13-7-2016-----------Ψαλμοί 119: 105 Λύχνος στα πόδια μου είναι ο λόγος σου, και φως στα μονοπάτια μου. Αποκάλυψις 21: 23 Και η πόλη δεν έχει ανάγκη τον ήλιο ούτε το φεγγάρι, για να φέγγουν μέσα σ' αυτή· επειδή, η δόξα τού Θεού τη φώτισε, και ο λύχνος της είναι το Αρνίο.



07--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
13-7-2016---ΤΕΤΑΡΤΗ

Ψαλμοί 119:
105 Λύχνος στα πόδια μου είναι ο λόγος σου, και φως στα μονοπάτια μου.


Αποκάλυψις 21:
23 Και η πόλη δεν έχει ανάγκη τον ήλιο ούτε το φεγγάρι, για να φέγγουν μέσα σ' αυτή· επειδή, η δόξα τού Θεού τη φώτισε, και ο λύχνος της είναι το Αρνίο.
Εφεσίους 6:
17 και πάρτε την περικεφαλαία τής σωτηρίας, και τη μάχαιρα του Πνεύματος, που είναι ο λόγος τού Θεού·
ΠΑΝΟΠΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ
Ψαλμοί 33:
6 Με τον λόγο τού Κυρίου έγιναν οι ουρανοί, και με την πνοή τού στόματός του ολόκληρη η στρατιά τους.
Ψαλμοί 149:
6 Αι εξυμνήσεις του Θεού θέλουσιν είσθαι εν τω λάρυγγι αυτών, και ρομφαία δίστομος εν τη χειρί αυτών·
Αποκάλυψις 1:
16 Και στο δεξί του χέρι είχε επτά αστέρια· και από το στόμα του έβγαινε μια κοφτερή δίστομη ρομφαία· 










και η όψη του έλαμπε, όπως λάμπει ο ήλιος μέσα στη λαμπρότητά του.







Αποκάλυψις 21:
24 Και τα έθνη όσων σώζονται θα περπατούν μέσα στο φως της· και οι βασιλιάδες τής γης φέρνουν τη δόξα και την τιμή τους σ' αυτή.

Ειν’ ο Λόγος Σου
 
1/. Ειν’ ο Λόγος Σου στα βήματα μου φως
 είναι ο λύχνος στης ζωής τα μονοπάτια.
Της καρδιάς είν’ ο ήλιος που φωτίζει λαμπρός
Ειν’ ο Λόγος Σου στα βήματα μου φως











2/. Ειν’ ο Λόγος Σου ψωμί του ουρανού
Το νερό το ζωντανό που ξεδιψάει
Την ψυχή μου δροσίζει μου χορταίνει το νου.
Ειν’ ο Λόγος Σου ψωμί του ουρανού

3/. Ειν’ ο Λόγος Σου μαχαίρι κοφτερό
Είν’ ο Λόγος Σου σπαθί κι’ είναι κοντάρι.
Τον κρατώ μες τη μάχη και νικώ τον εχθρό.
Ειν’ ο Λόγος Σου μαχαίρι κοφτερό

ΕΦΕΣΙΟΥΣ 6:  11 ντυθείτε την πανοπλία τού Θεού, για να μπορέσετε να σταθείτε ενάντια στις μεθοδείες τού διαβόλου·....
....17 και πάρτε τήν περικεφαλαία τής σωτηρίας, και τη μάχαιρα του Πνεύματος, που είναι ο λόγος τού Θεού·



Ιωάννης 6:35 Και ο Ιησούς είπε σ' αυτούς: Εγώ είμαι ο άρτος τής ζωής· όποιος έρχεται σε μένα, δεν θα πεινάσει· και όποιος πιστεύει σε μένα, δεν θα διψάσει ποτέ.
Ιωάννης 6:41 Οι Ιουδαίοι, λοιπόν, γόγγυζαν γι' αυτόν, επειδή είπε: Εγώ είμαι ο άρτος, που κατέβηκε από τον ουρανό·
Ιωάννης 6:48 Εγώ είμαι ο άρτος τής ζωής.

Ιωάννης 4:14 όποιος, όμως, πιει από το νερό που εγώ θα του δώσω, δεν θα διψάσει στον αιώνα· αλλά, το νερό που θα δώσω σ' αυτόν, θα γίνει μέσα του πηγή νερού, που θα αναβλύζει σε αιώνια ζωή.
Ιωάννης 7:37 Και κατά τη μεγάλη τελευταία ημέρα τής γιορτής, ο Ιησούς στεκόταν, και έκραξε λέγοντας: Αν κάποιος διψάει, ας έρχεται σε μένα, και ας πίνει·