24--7--2016--------------13—ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ-----------Εφεσίους ε:23-32 ). Είναι λοιπόν τύπος του Αγίου Πνεύματος ο δούλος του Αβραάμ Ελιέζερ. (Γένεσης καδ:58) Η Ρεβέκα ακολούθησε οικειοθελώς τον δούλο. Έτσι και ο πιστός πρέπει να ακολουθήσει το Άγιο Πνεύμα χωρίς αντίρρηση και με τελεία αφιέρωση . και είναι αξιοσημείωτο ότι η Ρεβέκα ακολούθησε τον Ελιέζερ, χωρίς να γνωρίζει ούτε αυτόν ούτε και που θα την οδηγούσε. (Γένεσης κδ:61).

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



13—ΤΟ  ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ
(Του Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)
Εκδόσεις (Ο Λόγος Αθήναι 1976)
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Μποσταντζόγλου (1885—1916)
  Ας λάβουμε στο σημείο αυτό υπ’ όψιν μας ότι πολλοί χριστιανοί, ενώ αρχίζουν τη χριστιανική τους πορεία με ζηλευτή πρόοδο και πνευματική ανάταση, κατόπιν παρασυρόμενοι από τον κόσμο μοιάζουν σαν τα πηγάδια του Ισαάκ που οι Φιλισταίοι, κινούμενοι από φθόνο απέφραξαν. 
Και οι Φιλισταίοι παρουσιάζονται

  Αν συμβεί κάτι τέτοιο, πρέπει να γίνει επιστροφή δια της μετανοίας. Και θα είναι σαν να ξεβουλώνονται τα παλιά πηγάδια ή ανοίγονται καινούργια γεμάτα με κρυστάλλινα πνευματικά νερά και θα ριζώσουν πνευματικά, θα ανθίσουν και θα παράγουν ευλογημένους καρπούς.(Αποκάλυψης β:5 – Ψαλμός – μς:4 – Αποκάλυψης καβ:2 – και Γαλάτας ε:22).
 5/. Ο άνεμος είναι τύπος του Αγίου Πνεύματος. Στον ( Ιεζεκιήλ λζ:9 )
Έχουμε μια θαυμαστή συμβολική παράσταση του Αγίου Πνεύματος ως αέρος.
  Στο κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο γ: 5—8 διαβάζουμε έναν ωραίο παραλληλισμό του αέρος με το Άγιο Πνεύμα. 
Και ειδικά με τη λέξη «πνέει» αποδίδεται παραστατικά μια ιδιότητα του αέρος.
  Την ημέρα της Πεντηκοστής ηκούσθη η έλευσης του Αγίου Πνεύματος ως  «ήχοςανέμου βιαίως φερομένου» (Πράξεις β:2).
  Εις το( Άσμα Ασμάτων δ:16) υπάρχει μία επίκλησης της Εκκλησίας όπως οι άνεμοι πνεύσουν εις τους (πνευματικούς) κήπους. Είναι για τους ανέμους Βορράν και Νότον. 

Και κατά τον (Ιώβ λζ: 9 και Παροιμίες κε:23).« Εκ του Νότου έρχεται ανεμοστρόβιλος και ψύχος εκ του Βορρά» δια την πνευματική καρποφορία του πιστού απαιτούνται και οι δύο άνεμοι. Ο Νότος και ο Βορράς.
  6/. Η φωτιά είναι τύπος του Αγίου Πνεύματος.
  Η στήλη πυρός της νεφέλης φώτιζε τον λαό Ισραήλ και βάδιζε απρόσκοπτα. Άλλος τύπος ήταν και «αι πύριναι γλώσσαι» που αναφέρονται ότι ενεφανίσθησαν κατά την ημέραν της Πεντηκοστής. (Πράξεις β:2).

Στο Ησαϊας δ:4 αποκαλείται «Πνεύμα Καύσεως»
  Όταν το Πνεύμα το Άγιο επισκεφθεί τον αμαρτωλό τον καθαρίζει από κάθε κακία και στη συνέχεια κατακαίει κάθε υπόλειμμα μολισμού σαρκός και πνεύματος και στους αμαρτωλούς που επιστρέφουν, και στους πιστούς που αγιάζονται. (Β΄ Κορινθίους ζ:1)
  7/. Ο Ελιέζερ, ο δούλος του Αβραάμ ήταν τύπος του Αγίου Πνεύματος.
  Αν μελετηθεί με προσοχή το (κεφ. κδ: της Γενέσεως) θα διαπιστωθεί ότι ο πιστός εκείνος δούλος εστάλει από τον Αβραάμ για να αναζητήσει και να εύρη γυναίκα για το γιο του τον Ισαάκ. Ο Ισαάκ ήταν τύπος του Ιησού Χριστού. 

