18--4--2016---------Μέσα στη συμφορά και μέσα στη θλίψη μου Ήρθε και μ’ έσωσε ο Ιησούς Χριστός Αυτός μου μίλησε και με παρηγόρησε Μου έδωσε χαρά μέσα στη συμφορά.-----------με έσωσε και με ελευθέρωσε και έγινε ο Χριστός μου Σωτήρας μου πιστός. Τι χαρά! Με έσωσε και με ελευθέρωσε Καινούργιο κτίσμα ο Χριστός με έκανε

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 





04--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
18—4 —2016 —ΔΕΥΤΕΡΑ
Ψαλμοί 46:
10 Ησυχάστε, και γνωρίστε ότι εγώ είμαι ο Θεός· θα υψωθώ ανάμεσα στα έθνη· θα υψωθώ στη γη.
11 Ο Κύριος των δυνάμεων είναι μαζί μας· προπύργιό μας είναι ο Θεός τού Ιακώβ. (Διάψαλμα).
Ψαλμοί 73:
23 Όμως, εγώ είμαι πάντοτε μαζί σου· εσύ με έπιασες από το δεξί μου χέρι.
24 Με τη συμβουλή σου θα με οδηγήσεις, και ύστερα απ' αυτά θα με πάρεις κοντά σου μέσα σε δόξα.
25 Ποιον άλλον έχω στον ουρανό; Και επάνω στη γη δεν θέλω άλλον, παρά εσένα.

26 Ατόνησε η σάρκα μου και η καρδιά μου· ο Θεός, όμως, είναι η δύναμη της καρδιάς μου, και η μερίδα μου στον αιώνα.
27 Επειδή, είναι φανερό, όσοι απομακρύνονται από σένα, θα χαθούν· εσύ εξολόθρευσες όλους εκείνους που παρεκκλίνουν από σένα.
28 Αλλά, για μένα, το να προσκολλώμαι στον Θεό είναι το αγαθό μου· έθεσα την ελπίδα μου επάνω σε σένα, τον Κύριο τον Θεό, για να κηρύττω όλα τα έργα σου.
Με έσωσε

01/. Ήμουν αμαρτωλός δεν είχα ποτέ χαρά
Και η ζωή μου έσβηνε με μαρασμό
Ήρθε ο Ιησούς και με ελευθέρωσε
Ζωή αιώνια τώρα ναι μου χάρισε.

Επωδός
με έσωσε και με ελευθέρωσε  και έγινε
ο Χριστός  μου Σωτήρας μου πιστός. Τι χαρά!
Με έσωσε και με ελευθέρωσε 
Καινούργιο κτίσμα ο Χριστός με έκανε
………………………………………
2/. Μέσα στη συμφορά και μέσα στη θλίψη μου
Ήρθε και μ’ έσωσε ο Ιησούς Χριστός
Αυτός  μου μίλησε και με παρηγόρησε
Μου έδωσε χαρά μέσα στη συμφορά.
3/. Ω νιώθω στην καρδιά χαρά που δεν λέγεται
Καινούργιο άνθρωπο με έκανε’ ο Χριστός
Δοξάζω τον Θεό γιατί με αγάπησε
Και την ζωή μου εντελώς την άλλαξε

……