μαζί μου
Και αν κανένας δεν ρθει μαζί μου
Εγώ και τότε θ’ ακολουθήσω

…………………………