6—4 —2016 —ΤΕΤΑΡΤΗ-----.. 29 Επειδή, εσύ, Κύριε, είσαι το λυχνάρι μου· και ο Κύριος θα φωτίσει το σκοτάδι μου.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



04--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
6—4 —2016 —ΤΕΤΑΡΤΗ

Σαμουήλ Β' 22:
2 και είπε: Ο ΚΥΡΙΟΣ είναι πέτρα μου, και φρούριό μου, και ελευθερωτής μου
3 ο Θεός είναι ο βράχος μου· σ' αυτόν θα ελπίζω·
Η ασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου, ο ψηλός πύργος μου, και το καταφύγιό μου,
Ο σωτήρας μου· εσύ με έσωσες από την αδικία…

.. 29 Επειδή, εσύ, Κύριε, είσαι το λυχνάρι μου· και ο Κύριος θα φωτίσει το σκοτάδι μου.
30 Επειδή, με σένα θα διασπάσω στράτευμα· με τον Θεό μου θα πηδήσω επάνω από τείχος.
31 Του Θεού, ο δρόμος του είναι άμωμος, ο λόγος τού Κυρίου είναι δοκιμασμένος· είναι ασπίδα όλων εκείνων που ελπίζουν σ' αυτόν.

               10   
Θεός το φρούριον ημών

01/. Θεός το φρούριον ημών Ασπίς εν τοις κινδύνοις
Και βοηθός παντός πιστού Εν ώρα της οδύνης.
Κατά του πονηρού Κατά του πονηρού
Του των ψυχών εχθρού, Προπύργιον ημών
Ο πάντα κυβερνών Ο άρχων της ειρήνης
**
02
Εάν ημείς εις εαυτούς έχωμεν την ελπίδα
Ματαίως θέλομεν ζητεί Ουράνιον Πατρίδα
Αλλ’ είναι μεθ’ ημών Ο μέγας Ηγεμών Χριστός
ο Λυτρωτής Εχθρού του της ψυχής Συντρίψας την παγίδα.

03
Εάν ο κόσμος εγερθεί Ημάς να αφανίσει
Δεν θέλομεν θορυβηθεί μη όντως κατισχύσει
ταχέως ο Θεός θα έλθει βοηθός εν τη δυνάμει Του
της αληθείας Του  το κράτος να ιδρύσει 



………