27-7-2016---Τετάρτη--------Δόξα, δόξα στο Θεό στον Πατέρα και στο Πνεύμα Και στον Χριστό. Δόξα στο Θεό στο Θεό Όσο ζω θα ψάλλω δόξα στο Θεό-----------Ψαλμοί 118. 19 Ανοίξτε μου τις πύλες τής δικαιοσύνης· θα μπω μέσα σ' αυτές, και θα δοξολογήσω τον Κύριο. 20 Αυτή είναι η πύλη τού Κυρίου· οι δίκαιοι θα μπουν μέσα σ' αυτή. 21 Θα σε δοξολογώ, επειδή με εισάκουσες, και έγινες σε μένα σωτηρία.



07--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
27-7-2016---Τετάρτη

130/. Δόξα στο Θεό (130)

Επωδός
Δόξα, δόξα στο Θεό στον Πατέρα και στο Πνεύμα
Και στον Χριστό. Δόξα  στο Θεό στο Θεό
Όσο ζω θα ψάλλω δόξα στο Θεό
…………………………………..
Έχω πατέρα μεγάλο και ένδοξο είν’ αυτός Θεός
Έχω Σωτήρα και φίλο το Χριστό είν’ αυτός Θεός
Έχω οδηγό το Πνεύμα το Άγιο είν’ αυτός Θεός
Είναι ο Θεός ο αληθινός

Σ’ αυτόν υψώνω τα χέρια και τον Υμνώ είν’ αυτός Θεός
Σ΄ Αυτόν προσφέρω λατρεία έπαινο είν’ αυτός Θεός
Αυτόν μονάχα λατρεύω και προσκυνώ είν’ αυτός Θεός
Είναι ο Θεός ο αληθινός
Ψαλμοί 118.
19 Ανοίξτε μου τις πύλες τής δικαιοσύνης· θα μπω μέσα σ' αυτές, και θα δοξολογήσω τον Κύριο.
20 Αυτή είναι η πύλη τού Κυρίου· οι δίκαιοι θα μπουν μέσα σ' αυτή.
21 Θα σε δοξολογώ, επειδή με εισάκουσες, και έγινες σε μένα σωτηρία.

22 Η πέτρα, την οποία αποδοκίμασαν αυτοί που οικοδομούν, αυτή έγινε κεφαλή γωνίας·

23 από τον Κύριο έγινε αυτή, και είναι θαυμαστή στα μάτια μας.
24 Αυτή είναι η ημέρα που έκανε ο Κύριος· ας αγαλλιαστούμε, και ας ευφρανθούμε σ' αυτή.
25 Ω, Κύριε! Κάνε σωτηρία, παρακαλώ· ω, Κύριε! Ευόδωσε, παρακαλώ.
26 Ευλογημένος ο ερχόμενος στο όνομα του Κυρίου· σας ευλογήσαμε από τον οίκο τού Κυρίου.

27 Ο Θεός είναι ο Κύριος, και μας έδειξε φως·
φέρτε τη θυσία, δεμένη με σχοινιά, μέχρι τα κέρατα του θυσιαστηρίου.
28 Εσύ είσαι ο Θεός μου, και θα σε δοξολογώ· ο Θεός μου, θα σε υψώνω.
29 Δοξολογείτε τον Κύριο, επειδή είναι αγαθός, επειδή το έλεός του παραμένει στον αιώνα.




…………………………………