(Εβραίους ια: 17—19).
  Στη Γένεση κδ: κεφάλαιο διαβάζουμε ότι ο Αβραάμ έστειλε τον Ελιέζερ, για να αναζητήσει γυναίκα στον Ισαάκ αφού προηγουμένως είχε αποσοβηθεί η θυσία του και του χαρίσθηκε από το Θεό η ζωή. Έτσι το Πνεύμα το Άγιο εστάλει στον κόσμο για να καλέσει «Νύμφην» για τον Ιησού Χριστό. Τούτο έγινε αφού ο Χριστός αναστήθηκε εκ των νεκρών αναλήφθηκε  στον Ουρανό και κάθισε προς τα δεξιά.

Ας σημειωθεί ότι προ της Πεντηκοστής δεν υπήρχε σώμα, ούτε νύμφη, δηλαδή Εκκλησία Χριστού,(Ματθαίος ις:18 –Πράξεις β:47 –
Εφεσίους ε:23-32 ). Είναι λοιπόν τύπος του Αγίου Πνεύματος ο δούλος του Αβραάμ Ελιέζερ. (Γένεσης καδ:58)
  Η Ρεβέκα ακολούθησε οικειοθελώς τον δούλο. Έτσι και ο πιστός πρέπει να ακολουθήσει το Άγιο Πνεύμα χωρίς αντίρρηση και με τελεία αφιέρωση . και είναι αξιοσημείωτο ότι η Ρεβέκα ακολούθησε τον Ελιέζερ, χωρίς να γνωρίζει ούτε αυτόν ούτε και που θα την οδηγούσε. (Γένεσης κδ:61).

  Ο Ελιέζερ καθ’ όλη τη διάρκεια της αποστολής του δηλαδή από την στιγμή που αναζητούσε μέχρις ότου κατέληξε στην εκλογή της Ρεβέκας και στην πρόσκλησή του να τον ακολουθήσει δεν μίλησε καθόλου για τον εαυτό του, αλλά μιλούσε συνεχώς περί του Ισαάκ. Έτσι και το Άγιο Πνεύμα δεν ομιλεί για τον Εαυτό Του αλλά ομιλεί για τη δόξα του Χριστού, Ιωάννης ις:14

  Η αποστολή του δούλου έληξε όταν αφού επέστρεψε, παρέδωσε τη Ρεβέκα στον Ισαάκ.  Η Ρεβέκα είναι τύπος της Εκκλησίας. Και όπως εκείνη παρεδόθει υπό του πιστού δούλου του Αβραάμ στον Ισαάκ, έτσι και το Άγιο Πνεύμα κατά την αρπαγή της, θα παραδώσει την εκκλησία εις το Ιησού Χριστό.
  Προς το παρόν η εκκλησία είναι η Μνηστή του Χριστού,
(Β΄ Κορινθίους ια:2)> Ο γάμος θα γίνει μετά την αρπαγή της Εκκλησίας.

(Αποκάλυψης ιθ:7—9).
  8/. Ο αρραβών, Εφεσίους α:14
  9/. Η βροχή Ψαλμός οβ:6  
10/. Το Έλαιον, β΄ Βασιλέων δ: 
11/. Το ένδυμα Αποκάλυψης γ: 18
12/. Η πνοή Ιεζεκιήλ λζ:
13/. Η σφραγίς, Εφεσίους α:13
14/. Η κρίσις Πράξεις ε:
Είθε όλοι οι πιστοί να ορθοτομούν  στον λόγο της Αληθείας να γνωρίζουν το μυστήριο της συστάσεως και του υψηλού σκοπού και προορισμού της Εκκλησίας καθ’ όλους τους αιώνας και μέχρις ότου θα πραγματοποιηθεί ο γάμος της ,μετά του Αρνίου.
   Στα επόμενα Κεφάλαια με τη χάρη του Χριστού θα μελετήσουμε με περισσότερες λεπτομέρειες το θέμα το σχετικό με την Εκκλησία του Χριστού.

