14--KAI 15--16--KAI-17--7-2016------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ 14-7-2016---ΠΕΜΠΤΗ

14--KAI 15--7-2016------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ 14-7-2016---ΠΕΜΠΤΗ



07--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
14-7-2016---ΠΕΜΠΤΗ
86/. To Όνομα Του Ιησού μου

1/. Ένα όνομα υπάρχει που χαρίζει την ζωή
Ένα Όνομα αγάπης που μιλεί στην ψυχή
Ίσως άγνωστο για άλλους κι’ όμως εις εμέ γνωστό
Τα’ όνομα του Ιησού μου το πολύ αγαπητό.
…………
Επωδός
Τ’ όνομα του Ιησού μου είναι όνομα γλυκύ
Διν’ ειρήνη στην καρδιά μου σωτηρία στην ψυχή.
…………
2/. Τ’ όνομα του στην καρδιά μου με γλυκύτητα ηχεί
Μέσα στη βιοπάλη αληθώς παρηγορεί
Σε κοιλάδα του θανάτου εάν τύχη και βρεθώ
Ω γιατί να δειλιάσω με εκείνο θα σωθώ.
3/. Ιησού θεία αγάπη της ζωής το φως Εσύ
Είσαι δι’ εμέ τα πάντα η χαρά που διαρκεί
Τα’ όνομα Σου θα προφέρω σ’ όλη την ζωή μου εδώ
Και μ’ αυτό θα αποθέσω σκήνωμα μου το φθαρτό
…………
4/. Πάντα τα’ όνομα Σου θάναι δι’ εμέ αγαπητό
Κι όταν έλθω εις το θρόνο πάνω εις τον ουρανό
Η φωνή μου μετ’ αγίων τότε θα αναμιχθεί
Τα’ Όνομα Σου ναι ω Σώτερ διαρκώς θα ανυμνεί.

 …………………………………
07--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
15-7-2016---ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

91/. Τα  ενενήκοντα εννέα

1/. Ενενήκοντα εννέα είν’ ασφαλή εις την
ποίμνην του Αμνού μόνον ένα εχάθη εις τα
δάση τα μακράν. Μακράν   εκ του οίκου αυτού 
ναι τρέχει στα όρη τους κρημνούς μακράν
της αγάπης του Λυτρωτού (δις)
2/. Ενενήντα εννέα Θεέ έσωσας δεν είν’ αρκετά
για Σε Αλλ’ Αυτός απαντά εν αρνίον εμόν έφυγεν
μακράν απ’ εμέ Και αν ο δρόμος είν’ σκληρός
εγώ υπάγω να εύρ’ αυτό (δις)
…………
3/. Τι σταγόνες αίματος είν’ αυταί;  που είναι
στο δρόμο παντού ; είν’ το αίμα τ’ Αμνού που
εχύθη για σε να σε φέρει στην ποίμνην Αυτού.
Πως αι χείρες  σου ρέουν Χριστέ;
Τρυπήθηκαν απο τ’ αγκάθια για σε (δις)
4/. Τώρα βλέπουν να έρχετ’ απο μακράν ο ποιμήν
Το πρόβατον ω χαρείτε και ευρόν αυτό.
Οι άγγελοι ψάλλουν μετά του Πατρός
Χαρά να ευρέθη τ’ απολωλός (δις)

……………………………

16---KAI- 17--7-2016------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ

07--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
16-7-2016---ΣΑΒΒΑΤΟ
94/. Ν’ ακούσω τον Λόγον

1/. Πες μου Ν’ ακούσω τον Λόγον της ιστορίας του Χριστού πως ήλθε σ’ αυτόν τον κόσμο εκ του λαμπρού ουρανού όταν ποτέ ανηγγέλθη υπό των αγγέλων Θεού
Ότι Σωτήρ εγεννήθη χαρά ας γένη παντού.
………….
Επωδός  
Πες μου γλυκιά ιστορία του Ιησού Χριστού δίνει
Αυτός Σωτηρία ας ακουστεί πανταχού.
………….
2/. Στην έρημο εν νηστεία κι εν συνεχή ήτο
σαράντα ημέρας χωρίς καμία τροφή ήλθε 
σ’ Αυτόν ο πειράζων και έφυγε ηττηθείς
Χρισθείς με Πνεύμα το Θείον Ίασε τους ασθενείς
………....
3/. Πες πως Αυτός εκρεμάσθει  κι απέθανε στον σταυρό κι από τον τάφο       ανέστη Ζων πάλιν στον ουρανό είναι τρυφερά η αγάπη Του Ιησού προς ημάς αντίλυτρο παρεδόθη δια θνητές ψυχές    


07--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
17-7-2016---ΚΥΡΙΑΚΗ

92/. Εάν ο Χριστός θα έλθει στη ζωή μου

1/. Κάποιος τυφλός σε μια γωνιά ζητάει λίγη
Συμπόνια μεσ’ τη συμφορά είναι θλιμμένος κι η
Καρδιά πονάει μα ο Χριστός μπροστά του σταματά.
…………
Επωδός 
Σαν  ο Χριστός θα έλθει στη ζωή σου τα δάκρυα κι οι
Πόνοι θα χαθούν τότε ο ήλιος στην καρδιά θα λάμψει
Κι’ οι θλίψεις όλες θα εξαφανιστούν.
…………
2/. Πολλοί λεπροί ακάθαρτοι στο σώμα τυφλοί και άρρωστοι μες τη ζωή χωρίς ελπίδα ψάχνουν για βοήθεια μα ο Χριστός μπροστά τους σταματά.
……….
4/. Και σήμερα οι άνθρωποι γυρεύουν λίγη βοήθεια και παρηγοριά μα τίποτα δεν θα τους βοηθήσει
Αν ο Χριστός δεν έλθει στην καρδιά. 


…………………………………