27--4--2016-----Κύριε είσαι το Α΄ και το Ω΄ Κυβερνάς όλη τη γη. Το φως σου λάμπει μέσα στο σκοτάδι Μαζί σου είμαι νικητής.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



04--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
26 —2016 —ΤΡΙΤΗ
……………………………..
31/.  ΕΙΣΑΙ Η ΣΚΕΠΗ ΜΟΥ
Είσαι η σκέπη μου το καταφύγιό μου
Και πάντα γεμίζεις την καρδιά μου με χαρά
Θα σ’ εμπιστευθώ( 2 φορές)
Στην αδυναμία μου είναι τέλεια η δύναμή Σου.


32/.  ΣΕΙΕΤΑΙ Η ΓΗ
Σείεται η γη και τρέμει ο ουρανός
Ο στρατός του Κυρίου διαβαίνει εμπρός. (2 φορές)
…………………………………
Υμνούν το Βασιλιά δοξάζουν το Λυτρωτή (2 φορές)
……………………………………..
Σαλπιγκτές σαλπίστε τώρα και τα τείχη θα πέσουν
Γιατί ο Κύριος είναι μαζί μας ο Δυνατός.


33/.  Σ’ ΑΓΑΠΩ
Σ’ αγαπώ – σ’ αγαπώ και τη ζωή μου προσφέρω
Τούτη την ώρα ταπεινά σ’ αγαπώ – σ’ αγαπώ.
Κύριε – κύριε  μες τους επαίνους του λαού Σου
Έρχεσαι Εσύ και κατοικείς σ’ αγαπώ – σ’ αγαπώ.
……………………………………..
34/.  ΙΗΣΟΥ ΤΗ ΔΟΞΑ ΣΟΥ
Ιησού τη δόξα Σου θα ψάλλουμε
Θα πούμε σ’ όλους γιατί σταυρώθηκες .
Το χρέος πλήρωσες με το αίμα Σου και πάλι
πήγες ψηλά στους ουρανούς.
……………………………………..
Ποτέ δεν έπαψες για με να μεσιτεύεις
Πόσο αλήθεια μ’ αγαπάς. (2 φορές).

04--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
27 —2016 —ΤΕΤΑΡΤΗ

35/.  ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΕ ΜΕ
Για τη ζωή που μου χάρισες θα Σ’ υπηρετώ
Για κάθε μάχη που κέρδισες Σε δοξολογώ.
``````````````````````````````````````````````````````
Κύριε ελέησε με μάθε μου να ζω
Πώς να σε υμνήσω και πώς να σταθώ.
Τι να σου προσφέρω τι σκοπό να βρω;
Λόγια που δε ξέρω είπες στο Σταυρό.
`````````````````````````````````````````````````````

Στης κάθε αυγής το χαμόγελο Θα σε προσκυνώ
Φτωχός και πένης στον κόσμο αυτό
Θα Σ’  ακολουθώ.
```````````````````````````````````````````````````````````
36/.  ΙΗΣΟΥ ΑΜΝΕ ΘΕΟΥ
Είσαι για μένα η δύναμη ο θησαυρός μου στη ζωή.
Είσαι το παν για με είσαι χρυσάφι καθαρό
Χωρίς εσένα πια δε ζω είσαι το παν για με.
````````````````````````````````````````````````````````
Ιησού. Αμνέ Θεού δόξα στο όνομα Σου
Ιησού. Γιε του Θεού  άξιος Είσαι Εσύ.
````````````````````````````````````````````````````

Πήρες την κάθε μου ενοχή κάθε αμαρτία και ντροπή.
Είσαι το παν για με όταν σκοντάφτω Είσαι κει
Και με σηκώνεις στη στιγμή είσαι το παν για με.

……………………………………..