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΕΚΤΟΝ
ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Σπουδαιότατα ζήτημα είναι η μελέτη της Αγίας Γραφής.  Στο παρόν κεφάλαιο θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε την σχέση που υπάρχει μεταξύ της Αγίας Γραφής και του Αγίου Πνεύματος. Εάν έχουμε σωστή γνώση των αληθειών της Αγίας Γραφής τότε είναι δυνατόν να έχουμε και σωστή πορεία σε όλες τις απόψεις της πνευματικής ζωής.
 Παρ’ όλον ότι το περιεχόμενο της βίβλου είναι αλήθεια, όμως δεν είναι δυστυχώς εκείνοι που προσπάθησαν να ανατρέψουν τις αλήθειες της όπως πχ ο Ρενάν ο Βολτέρος και διάφοροι άλλοι οπαδοί τους. Και η προσπάθεια τους έγινε και προφορικώς και γραπτώς.

  Αυτοί οι διάσημοι άπιστοι αντιστάθηκαν με πείσμα στην  αγία Γραφή. Όμως οι πεποιθήσεις των αποδεδείχθηκαν πλανημένες και τα επιχειρήματα των εχθρών της αληθείας ανετράπησαν από πολλούς πιστούς, οι οποίοι ορθοτομώντας τον λόγο του θεού και δια του προφορικού και δια του γραπτού λόγου επιβεβαίωσαν την αλήθεια της Θείας Αποκαλύψεως. Ο Θεός ανέδειξε αυτούς τους υπερασπιστές της αλήθειας οι οποίοι καταντρόπιασαν τους θρασείς πολέμιους και τους ανάγκασαν να υποστείλουν την πολεμική τους σημαία.

  Αλλά και σήμερα πολλοί που είναι πνευματικώς ακατάρτιστοι έχουν λανθασμένη γνώμη ότι ο χριστιανικός κόσμος εξελίσσεται προς το καλύτερο ενώ στην πραγματικότητα ο σατανάς εργάζεται με συγκαλυμμένη
Εχθρότητα εναντίον χριστιανού αν ήταν δυνατόν ακόμη και τους πιστούς.
  Και ενώ παλαιότερα ο σατανάς εργαζόταν απ’ έξω σαν λέων ωρυόμενος τώρα έχει αλλάξει πορεία και τακτική ώστε να μη γίνεται αντιληπτός από τους πιστούς και εργάζεται μέσα στην Εκκλησία σαν άγγελος φωτός. Θα ήταν δυνατόν να αποδειχθεί το γεγονός αυτό με τη μελέτη πολλών εδαφίων από την Αγία Γραφή που μας ομιλούν γι’ αυτό με τις παραλλασσόμενες  έννοιες των και τόσο ζωηρά ώστε οι αστήρικτοι Χριστιανοί να γαργαλίζονται στην ακοή και να σκανδαλίζονται, (Β΄ Τιμοθέου δ:3—4). «Ίνα μη είμεθα πλέον νήπιοι κυματιζόμενοι και περιφερόμενοι με πάντα άνεμο διδασκαλίας», (Εφεσίους δ:14).

  Παραθέτουμε στη συνέχεια μερικές διαστρεβλώσεις πάνω στα θαύματα και τις αλήθειες της Αγ. Γραφής που τις έχουν διδάξει διάφοροι δήθεν θεολόγοι.
 α/ Αρνούνται την Θεοπνευστία της Βίβλου.
 β/ Αρνούνται την εκ της Παρθένου Μαρίας γέννηση του Χριστού.
 γ/ Αρνούνται την Θεότητα του Ιησού Χριστού.
 δ/ Αρνούνται την ύπαρξη αιωνίου κολάσεως.
  Εκτός των άλλων υπάρχουν και άλλες διαστρεβλώσεις και επιφυλασσόμαστε να τις εκθέσουμε εν καιρώ.
  Οποιαδήποτε διδασκαλία δεν προέρχεται από την Αγία Γραφή πρέπει να απορρίπτεται σαν πλάνη.(Ησαϊας η: 20).

  Ώστε αδιάβλητο και ακλόνητο θεμέλιο της Χριστιανικής πίστεως πρέπει να λαμβάνεται αποκλειστικά η Αγία Γραφή, την  Θεοπνευστία της οποίας πρέπει να έχουμε σαν κανόνα πίστεως καθ’ όλο το διάστημα της Χριστιανικής μας πορείας. Συγγραφεύς της Αγίας Γραφής είναι το Πνεύμα το Άγιο. 
  Πάρα πολλοί αναγνώστες της Αγίας Γραφής δέχονται μόνον γενικότητες
Και όχι τη Γραφή στο σύνολο της.

  Μια τέτοια εκτίμησης του Λόγου του Θεού  είναι εσφαλμένη, διότι όλη η Γραφή είναι Θεόπνευστη. Πρέπει να λέξη προς λέξη και να ερμηνεύεται με ορθοτόμηση και όχι με ορθολογισμό.
..................
  
ειναι η φωτο ειναιμε ομιχλη