26--8--2016---------Σε ευλογώ σε δοξάζω μαζί με όλα τον κόσμο στον ουρανό και τους αγίους Σου αγγέλους. Θα φωνάζω το δόξα αλληλούια πάντοτε όσο ζω στον κόσμο και σε όλο το σύμπαν και επάνω στην γη. αμήν




01--Iδού έρχομαι ταχέως !!!
Μεσ’ του Χριστού τη χάρη
Μέσ’ του Χριστού τη χάρη πως έφτασα βαθιά και είδα την αγάπη του να μ’ έχει από κοντά. Όταν ν είδα την σωτηρία που για μένα πόσο ακριβά πλήρωσε.
Τότε αναλύθηκα σε δάκρυα και μετάνοια βαθιά και αναλογίστηκα πόσο μ’ αγαπά.
Είδα πως δεν ήμουν άξιος  να με αγαπά κι όμως  Χριστέ μου  μ’ αγάπησες βαθιά
ΚΙΣ –ΡΗ
……………..

02--Ο Κύριος με συγχωρεί.

 Πόσο σε ευχαριστώ Πατέρα που δεν με απέρριψες αλλά με συγχώρησες και με έβαλες μέσα στο λαό Σου.
 Εσύ Κύριε έσκυψες επάνω στο πρόβλημα που δημιούργησε η αμαρτία. Σε ευχαριστώ που έδωσες τον γιο σου για μένα και πέθανε επάνω στο σκληρό σταυρό. Ναι κύριε δέχομαι ότι είμαι αμαρτωλώς δέχομαι ότι εσύ πέθανες για μένα και τώρα περιμένω να μου δίνεις αύξηση  και να  με πληρώνεις με το Πνεύμα σου το Άγιο να μου δίνει την ζωή που θέλεις εσύ ώστε να είμαι  δυνατός υπακοή, σε πίστη σε εμπιστοσύνη στο πρόσωπο σου και να μην κάνω τίποτα έξω από το θέλημα Σου.

Σε ευλογώ σε δοξάζω μαζί με όλα τον κόσμο  στον ουρανό και τους αγίους Σου αγγέλους.
Θα φωνάζω το δόξα αλληλούια πάντοτε όσο ζω στον κόσμο και σε όλο το σύμπαν και επάνω στην γη. 
αμήν
17-4--2016---ΚΙΣ-ΡΗ--------
…………………………