9-8-2016----Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ------9--8--2016-----Ψηλά ψυχή μου στον Θεό είν’ ώρα ν’ ανεβείς Κι’ απ’ το ποτάμι της ζωής το αθάνατο να πιεις.---- Τράβα τον δρόμο του Σταυρού που άνοιξε Χριστός Κι εμπρός στον θρόνο του Θεού θα σ’ οδήγηση Αυτός


9--8--2016-----Ψηλά ψυχή μου στον Θεό είν’ ώρα ν’ ανεβείς Κι’ απ’ το ποτάμι της ζωής το αθάνατο να πιεις.---- Τράβα τον δρόμο του Σταυρού που άνοιξε Χριστός Κι εμπρός στον θρόνο του Θεού θα σ’ οδήγηση Αυτός



8--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
9-8-2016—ΤΡΙΤΗ
06

Κολοσσαείς 2
1 Επειδή, θέλω να ξέρετε ποιον μεγάλο αγώνα έχω για σας και γι' αυτούς που είναι στη Λαοδίκεια, και για όσους δεν έχουν δει σωματικά το πρόσωπό μου·

2 για να παρηγορηθούν οι καρδιές τους, καθώς θα ενωθούν μαζί, με αγάπη, και σε κάθε πλούτο τής πληροφορίας τής σύνεσης, ώστε να γνωρίσουν το μυστήριο του Θεού και Πατέρα και του Χριστού·
3 στον οποίο είναι κρυμμένοι όλοι οι θησαυροί τής σοφίας και της γνώσης.

4 Και το λέω αυτό, για να μη σας εξαπατάει κάποιος με πιθανολογία·
5 επειδή, αν και κατά το σώμα είμαι απών, όμως με το πνεύμα είμαι μαζί σας, χαίροντας και βλέποντας την τάξη σας, και τη σταθερότητα της πίστης σας στον Χριστό.


31/. Ψηλά ψυχή μου στον Θεό

Ψηλά ψυχή μου στον Θεό είν’ ώρα ν’ ανεβείς
Κι’ απ’ το ποτάμι της ζωής το αθάνατο να πιεις.
…………..
Ειν’ ώρα τα εγκόσμια ν’ αφήσεις κατά γης
Και πιο ψηλά προς τον Χριστό στο φως να υψωθείς.
…………...
Τράβα τον δρόμο του Σταυρού που άνοιξε Χριστός
Κι εμπρός στον θρόνο του Θεού θα σ’ οδήγηση Αυτός
…………….
Καθάρισε τα βάθη σου στο αίμα του Χριστού
Και διάβα με λευκή στολή την πύλη τα’ ουρανού.

…………………………………