11-7-2016---ΔΕΥΤΈΡΑ---------12-7-2016---ΤΡΊΤΗ----------Σαμουήλ Β' 22: 29 διότι συ είσαι ο λύχνος μου, Κύριε· και ο Κύριος θέλει φωτίσει το σκότος μου. Παροιμίαι 6: 23 Διότι λύχνος είναι η εντολή και φως ο νόμος, και οι έλεγχοι της παιδείας οδός ζωής·



07--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
11-7-2016---ΔΕΥΤΕΡΑ
Σαμουήλ Β' 22:
29 διότι συ είσαι ο λύχνος μου, Κύριε· και ο Κύριος θέλει φωτίσει το σκότος μου.
Παροιμίαι 6:
23 Διότι λύχνος είναι η εντολή και φως ο νόμος, και οι έλεγχοι της παιδείας οδός ζωής·

Δοξάστε τον Θεό


Δοξάστε τον Θεό
Δοξάστε Τον για τα μεγαλεία Του
 Δοξάστε τον Κύριο των ουρανών
Όλη η γη ας δώσει δόξα στον Ύψιστο
Τον αιώνιο Θεό.

Δοξάστε τον με όργανα και με σάλπιγγες
Με τύμπανα και με κιθάρες
Υψώστε τον αμνό που είναι το Α΄ και το Ω΄
Η Αρχή και το Τέλος
Αυτός είναι ο Θαυμαστός ο Σύμβουλος
``````````````````````````````````````````````````````````
Ο Αιώνιος Πατέρας
Ο Βασιλιάς των βασιλιάδων
Και ο Κύριος των Κυρίων
Κάθε πνοή ας Δοξάζει τον Κύριο
Αλληλούια

07--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
12-7-2016---ΤΡΙΤΗ
Ψαλμοί 119:
105 Νούν. Λύχνος εις τους πόδας μου είναι ο λόγος σου και φως εις τας τρίβους μου.
Παροιμίαι 20:
27 Λύχνος του Κυρίου είναι το πνεύμα του ανθρώπου, το οποίον διερευνά πάντα τα ενδόμυχα της καρδίας.
…………….
Ο Λόγος Σου
Ο Λόγος Σου είναι λυχνάρι στα πόδια μου
Και στο δρόμο μου είναι φως(Τρεις φορές )
Επανάληψι επωδού. 

Κι’ όταν φοβηθώ και νομίζω θα χαθώ
Εσύ στο πλάι μου είσαι
Σε –Σε θα στηριχθώ τον Αιώνιο Θεό
Κράτησε με Κύριε.

Πόσο μ’ αγαπάς το ξέρω Κύριε ω! Θεέ
Μα η καρδιά μου λυγίζει
Οδήγησε με Εσύ στο πλάι Σου κράτα με
Κι αιώνια θα Σ’ αγαπώ θα Σ’ αγαπώ.

Τώρα υψώστε τον Κύριο και Βασιλιά δόξα -δόξα
Τώρα υψώστε τον Κύριο υψώστε και δοξάστε τον Θεό.
Είν’ ο θεός η αλήθεια Του ας υψωθεί
Γη κι ‘ ουρανός δοξάζουν το όνομα Του

Τώρα υψώστε τον Κύριο και Βασιλιά