3—4 —2016 —ΚΥΡΙΑΚΗ--------Ψαλμοί 86: 4 Εύφρανε την ψυχή τού δούλου σου, επειδή, Κύριε, σε σένα υψώνω την ψυχή μου. 5 Επειδή εσύ, Κύριε, είσαι αγαθός, και εύσπλαχνος, και πολυέλεος σε όλους εκείνους που σε επικαλούνται. 6 Δώσε ακρόαση, Κύριε, στην προσευχή μου, και πρόσεξε στη φωνή των δεήσεών μου.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


τα καλλωπιστικά μου
Ψαλμοί 86:
7 Σε ημέρα θλίψης θα σε επικαλούμαι, επειδή θα με εισακούς.
8 Δεν υπάρχει όμοιός σου ανάμεσα στους θεούς, Κύριε·
ούτε έργα όμοια με τα έργα σου.
9 Όλα τα έθνη, που έκανες, θάρθουν και θα προσκυνήσουν μπροστά σου, Κύριε, και θα δοξάσουν το όνομά σου·
10 επειδή, είσαι μεγάλος, και κάνεις θαυμαστά έργα· εσύ είσαι ο μόνος Θεός.
11 Δίδαξέ με, Κύριε, τον δρόμο σου, και θα περπατώ στην αλήθεια σου· προσήλωνε την καρδιά μου στον φόβο τού ονόματός σου.
12 Θα σε αινώ, Κύριε ο Θεός μου, με όλη την καρδιά μου, και θα δοξάζω το όνομά σου στον αιώνα·
13 επειδή, το έλεός σου επάνω μου είναι μεγάλο· και ελευθέρωσες την ψυχή μου από κατώτατον άδη.
τα καλλωπιστικά μου
04--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
3—4 —2016 —ΚΥΡΙΑΚΗ
Δευτερονόμιον 32:
37 Και θα πει: Πού είναι οι θεοί τους, ο βράχος στον οποίο είχαν το θάρρος τους;
38 Οι οποίοι έτρωγαν το πάχος των θυσιών τους, και έπιναν το κρασί των σπονδών τους;
Ας σηκωθούν και ας σας βοηθήσουν, ας γίνουν σε σας σκέπη.
39 Δείτε, τώρα, ότι εγώ, εγώ είμαι, και, δεν υπάρχει Θεός άλλος, εκτός από μένα.
Εγώ θανατώνω και ζωοποιώ· εγώ πληγώνω και ιατρεύω.
Και δεν υπάρχει κάποιος που να ελευθερώνει από το χέρι μου.
40 Επειδή, εγώ υψώνω το χέρι μου στον ουρανό, και λέω: Εγώ ζω στον αιώνα.


Και σήμερα ακόμα έχουν οι άνθρωποι είδωλα. Ας σκεφτεί ο καθένας αν πραγματικά πιστεύει στον Θεό και να δει που τρέχει στις δύσκολες ώρες του και ποιον επικαλείται που ανάβει το κερί του και που δίνει υποσχέσεις και τάματα.
Όπως: Όταν  ξεφύγει από το κακό και γίνει καλά σε ποιον το αποδίδει. Έχω ακούσει για ιδιαιτέρους άγιους και παναγία. Η  ευχαριστία είναι σε αυτούς.
**
Ψαλμοί 63:
4 Έτσι θα σε ευλογώ στη ζωή μου· και στο όνομά σου θα υψώνω τα χέρια μου.


 28/. Προς Σε υψούται (υψώνεται) κύριε (28)

1/. Προς Σε υψούται κύριε της πλάσεως η φωνή.
Σ’ υμνούσι γη και ουρανοί λαοί και γλώσσαι μύριαι.
……………………….
2/. Της Πατρικής Σου χάριτος αναπλέω ειν’ όλ’ η γη
Ακένωτος Σου η στοργή, κι η πρόνοια Σου άρρητος.

………………………..
3/. Ω τι θ’ αντιδράσουμε αν’ όσων δίνεις εις ημάς
Το Όνομα Σου με τιμάς και ύμνους θα υψώσουμε.
………………………….
4/. Τον νουν και τας καρδίας μας Σοι
δίδομεν Σα Εκ των Σων άγνισαν ταύτα
ως χρυσόν από τας  αμαρτίας μας.
……………………….
5/. Το άγιο Σου θέλημα τον βίον μας διοικεί Προς
δόξαν σου διηνεκή προς μέγα μας ωφέλημα



…………