16-4--2016--------- Σωτήρ ω όνομα σεπτόν Αγγέλων ο χορός Πεσόν ας προσκυνήσ’ Αυτόν δεσπότη του παντός

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



04--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
16—4 —2016 —ΣΑΒΒΑΤΟ
Ιωάννου Α' 3:
21 Αγαπητοί, αν η καρδιά μας δεν μας κατακρίνει, έχουμε παρρησία προς τον Θεό·
22 και ό,τι αν ζητάμε το παίρνουμε απ' αυτόν, επειδή τηρούμε τις εντολές του και πράττουμε τα αρεστά μπροστά του.
23 Και η εντολή του είναι τούτη: Να πιστέψουμε στο όνομα του Υιού του, του Ιησού Χριστού, και να αγαπάμε ο ένας τον άλλον, καθώς μας έδωσε εντολή.
24 Και όποιος τηρεί τις εντολές του, μένει σε ενότητα μ' αυτόν, κι αυτός σε ενότητα με εκείνον· και από τούτο γνωρίζουμε ότι μένει μέσα μας, από το Πνεύμα που μας έδωσε.

Ιωάννης 8:
15 Εσείς κρίνετε κατά σάρκα· εγώ δεν κρίνω κανέναν.
16 Αλλά, και αν εγώ κρίνω, η δική μου κρίση είναι αληθινή· επειδή, δεν είμαι μόνος, αλλά εγώ και ο Πατέρας, που με απέστειλε.
17 Αλλά και μέσα στον νόμο σας είναι γραμμένο, ότι: Η μαρτυρία δύο ανθρώπων είναι αληθινή.
18 Εγώ είμαι που δίνω μαρτυρία για τον εαυτό μου, και ο Πατέρας, που με απέστειλε, δίνει μαρτυρία για μένα.

Αίνος εις τον Χριστόν

1/. Σωτήρ ω όνομα σεπτόν Αγγέλων ο χορός
Πεσόν ας προσκυνήσ’ Αυτόν δεσπότη του παντός (δις)
**
2/. Μάρτυρες του Θεού ημών σας έσωσε Αυτός
Δεύτε νυν στέψατε Αυτόν Δεσπότη του παντός (δις)
**
3/. Και σεις ω σπέρμα Ισραήλ ο εκλεκτός λαός
Στέψατε τον Εμμανουήλ Δεσπότη του παντός (δις)

**
4/. Αμαρτωλοί οι εξ’ εθνών σας σώζει ο Χριστός
Ασμένως στέψατε Αυτόν Δεσπότη του παντός (δις)
**
5/. Και πάσαι αι φιλαί της γης παν έθνος πας λαός

Στέψατε Αυτόν μετά τιμής δεσπότη του παντός (δις)