31--7--2016-----Ματθαίος 10: 38 Και όποιος δεν παίρνει τον σταυρό του, και ακολουθεί πίσω από μένα, δεν είναι άξιος για μένα. 39 Όποιος βρει τη ζωή του, θα τη χάσει· και όποιος χάσει τη ζωή του για μένα, θα τη βρει. 40 Όποιος δέχεται εσάς, δέχεται εμένα· και όποιος δέχεται εμένα, δέχεται εκείνον που με απέστειλε. Ιωάννης 12: 26 Αν κάποιος εμένα υπηρετεί, εμένα ας ακολουθεί· και όπου είμαι εγώ, εκεί θα είναι και ο δικός μου υπηρέτης· και αν κάποιος υπηρετεί εμένα, θα τον τιμήσει ο Πατέρας.



07--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
30-7-2016---Σάββατο

53 Τον Ιησού μου θ’ ακολουθήσω

1/.Τον Ιησού μου θ’ ακολουθήσω
Τον Ιησού μου θ’ ακολουθήσω
Ναι αποφάσισα γι αυτόν να ζήσω
Και δεν θα στρέψω ποτέ μου πίσω.

2/. Μπρος ο Σταυρός Του ο κόσμος πίσω
Μπρος ο Σταυρός Του ο κόσμος πίσω
Ναι αποφάσισα γι Αυτόν να ζήσω
Και δεν θα στρέψω πίσω.

3/. Όλο τον κόσμο εγώ αφήνω
Τον Ιησού μου εβρήκα
Τον Ιησού μου μες την καρδιά μου
Και δεν θα στρέψω ποτέ μου πίσω
……………………..
4/. Και αν κανένας δε’ ρθεί μαζί μου
Και αν κανένας δε ρθεί μαζί μου
Εγώ και τότε θ’ ακολουθήσω
Και δεν θα στρέψω ποτέ μου πίσω

07--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
31-7-2016---Κυριακή
51/.  Στηρίζω την ελπίδα μου

1/. Στηρίζω την ελπίδα μου
Πάνω στο αίμα του Αμνού
Και δεν τολμώ να εμπιστευθώ
Αλλού εκτός απ’ τον Χριστό.

Επωδός
Ο μόνος βράχος ο Χριστός
Όλα τα άλλα ένας σωρός
Είν’ από σκύβαλα σαθρός.
Μες τη φουρτούνα τη φριχτή
Όταν τον χάνω μια στιγμή
Η ελπίδα μου έγκυρα
Τον βρίσκει μέσα στα νερά.

2/. Είναι γλυκύς κι’ αληθινός
Στις υποσχέσεις Του πιστός.
Κι αν όλα γύρω μαραθούν
Οι πόθοι μου πάντα θ’ ανθούν.
……………………..
3/. Κι’ όταν με σάλπιγγα θαρθεί
Στη δεύτερη Του έλευση
Κι’ εγώ μαζί Του θα βρεθώ
Με τους πιστούς στον ουρανό.

………………………